Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MateuszKuCi - zdjęcie

MateuszKuCi

Rejestracja: 03.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.03.2016 22:13
-----

Moje tematy

Problem Galileo vs Mapchooser4

06.02.2013 16:46

Witam, mam nadzieje że mi pomożenie bo tu szału można dostać. a więc:

tak jak w temacie te 2 pluginy w moim przypadku nie działają...

Galileo - nie działają mi na koniec mapy MEDALE ( mam bf2rank)

mapchooser4 - wszystko działa jak należy tylko że pod koniec mapy głosujemy na mape i np zostanie wybrana de_dust2 a po zmianie jest fy_snow xD

licze na pomoc, Pozdrawiam!

Vip menu od 2 rundy

03.02.2013 01:12

Witam, wygenerowałem sobie vipa, na mój serwer z tej stronki. lecz nie umiem i proszę was o dodanie kodu do .sma żeby dopiero menu vipa z brońmy wyskakiwało od 2 rundy, dzięki wielkie


#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

forward amxbans_admin_connect(id);

new bool:g_Vip[33], maxPlayers, menu, menu_callback_handler, weapon_id;

new const clips[]={0, 13, -0, 10, 1, 7, 0, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, 0, 50};

public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "10.0.0.2", "benio101 & speedkill");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
set_task(60.0, "ShowAdv",.flags = "b");
register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");

}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
}
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);

if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?15:10),130));
cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?500:300));
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
show_vip_menu(id);
}
public show_vip_menu(id){
menu=menu_create("\rMenu VIPa","menu_handler");
menu_callback_handler=menu_makecallback("menu_callback");
new bool:active=false, num=-1;
menu_additem(menu,"\wDeagle+M4+ Wszystkie Granaty","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wDeagle+AK+Wszystkie Granaty","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wDeagle+AWP+Wszystkie Granaty","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
menu_additem(menu,"\wUSP+AutoLama + Losowe Granaty","",0,menu_callback_handler);
if(menu_callback(id, menu, ++num)==ITEM_ENABLED){
active=true;
}
if(active){
menu_setprop(menu,MPROP_EXITNAME,"Wyjscie");
menu_setprop(menu,MPROP_TITLE,"\yMenu Vipa by HeadMania.eu");
menu_setprop(menu,MPROP_NUMBER_COLOR,"\r");
menu_display(id, menu);
} else {
menu_destroy(menu);
}
}
public recharge(id){
new wid=get_user_weapon(id);
if(wid){
new weaponname[32], weid;
get_weaponname(wid, weaponname, 31);
weid=find_ent_by_owner(-1, weaponname, id);
if(weid){
cs_set_weapon_ammo(weid, clips[wid]);
}
}
}
public menu_callback(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(item==0){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==1){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==2){
return ITEM_ENABLED;
}
if(item==3){
return ITEM_ENABLED;
}
}
return ITEM_DISABLED;
}
public menu_handler(id, menu, item){
if(is_user_alive(id)){
if(item==0){
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
recharge(id);
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
if(item==1){
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
recharge(id);
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "ammo_556nato");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
if(item==2){
give_item(id, "weapon_deagle");
give_item(id, "ammo_50ae");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 7);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
recharge(id);
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "ammo_338magnum");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 10);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
if(item==3){
give_item(id, "weapon_usp");
give_item(id, "ammo_45acp");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 12);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_USP, 100);
give_item(id, "weapon_g3sg1");
give_item(id, "ammo_9mm");
weapon_id=find_ent_by_owner(-1, "weapon_g3sg1", id);
if(weapon_id)cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 30);
cs_set_user_bpammo(id, CSW_G3SG1, 90);
losoweGranaty(id, 1);
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public losoweGranaty(id, losowe_granaty){
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
while(--losowe_granaty>=0){
new granat=random(3);
switch(granat){
case 0:{
if(++henum>1){
cs_set_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE,cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE)+1);
} else {
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
}
case 1:{
if(++fbnum>2){
cs_set_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG,cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG)+1);
} else {
give_item(id, "weapon_flashbang");
}
}
case 2:{
if(++sgnum>1){
cs_set_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE,cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE)+1);
} else {
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
}
}
}
}
public VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
}
public ShowMotd(id){
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public ShowAdv(){
ColorChat(0, NORMAL, "[VIP]^x04 Chcesz dowiedziec sie co posiada vip ? Napisz na say'u /vip");
}
public bomb_planted(id){
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
}
}
public bomb_defused(id){
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
}
}
public plugin_cfg(){
maxPlayers=get_maxplayers();
}
public RoundEnd(){
for(new i = 1; i <= maxPlayers; i++){
if(is_user_alive(i) && g_Vip[i]){
cs_set_user_money(i,cs_get_user_money(i) + 400);
}
}
}
public amxbans_admin_connect(id){
client_authorized(id);
}

Prośba o Klasę Berbeluch

16.01.2013 17:29

Witam, potrzebuje klase mam nadzieje że mi ją zrobicie będę wdzięczny a więc:

Nazwa: Berbeluch

HP: 300
Kondycja:200
Wytrzymałość:300
Inteligencja:200


Klasa Ma : He, AWP, MP5, Deagle

1/1 na natych. z AWP
1/3 na natych. z HE

1/6 Na pojawienie się na respie wroga

z GÓRY DZIĘKUJE!

Prośba o dodanie HP + Godziny w Hudzie

15.12.2012 19:57

Witam, pisze do was z prośbą abyście dodali mi do qtm_codmod.sma , w tym hudzie cod moda , hp + godzine (normalną taką jak na zegarku)

Uwaga! Cod mod ma 2 perki i tak ma być.

[ROZWIĄZANE] Proszę o Klasę "Wenus" i 9 innych

03.12.2012 20:18

Nazwa:Wenus
Opis:
Zdrowie: 50
Kondycja: 50
Inteligencja: 0
Wytrzymałosc:5
1/4 scout.1/7z deagle

Nazwa:Ninja
Opis:
Zdrowie: 100
Kondycja: 30
Inteligencja:
Wytrzymałosc:50
wibrator 1/10,bardzo wysoko skacze(550/800),1/2 z kosy

Nazwa:Duch
Opis:
Zdrowie: 100
Kondycja: 0
Inteligencja: 0
Wytrzymałosc:100
moze stawiac swoje repliki,przechodzi przez sciany,1/10 z MP5

Nazwa:Deagle snipier
Opis:
Zdrowie: 80
Kondycja: 50
Inteligencja: 0
Wytrzymałosc:20
ma deagla który ma zoom,1/6 z deagla,1/3 z kosy

Nazwa:Komandos
Opis:
Zdrowie: 100
Kondycja: 100
Inteligencja: 0
Wytrzymałosc:0
Natychmiastowe zabicie z noza,wybucha po zabiciu zadajac 150obrazen

Nazwa:Snajper
Opis:
Zdrowie: 50
Kondycja: 80
Inteligencja: 20
Wytrzymałosc:50
posiada awp z którego zadaje 150obrazeń(+inta,1/4),1/2 z kosy,he 1/2

Nazwa:Admirał
Opis:
Zdrowie: 20
Kondycja: 30
Inteligencja: 0
Wytrzymałosc:20
posiada podwojny skok,posiada P90 z którego ma 1/15

Nazwa:Powstaniec
Opis:
Zdrowie: 30
Kondycja: 10
Inteligencja: 10
Wytrzymałosc:20
posiada Krieg552(broń po ak z przyblizaczem)który ma +20inta z niej

Nazwa:Szpieg
Opis:
Zdrowie: 0
Kondycja: 50
Inteligencja: 0
Wytrzymałosc:50
posiada gallil i famas z krórych ma 1/15,2miny,ubranie wroga

Nazwa:PompaMajster
Opis:
Zdrowie: 30
Kondycja: 30
Inteligencja: 0
Wytrzymałosc:30
posiada 7strzałowego shotguna z którego ma 1/4,z kosy 1/4

Dziękuje za każdą pomoc!