Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Droso - zdjęcie

Droso

Rejestracja: 30.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.09.2022 11:14
*****

Moje posty

W temacie: Przy dużym velocity ent nie zachowuje nadanego mu kierunku

07.11.2015 03:00

sv_maxvelocity 10000 

W temacie: [KOSZ] JailBreak cs:go pomoc?

26.09.2015 17:08

https://forums.allie...d.php?p=1411145

 

https://forums.allie...ad.php?t=252643

 

zly dzial

W temacie: SDKHooks 2.0.0

19.09.2015 12:07


Droso jak najbardziej ale sprawdzanie czy gracz jest podlaczony jest zbedna. Funkcja disconnect wykonuje sie przed rozlaczeniem gracza z serwera wiec gracz zawsze bedzie podlaczony.

Wiem o tym, że jest to przed rozłączeniem gracza, sam dodaje IsClientInGame, bo tak kiedyś zobaczyłem w przykładzie, że tak powinno się robić, więc teraz nie wiem czy to jest słuszne hm.

 


Poza tym obawiam sie, ze nawet gdyby tak nie bylo to to nie zadziala. Sama funkcja clientingame nie dokonca dobrze sprawdza czy gracz jest na serwerze wiec lepiej uzyc stocka.

Nigdy nie miałem problemów, podasz więcej info na pw? A co do stocka chodzi o

stock bool:IsValidClient(client)
{
	return bool:(client >= 1 && client <= MaxClients && IsClientConnected(client) && IsClientInGame(client));
}

?

W temacie: SDKHooks 2.0.0

19.09.2015 10:05

Taka uwaga jak już cos rejestrujemy (rejestruje w większości w OnClientPutInServer)

 

to przy rozłączeniu gracza musi zrobić unhooka, bo inaczej później mogą być problemy.

Więc przykład powinien wyglądać tak:

public OnClientPutInServer(client)
{
SDKHook(client, SDKHook_OnTakeDamagePost, OnTakeDamagePost);
}

public OnTakeDamagePost(victim, attacker, inflictor, Float:damage, damagetype)
{
    SetUserHealth(attacker, GetUserHealth(attacker) + 1)
    
    return Plugin_Changed
}

public OnClientDisconnect(client)
{   

       SDKUnhook(client, SDKHook_OnTakeDamagePost, OnTakeDamagePost);
 
}

W temacie: Ultimate AFK

12.07.2015 21:00

Pomógłby mi ktoś? Ponieważ w cvarach mam ustawione, że można być 30 sekund afk a zabija po 15 :(

Ustaw cvary tak moze:

afk_timeafk 60
afk_timekillspawn 40

 

+

 

pamietaj, ze cvary plugin czyta z pliku, wiec jak cos przejrzyj temat jeszcze raz ;P