Witam, w pluginie strzału headshot nie odtwarza dźwięku, domyślnie był odtwarzany dźwięk standardowy lecz podmieniłem go na swój pod taką samą nazwą headshot.wav i już nic nie słychać. Plugin po za dźwiękiem działa prawidłowo, bo po headshocie jest napis hud kto trafił itp. Początkowo dźwięk ważył 400kb + więc zmniejszyłem go do 49kb lecz nadal nie działa. Prześlę kod ale raczej tutaj nic źle nie jest
#include <amxmodx> static const PLUGIN_NAME[] = "Headshot Sound" static const PLUGIN_VERSION[] = "1.0" static const PLUGIN_AUTHOR[] = "Atomen" new pcvar new gmsgHudSync public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR) register_event("DeathMsg","hs","a","3=1") pcvar = register_cvar("amx_headshot", "1") gmsgHudSync = CreateHudSyncObj() } public hs() { if (get_pcvar_num(pcvar)) { new killer_id = read_data(1) new victim_id = read_data(2) new victim_name[33] get_user_name(victim_id,victim_name,33) if (!is_user_alive(victim_id)) { set_hudmessage(200, 100, 0, -1.0, 0.30, 0, 3.0, 3.0, 0.15, 0.15, 1) ShowSyncHudMsg(killer_id, gmsgHudSync, "HEADSHOT^nYou Owned %s !!",victim_name) for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++) if( is_user_connected(i)==1 ) client_cmd(i,"spk misc/headshot") } } } public plugin_precache() { precache_sound("misc/headshot.wav") return PLUGIN_CONTINUE }
Druga rzecz tyczy się pluginu RoundSound, po wgraniu wszystko działa poprawnie oprócz tego, gdy po ustawieniu opcji że piosenki mają odtwarzać się losowo, odtwarzają się pokolei
Po usunięciu też kodu z napisami "Teraz Gramy: " oraz po usunięciu informacji po wpisaniu komendy "/last" napis "Poprzedni utwór: " nadal się pokazuje
CVary są ustawione
// RoundSound Plugin Roundsound_ads_time "120" /* Czas wyświetlania wiadomości w sekundach [ domyślnie 120 ] | Limit nie mniej niż 30 sekund */ Roundsound_prefix /* Prefix wiadomości dotyczących roundsounda [ domyślnie RoundSound ] */ Roundsound_show_type "0" /* Wyświetlanie informacji o obecnym utworze [ domyślnie 1 ] | 1 - Chat | 0 - Brak */ Roundsound_random_music "1" /* Czy muzyka ma się odtwarzać losowo [ domyślnie 0 ] | 1 - Losowo | 0 - Po kolei */ Roundsound_show_playlist "0" /* Czy ma pokazywać nazwy utworów ( w odsłuchiwaniu, pod koniec rundy lub gdy gracz użyje komendy /last ) [ domyślnie 1 ] | 1 - Tak | 0 - Nie */