Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Matevsz - zdjęcie

Matevsz

Rejestracja: 31.10.2023
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.11.2023 23:17
-----

Moje tematy

Brak głosu Headshot oraz random RoundSound

02.11.2023 15:06

Witam, w pluginie strzału headshot nie odtwarza dźwięku, domyślnie był odtwarzany dźwięk standardowy lecz podmieniłem go na swój pod taką samą nazwą headshot.wav i już nic nie słychać. Plugin po za dźwiękiem działa prawidłowo, bo po headshocie jest napis hud kto trafił itp. Początkowo dźwięk ważył 400kb + więc zmniejszyłem go do 49kb lecz nadal nie działa. Prześlę kod ale raczej tutaj nic źle nie jest 

#include <amxmodx>

static const PLUGIN_NAME[] = "Headshot Sound"
static const PLUGIN_VERSION[] = "1.0"
static const PLUGIN_AUTHOR[] = "Atomen"

new pcvar
new gmsgHudSync

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
    register_event("DeathMsg","hs","a","3=1")
    pcvar = register_cvar("amx_headshot", "1")

    gmsgHudSync = CreateHudSyncObj()
}

public hs()
{
	if (get_pcvar_num(pcvar))
	{
		new killer_id = read_data(1)
		new victim_id = read_data(2)
		new victim_name[33]

		get_user_name(victim_id,victim_name,33)

		if (!is_user_alive(victim_id))
		{
			set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1)
			ShowSyncHudMsg(killer_id, gmsgHudSync, "HEADSHOT^nYou Owned %s !!",victim_name)

			for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++) 
					if( is_user_connected(i)==1 )
						client_cmd(i,"spk misc/headshot")
		}
	}
}

public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/headshot.wav")
	return PLUGIN_CONTINUE 
}

Druga rzecz tyczy się pluginu RoundSound, po wgraniu wszystko działa poprawnie oprócz tego, gdy po ustawieniu opcji że piosenki mają odtwarzać się losowo, odtwarzają się pokolei 

Po usunięciu też kodu z napisami "Teraz Gramy: " oraz po usunięciu informacji po wpisaniu komendy "/last" napis "Poprzedni utwór: " nadal się pokazuje

CVary są ustawione

// RoundSound Plugin
Roundsound_ads_time "120"     /* Czas wyświetlania wiadomości w sekundach [ domyślnie 120 ] | Limit nie mniej niż 30 sekund  */
Roundsound_prefix        /* Prefix wiadomości dotyczących roundsounda [ domyślnie RoundSound ]   */
Roundsound_show_type "0"     /* Wyświetlanie informacji o obecnym utworze [ domyślnie 1 ] | 1 - Chat | 0 - Brak   */
Roundsound_random_music "1"  /* Czy muzyka ma się odtwarzać losowo [ domyślnie 0 ] | 1 - Losowo | 0 - Po kolei   */
Roundsound_show_playlist "0" /* Czy ma pokazywać nazwy utworów ( w odsłuchiwaniu, pod koniec rundy lub gdy gracz użyje komendy /last ) [ domyślnie 1 ] | 1 - Tak | 0 - Nie    */

[ROZWIĄZANE] Problem z podmianą skinów

31.10.2023 16:05

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine> 
#include <vault>
#include <fun>

#define PLUGIN "Wybor skinow"
#define VERSION "1.0.0" 
#define AUTHOR "K@MILOVVSKY"



new model_noza[33]
new model_m4[33]
new model_ak[33]
new model_awp[33]

public plugin_init() { 
	
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1") 
	register_clcmd("say /skiny", "menuWyboru")
	register_clcmd("say /skin", "menuWyboru")
	register_clcmd("say /skins", "menuWyboru")
	register_clcmd("say /modele", "menuWyboru")
	register_clcmd("say /model", "menuWyboru")
	register_clcmd("say /models", "menuWyboru")
	
}

public plugin_precache() { 
	precache_model("models/skiny/noz/v_knife.mdl") // zwykly
	precache_model("models/skiny/noz/v_knife2.mdl")
	precache_model("models/skiny/noz/v_knife3.mdl")
	precache_model("models/skiny/noz/v_knife4.mdl")
	precache_model("models/skiny/noz/v_knife5.mdl")
	precache_model("models/skiny/noz/v_knife6.mdl")
	
	precache_model("models/skiny/m4a1/v_m4a1.mdl") // zwykla
	precache_model("models/skiny/m4a1/v_m4a1_2.mdl")
	precache_model("models/skiny/m4a1/v_m4a1_3.mdl")
	precache_model("models/skiny/m4a1/v_m4a1_4.mdl")
	precache_model("models/skiny/m4a1/v_m4a1_5.mdl")
	precache_model("models/skiny/m4a1/v_m4a1_6.mdl")
	
	precache_model("models/skiny/ak/v_ak47.mdl") // zwykly
	precache_model("models/skiny/ak/v_ak47_2.mdl")
	precache_model("models/skiny/ak/v_ak47_3.mdl")
	precache_model("models/skiny/ak/v_ak47_4.mdl")
	precache_model("models/skiny/ak/v_ak47_5.mdl")
	precache_model("models/skiny/ak/v_ak47_6.mdl")
	
	precache_model("models/skiny/awp/v_awp.mdl") // zwykla
	precache_model("models/skiny/awp/v_awp2.mdl")
	precache_model("models/skiny/awp/v_awp3.mdl")
	precache_model("models/skiny/awp/v_awp4.mdl")
	precache_model("models/skiny/awp/v_awp5.mdl")
	precache_model("models/skiny/awp/v_awp6.mdl")
} 
public menuWyboru(id)
{
	new menuBody[512]
	formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\d[\r*\ySkiny\r*\d]^n\wMenu Skinow:\y")
	new menu = menu_create(menuBody, "skinsmenu")

	menu_additem(menu, "\wNoz")
	menu_additem(menu, "\wM4A1")
	menu_additem(menu, "\wAK47")
	menu_additem(menu, "\wAWP")
	
	
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

	menu_display(id, menu);
}
public skinsmenu(id, menu, item) {

	if(item == MENU_EXIT)
	{
		menu_destroy(menu);
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	
	switch(item) 
	{
		case 0: menu_noze(id)
		case 1: menu_m4(id)
		case 2: menu_ak(id)
		case 3: menu_awp(id)
		default: return PLUGIN_HANDLED
	}
	return PLUGIN_HANDLED
} 
public menu_noze(id) {
	new menuBody[512]
	formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rNoza:")
	new menu = menu_create(menuBody, "knifemenu")
	
	menu_additem(menu, "\wZwykly Noz | Klasyczny")
	
	menu_additem(menu, "\wBayonet | 1")
	
	menu_additem(menu, "\wBowie | 2")

	menu_additem(menu, "\wButterfly | 3")
	
	menu_additem(menu, "\wCommando | 4")

	menu_additem(menu, "\wFalchion | 5")
	
	
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

	menu_display(id, menu);
}

public knifemenu(id, menu, item) {
	switch(item) 
	{
		case 0: SetKnife(id , 0)
		case 1: SetKnife(id , 1)
		case 2: SetKnife(id , 2)
		case 3: SetKnife(id , 3)
		case 4: SetKnife(id , 4)
		case 5: SetKnife(id , 5)
		default: return PLUGIN_HANDLED
	}
	ZapiszNoz(id)
	return PLUGIN_HANDLED
} 

public SetKnife(id , Knife) {
	model_noza[id] = Knife
	
	new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
	if ( Weapon != CSW_KNIFE )
	return PLUGIN_HANDLED
	
	new vModel[56]
	
	switch(Knife)
	{
	case 0: 
		{
			format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knife.mdl")
		}
	case 1: 
		{
			format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knife2.mdl")
		}
	case 2: 
		{
			format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knife3.mdl")
		}
	case 3: 
		{
			format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knife4.mdl")
		}
	case 4: 
		{
			format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knife5.mdl")
		}
	case 5:
		{
			format(vModel,55,"models/skiny/noz/v_knife6.mdl")
		}
	} 
	
	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
	
	return PLUGIN_HANDLED;  
}
public menu_m4(id) {
	new menuBody[512]
	formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rM4A1:")
	new menu = menu_create(menuBody, "m4menu")
	
	menu_additem(menu, "\wZwykla M4A1")
	
	menu_additem(menu, "\wCondor | 1")
	
	menu_additem(menu, "\wCyrex | 2")
	
	menu_additem(menu, "\wHowl | 3")
	
	menu_additem(menu, "\wHyper Beast | 4")
	
	menu_additem(menu, "\wIcarus Fell | 5")
	
	
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

	menu_display(id, menu);
}

public m4menu(id, menu, item) {
	switch(item) 
	{
		case 0: SetM4A1(id , 0)
		case 1: SetM4A1(id , 1)
		case 2: SetM4A1(id , 2)
		case 3: SetM4A1(id , 3)
		case 4: SetM4A1(id , 4)
		case 5: SetM4A1(id , 5)
		default: return PLUGIN_HANDLED
	}
	ZapiszM4(id)
	return PLUGIN_HANDLED
} 

public SetM4A1(id , M4A1) {
	model_m4[id] = M4A1
	
	new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
	if ( Weapon != CSW_M4A1 )
	return PLUGIN_HANDLED
	
	new vModel[56]
	
	switch(M4A1)
	{
	case 0: {
			format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_m4a1.mdl")
		}
	case 1: {
			format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_m4a1_2.mdl")
		}
	case 2: {
			format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_m4a1_3.mdl")
		}
	case 3: {
			format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_m4a1_4.mdl")
		}
	case 4: {
			format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_m4a1_5.mdl")
		}
	case 5: {
			format(vModel,55,"models/skiny/m4a1/v_m4a1_6.mdl")
		}
	} 
	
	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
	
	return PLUGIN_HANDLED;  
}
public menu_ak(id) {
	new menuBody[512]
	formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rAK47:")
	new menu = menu_create(menuBody, "akmenu")
	
	menu_additem(menu, "\wZwykly AK47")
	
	menu_additem(menu, "\wDeluxe | 1")
	
	menu_additem(menu, "\wFireserpent | 2")
	
	menu_additem(menu, "\wFrontsidemisty | 3")
	
	menu_additem(menu, "\wReddragon | 4")
	
	menu_additem(menu, "\wVulkan | 5")
	
	
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

	menu_display(id, menu);
}

public akmenu(id, menu, item) {
	switch(item) 
	{
		case 0: SetAK47(id , 0)
		case 1: SetAK47(id , 1)
		case 2: SetAK47(id , 2)
		case 3: SetAK47(id , 3)
		case 4: SetAK47(id , 4)
		case 5: SetAK47(id , 5)
		default: return PLUGIN_HANDLED
	}
	ZapiszAK(id)
	return PLUGIN_HANDLED
} 

public SetAK47(id , AK47) {
	model_ak[id] = AK47
	
	new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
	if ( Weapon != CSW_AK47 )
	return PLUGIN_HANDLED
	
	new vModel[56]
	
	switch(AK47)
	{
	case 0: {
			format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_ak47.mdl")
		}
	case 1: {
			format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_ak47_2.mdl")
		}
	case 2: {
			format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_ak47_3.mdl")
		}
	case 3: {
			format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_ak47_4.mdl")
		}
	case 4: {
			format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_ak47_5.mdl")
		}
	case 5: {
			format(vModel,55,"models/skiny/ak/v_nak47_6.mdl")
		}
	} 
	
	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
	
	return PLUGIN_HANDLED;  
}
public menu_awp(id) {
	new menuBody[512]
	formatex(menuBody, charsmax(menuBody), "\ySkiny do \rAWP:")
	new menu = menu_create(menuBody, "awpmenu")
	
	menu_additem(menu, "\wZwykle AWP")
	
	menu_additem(menu, "\wAsiimov | 1")
	
	menu_additem(menu, "\wDragon Lore | 2")
	
	menu_additem(menu, "\wHyperbeast | 3")
	
	menu_additem(menu, "\wLightning | 4")
	
	menu_additem(menu, "\wPinkflash | 5")
	
	
	menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Wroc");
	menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Dalej");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjscie");

	menu_display(id, menu);
}

public awpmenu(id, menu, item) {
	switch(item) 
	{
		case 0: SetAWP(id , 0)
		case 1: SetAWP(id , 1)
		case 2: SetAWP(id , 2)
		case 3: SetAWP(id , 3)
		case 4: SetAWP(id , 4)
		case 5: SetAWP(id , 5)
		default: return PLUGIN_HANDLED
	}
	ZapiszAWP(id)
	return PLUGIN_HANDLED
} 

public SetAWP(id , AWP) {
	model_awp[id] = AWP
	
	new Clip, Ammo, Weapon = get_user_weapon(id, Clip, Ammo) 
	if ( Weapon != CSW_AWP )
	return PLUGIN_HANDLED
	
	new vModel[56]
	
	switch(AWP)
	{
	case 0: {
			format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_awp.mdl")
		}
	case 1: {
			format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_awp2.mdl")
		}
	case 2: {
			format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_awp3.mdl")
		}
	case 3: {
			format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_awp4.mdl")
		}
	case 4: {
			format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_awp5.mdl")
		}
	case 5: {
			format(vModel,55,"models/skiny/awp/v_awp6.mdl")
		}
	} 
	
	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
	
	return PLUGIN_HANDLED;  
}
public CurWeapon(id)
{
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_HANDLED;
	

	SetKnife(id, model_noza[id])
	SetM4A1(id, model_m4[id])
	SetAK47(id, model_ak[id])
	SetAWP(id, model_awp[id])
	
	return PLUGIN_HANDLED   

}
public client_authorized(id)
{
	ZaladujNoze(id)
	ZaladujM4(id)
	ZaladujAK(id)
	ZaladujAWP(id)
}

ZapiszNoz(id)
{ 
	
	new authid[32]
	get_user_authid(id, authid, 31)
	
	new vaultkey[64]
	new vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid)
	format(vaultdata, 63, "%d", model_noza[id])
	set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}

ZaladujNoze(id) 
{ 
	new authid[32] 
	get_user_authid(id,authid,31)
	
	new vaultkey[64], vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "Knife_%s", authid)
	get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
	model_noza[id] = str_to_num(vaultdata)
	
}
ZapiszM4(id)
{ 
	
	new authid[32]
	get_user_authid(id, authid, 31)
	
	new vaultkey[64]
	new vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "M4A1_%s", authid)
	format(vaultdata, 63, "%d", model_m4[id])
	set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}

ZaladujM4(id) 
{ 
	new authid[32] 
	get_user_authid(id,authid,31)
	
	new vaultkey[64], vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "M4A1_%s", authid)
	get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
	model_m4[id] = str_to_num(vaultdata)
	
}
ZapiszAK(id)
{ 
	
	new authid[32]
	get_user_authid(id, authid, 31)
	
	new vaultkey[64]
	new vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "AK47_%s", authid)
	format(vaultdata, 63, "%d", model_ak[id])
	set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}

ZaladujAK(id) 
{ 
	new authid[32] 
	get_user_authid(id,authid,31)
	
	new vaultkey[64], vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "AK47_%s", authid)
	get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
	model_ak[id] = str_to_num(vaultdata)
	
}
ZapiszAWP(id)
{ 
	
	new authid[32]
	get_user_authid(id, authid, 31)
	
	new vaultkey[64]
	new vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "AWP_%s", authid)
	format(vaultdata, 63, "%d", model_awp[id])
	set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}

ZaladujAWP(id) 
{ 
	new authid[32] 
	get_user_authid(id,authid,31)
	
	new vaultkey[64], vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "AWP_%s", authid)
	get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
	model_awp[id] = str_to_num(vaultdata)
	
} 



/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Po wejściu na serwer i wpisaniu jednej z komend nic się nie dzieje, nie wyrzuca serwera ani nic