Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Pochwalony - zdjęcie

Pochwalony

Rejestracja: 01.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.02.2011 19:14
-----

Moje tematy

po wbiciu 201 lvl buguje sie klasa

25.01.2011 20:52

Zrobiłem lvl do 2400, edytowałem tą linijkę z maxlvl z 201 na 2400. A nadal po wbiciu 201 sie buguje i nie można wbijać lvl oraz znika te info o klasie, expie i lvl.

Amxbans mały problem.

18.08.2010 22:52

Posiadam zainstalowane amxbans 5.1. Wszystko prawidłowo działa, bany przez amx_ban się dodają tylko jest jedna rzecz. Banuje gracza normalnie przez serwer, a ban działa dopiero od następnej mapy (tak jakbym nałożył go przez www).

Czy może to być spowodowane tym, że nie podałem hasła rcon w amxbans na www? Jeśli tak, to proszę mi powiedzieć w którym miejscu trzeba je podać.

Brak amunicji COD MOD

01.08.2010 22:42

Kolejny problem z COD'em. Dodałem kilka klas wszystko ładnie chodzi, natomiast klasa dostaje jedynie broń z pełnym magazynkiem i nic po za tym (jakby ktoś nie zrozumiał, na start w ak mam 30/0 a nie 30/90). Jest to w 2 klasach prenium oraz w jednej standardowej. Prosiłbym o podanie w której linijce trzeba coś dodać, albo co wpisać, aby dostał amunicje główną i do pistoletu (give_item("id, ammo_???") )

Kret i pare innych rzeczy.

30.07.2010 14:50

Dodaje klasy do cod:mw mod i nie wiem jak zrobić kreta. Chodzi o to, aby w każdej rundzie było losowane czy przeniesie na resp przeciwnika czy nie (15% szans na przeniesienie).
Unik, po prostu pocisk nie zadaje obrażeń (15% szans).

Oczywiście za pomoc będą +.