Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Pochwalony - zdjęcie

Pochwalony

Rejestracja: 01.05.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.02.2011 19:14
-----

#156105 Kret i pare innych rzeczy.

Napisane przez G[o]Q w 30.07.2010 22:42

hmm jak mniemam masz juz rozwiazanie problemu nr 1 rozwiazanie problemu nr 2 to


zamien ta koncowke

if(klasa_gracza[idattacker]==Snajper){
		SetHamParamFloat(4,damage+(5*poziom_gracza[idattacker]))
	}
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0]==29)
		SetHamParamFloat(4,1.2*damage)
	SetHamParamFloat(4, damage);
	return HAM_IGNORED;

na
         if(klasa_gracza[idattacker]==Snajper){
		SetHamParamFloat(4,damage+(5*poziom_gracza[idattacker]))
	}
	if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0]==29)
		SetHamParamFloat(4,1.2*damage)
        if(klasa_gracza[idattacker]==Twojaklasa && random_num(1,100)<16){
		damage=0
	}
	SetHamParamFloat(4, damage);
	return HAM_IGNORED;

  • +
  • -
  • 1


#156066 Kret i pare innych rzeczy.

Napisane przez R3X w 30.07.2010 20:36

Jeśli jesteś na tyle dobrym programistą, żeby myśleć o przeniesieniu kreta do CodModa to powinieneś potrafić sobie znaleźć kod.

shared.inl
+
war3ft.inl WC3_NewSession() wywoływane w events.inl
"Proszę bardzo." <_<
  • +
  • -
  • 1