Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MateuszKuCi - zdjęcie

MateuszKuCi

Rejestracja: 03.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.03.2016 22:13
-----

#510340 Vip menu od 2 rundy

Napisane przez Jadek w 03.02.2013 15:05

to na samym początku masz taką linijkę:
new bool:g_Vip[33], maxPlayers, menu, menu_callback_handler, weapon_id;
daj nad tym tak:
new gRound=0;

  • +
  • -
  • 1


#510438 Vip menu od 2 rundy

Napisane przez glut w 03.02.2013 17:42

sprawdź

http://amxx.pl/pastebin/1ag50uxrigm8o/
  • +
  • -
  • 1


#491522 Prośba o dodanie HP + Godziny w Hudzie

Napisane przez GoldenKill w 18.12.2012 15:25

Powinno działać

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#491523 Prośba o dodanie HP + Godziny w Hudzie

Napisane przez givera12 w 18.12.2012 15:36

dokładnie tak, a jeszcze jedno, jak chcesz miec wytrzymalosc perku to najlepiej usun sobie z pluginów cod wytrzymalosc_perku.amxx
i wgraj do silnika sobie to:
http://amxx.pl/topic...w-silniku-coda/
  • +
  • -
  • 1


#491323 Prośba o dodanie HP + Godziny w Hudzie

Napisane przez givera12 w 17.12.2012 22:49

Gotowe :)

NIe testowałem, ale musi działac :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#489169 [ROZWIĄZANE] Proszę o Klasę "Wenus" i 9 innych

Napisane przez LuKoIl w 10.12.2012 19:43

Powstaniec:
Załączony plik  codclass_powstaniec.sma   1,85 KB  29 Ilość pobrań
  codclass_powstaniec.amxx
  • +
  • -
  • 1


#489029 [ROZWIĄZANE] Proszę o Klasę "Wenus" i 9 innych

Napisane przez RvG4 w 10.12.2012 15:10

Komandos:

Załączone pliki




#488788 [ROZWIĄZANE] Proszę o Klasę "Wenus" i 9 innych

Napisane przez RvG4 w 09.12.2012 18:03

PompaMajster:

Załączone pliki




#488241 [ROZWIĄZANE] Proszę o Klasę "Wenus" i 9 innych

Napisane przez RvG4 w 08.12.2012 16:55

szpieg;

Załączone pliki




#486923 [ROZWIĄZANE] Proszę o Klasę "Wenus" i 9 innych

Napisane przez RvG4 w 04.12.2012 18:47

[Wenus]

Załączone pliki




#486710 [ROZWIĄZANE] Proszę o Klasę "Wenus" i 9 innych

Napisane przez 9dedex9 w 03.12.2012 23:33

Admirał

Załączone pliki




#393438 Blokada puszczania rakiet

Napisane przez dasiek w 07.04.2012 18:44

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[]   = "Szeryf";
new const opis[]    = "1/8 z noża +_ 2 rakiety";
new const bronie    = 0;
new const zdrowie   = 100;
new const kondycja  = 40;
new const inteligencja = 60;
new const wytrzymalosc = 30;
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ma_klase[33];
new bool:mozepuscic;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");


RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");

}
public plugin_precache()
{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}
public client_disconnect(id)
{

new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
  if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(entRakiety);
  entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}

}
public NowaRunda()
{
mozepuscic = false;
set_task(10.0,"Odblokuj")
}
public Odblokuj()
mozepuscic = true;
public cod_class_enabled(id)
{

ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
ma_klase[id] = true;

}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;

}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(!mozepuscic)
{
  client_print(id,print_center,"[b]Można używać po 15s od rozpoczęcia Rundy![/b]")
  return PLUGIN_CONTINUE;
}

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
  if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
  {
   client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
  }
 
  else
  {
   if (is_user_alive(id))
   {
    poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
    ilosc_rakiet_gracza[id]--;
   
    new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
   
    entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
   
    new Ent = create_entity("info_target");
   
    entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
    entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
   
    vAngle[0] *= -1.0;
   
    entity_set_origin(Ent, Origin);
    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
   
    entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
    entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
    entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
   
    VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
   }
  }
}
return PLUGIN_CONTINUE;

}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
  ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
  return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
  new pid = entlist[i];
 
  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
   continue;
  cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 8) != 1 )
  return HAM_IGNORED;

cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));

return HAM_HANDLED;
}

proszę ;)
  • +
  • -
  • 3


#392978 Blokada puszczania rakiet

Napisane przez dasiek w 07.04.2012 09:38


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <hamsandwich>

#include <cstrike>

new const nazwa[]   = "Szeryf";

new const opis[]    = "1/8 z noża +_ 2 rakiety";

new const bronie    = 0;

new const zdrowie   = 100;

new const kondycja  = 40;

new const inteligencja = 60;

new const wytrzymalosc = 30;

new sprite_blast;

new ilosc_rakiet_gracza[33];

new poprzednia_rakieta_gracza[33];

new ma_klase[33];

new bool:mozepuscic;

public plugin_init()

{

register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");



cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");





RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");



}

public plugin_precache()

{



sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");

precache_model("models/rpgrocket.mdl");



}

public client_disconnect(id)

{



new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");

while(entRakiety > 0)

{

  if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)

   remove_entity(entRakiety);

  entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");

}



}

public NowaRunda()

{

mozepuscic = false;

set_task(10.0,"Odblokuj")

}

public Odblokuj()

mozepuscic = true;

public cod_class_enabled(id)

{



ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

ma_klase[id] = true;



}

public cod_class_disabled(id)

{

ma_klase[id] = false;



}

public cod_class_skill_used(id)

{

if(!mozepuscic)

{

  return PLUGIN_CONTINUE;

}



if (!ilosc_rakiet_gracza[id])

{

  client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");

}

else

{

  if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())

  {

   client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");

  }

 

  else

  {

   if (is_user_alive(id))

   {

    poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());

    ilosc_rakiet_gracza[id]--;

   

    new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

   

    entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);

    entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

   

    new Ent = create_entity("info_target");

   

    entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");

    entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

   

    vAngle[0] *= -1.0;

   

    entity_set_origin(Ent, Origin);

    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

   

    entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);

    entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);

    entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);

    entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

   

    VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);

    entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);

   }

  }

}

return PLUGIN_CONTINUE;



}

public fwSpawn_Rakiety(id)

{

if(is_user_alive(id))

  ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;

}

public DotykRakiety(ent)

{

if (!is_valid_ent(ent))

  return;



new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);





new Float:fOrigin[3];

entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);



new iOrigin[3];

for(new i=0;i<3;i++)

  iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);



message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);

write_byte(TE_EXPLOSION);

write_coord(iOrigin[0]);

write_coord(iOrigin[1]);

write_coord(iOrigin[2]);

write_short(sprite_blast);

write_byte(32);

write_byte(20);

write_byte(0);

message_end();



new entlist[33];

new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);



for (new i=0; i < numfound; i++)

{

  new pid = entlist[i];

 

  if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))

   continue;

  cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));

}

remove_entity(ent);

}

public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){

if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1) ) || random_num(1, 8) != 1 )

  return HAM_IGNORED;



cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);

SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));



return HAM_HANDLED;

}


  • +
  • -
  • 2


#338663 GM AmxBans 1.6 - Gdy Banuje i tak można wejść na serwer.

Napisane przez Juma w 23.12.2011 16:25

Podmień plik, może pomoże, może nie - mi pomogło - tzw. 50/50 :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#150727 [Diablo Mod] Diablo 5.9l Nowy

Napisane przez patryk1345 w 10.07.2010 19:15

Wiesz gdzie możesz mnie znaleźć ? Na twojej sieci (Infinity) pisz do mnie.
  • +
  • -
  • 1