Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

remake - zdjęcie

remake

Rejestracja: 03.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.08.2011 20:28
-----

Moje posty

W temacie: A może tak podklasy?

11.08.2011 22:42

ewolucja[id] zapisujesz gdzieś wg sql ?


Nie, ja robię tylko tak jak podałem wyżej, dopiero zaczynam przygodę z PAWN'em więc wszystkiego nie wiem.

Dodano 17 sierpień 2011 - 20:28:
??

W temacie: A może tak podklasy?

11.08.2011 22:01

Próbowałem zrobić coś takiego ale nie wyszło:

Pod
new race_heal[9] = { 100,95,150,130,100,90,110,170,120 }

Dodałem
new Evo[9][33] = {"None", "Mroczny Mag", "Druid", "Mroczny Paladyn", "Mroczny Zabojca", "Mroczny Nekromanta", "Mroczny Barbarzynca", "Mroczny Ninja", "Mroczny Lowca"}
new ewolucja[33]

W
public Give_Xp(id,amount)

Dodałem
if(player_lvl[id]==40)
evolution(id)

W
public write_hud(id)

Pod
last_update_perc[id] = perc

Dodałem
if(ewolucja[id]==1)
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.03, 0.20, 0, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "Zycie: %i^nKlasa: %s^nPoziom: %i (%0.0f%s)^nPrzedmiot: %s^nWytrzymalosc: %i",get_user_health(id), Evo[player_class[id]], player_lvl[id], perc,"%%", player_item_name[id],item_durability[id])

Oraz na końcu pluginy dodałem
public evolution(id)
{
ewolucja[id]=1
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Ewoluowałeś w %s'a ", Evo[player_class[id]])
}

W temacie: A może tak podklasy?

11.08.2011 18:20

Ewolucje - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Ktoś coś tam próbował robić ale czy to działa to nie wiem bo dla mnie to bez sensu ;d


Faktycznie bez sensu, bo nie działa... Próbowałem parę sposobów, żeby zrobić te podklasy czy coś w tym stylu ale z niepowodzeniem.

A może działało by coś takiego?:

case 0: 
{
if(player_lvl[id] > 40 && player_class[id] == Mag)
{
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.25, 0, 3.0, 2.0, 0.2, 0.3, 5)
show_hudmessage(id, "Ewoluowales w Arcymaga!")
Race[player_class[id] == Mag] = Arcymag
}
else
player_class[id] = Mag
}

W temacie: Mag nie ma latarki

11.08.2011 13:45

Działa, dziękuje ;)
Plusik leci

W temacie: [5.9l] Naprawa mocy pistoletowej maga

11.08.2011 12:26

Jak w sma masz tak jak tutaj podałeś, to niestety źle to dodałeś ;] Bo tutaj funkcji "set_speedchange" się nie zmienia.


Dzięki, przeoczyłem niechcący tą funkcję, już wszystko działa ;) Plusik dla Ciebie