Napisz na priv więcej szczegółów
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
xSPECJALSx
Rejestracja: 07.08.2023Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.11.2025 19:52




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 37
- Odwiedzin: 2 154
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: 29 lat
- Urodziny: Marzec 17, 1996
-
Imię
xZANDARMx
-
Płeć
Mężczyzna
Narzędzia użytkownika
Znajomi
xSPECJALSx nie posiada znajomych
Ostatnio byli
Moje posty
W temacie: Poszukuję osób do projektu sieci serwerów CS
02.11.2025 21:04
W temacie: AMX-X Bans - Nowoczesny rework standardowego Amxbansa
21.08.2025 19:14
AMX-X Bans - Rework starego skryptu amxbans
AMX-X Bans to mój pierwszy web projekt, który napisałem w Laravelu. Miał on zastąpić starą wersję skryptu amxbans.
Jest ukończony w 90% i jest w pełni używalny, oferując dużo większe bezpieczeństwo niż oryginalny skrypt amxbans.
Projekt został napisany w 2023 roku. Choć nie jestem w pełni zadowolony z efektu końcowego, udostępniam go, aby potencjalne osoby mogły go używać i rozwijać.
Dla poprawnego działania skryptu konieczne jest wgranie dedykowanego pluginu, napisanego przez [user]@Boski Z Polski[/user], na serwer gry.
Ze względu na nową strukturę tabel i kodu, integracja z oryginalnym amxbans nie jest możliwa.
Wymagania do instalacji
- PHP 8.2
- Zmiana ROOT directory na public_html/public (Wersja bez wymaganej zmiany ROOT directory zostanie opublikowana w późniejszym czasie)
- OK: 200-300 MB wolnego miejsca na hostingu
Zalety / Opcje AMX-X Bans
- Dużo bezpieczniejszy i nowoczesny skrypt.
- Przyjemny design oraz layout przystosowany na telefony i tablety (pełne RWD).
- Wyszukiwarka.
- Lista adminów.
- Lista serwerów.
- Szczegółowe informacje o banach.
- Panel admina do zarządzania serwerami, adminami oraz banami online.
- Łatwy konfigurator strony (nie wszystkie opcje zaimplementowane).
- Zoptymalizowana aplikacja – działa płynnie nawet z 500k banów (testowane).
- Opcja skonfigurowania pola, gdzie gracz ma się odwołać po banie.
- Bardzo prosty instalator strony.
- Logowanie przez Steam oraz standardowe (login i hasło).
- System uprawnień dla adminów strony.
- I wiele więcej...
Plugin AMX-X Bans
- Napisany od zera specjalnie pod ten projekt.
- Plugin posiada standardowy system admina, opcję screenów i wiele więcej.
- Wsparcie users.ini.
Proces instalacji (Wideo)
Link do instrukcji wideo: https://streamable.com/63jx3l
Instalacja WEB
- Pobierz załącznik AMX-X Bans - Release - Stable.zip.
- Rozpakuj zawartość folderu "web" do "public_html".
- Zmień katalog główny domeny/subdomeny na: public_html/public.
Jeżeli nie masz takiej możliwości, napisz do mnie na Discordzie: mesharsky. Przygotuję paczkę bez tej potrzeby, do czasu wypuszczenia dedykowanej wersji.- Przygotuj steam_api_key oraz dane do bazy danych.
- Po otwarciu strony ukaże się instalator. Wystarczy go przejść krok po kroku.
Instalacja PLUGINU CS 1.6
Uwaga: Wymagane jest dodanie serwera w panelu admina strony i wygenerowanie klucza serwera.
- Wgraj całą zawartość pluginu na FTP swojego serwera.
- Skonfiguruj plik: amxbansx.cfg (znajduje się w folderze configs) - Oraz: amxbansx_reasons.ini - Ustawiacie powody banów.
- Do pliku plugins.ini dodaj na samą górę w tej kolejności:
amxbansx_api.amxx amxbansx_admin.amxxZakomentuj linijkę:
;admin.amxx- Zrestartuj serwer. Po poprawnej konfiguracji status "Połączono" powinien widnieć w panelu admina.
Komendy pluginu
- amx_reloadadmins
- amx_ip
- amx_ban
- amx_ban_menu
W amxmodmenu znajdziesz opcję screenów.
Wsparcie i rozwój
W razie problemów, zapraszam na PW na forum lub kontakt na Discordzie: mesharsky.
Postaram się w przyszłości bardziej rozbudować ten temat.
Pozdrawiam i miłego korzystania!
Mesharsky Czy jakaś aktualizacja wpadnie ? Będzie dalszy rozwój tego AMXBANS'a czy już klapa ?
W temacie: Problem z kompilacją klasy cod mod nowy
11.08.2025 20:41
Witam edytowałem silnik cod mod nowy aby były 4 linie opisu klas, lecz ukazuje się błąd podczas kompilacji.
// SILNIK opis1_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_OPISU+1], opis2_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_OPISU+1], opis3_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_OPISU+1], opis4_klas[MAX_ILOSC_KLAS+1][MAX_WIELKOSC_OPISU+1], public ZarejestrujKlase(plugin, params) { if(params != 9) return PLUGIN_CONTINUE; if(++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS) return -1; pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin; get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY); get_string(2, opis1_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU); get_string(3, opis2_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU); get_string(4, opis3_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU); get_string(5, opis4_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU); zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(6); kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(7); inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(8); wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(9); for(new i=0;i<klasid;i++) { if(equali(nazwy_klas[ilosc_klas],nazwa_klasy[i])) { frakcja_klas[ilosc_klas] = nazwa_frakcji[i]; } } return ilosc_klas; } native cod_register_class(const nazwa[], const opis1[], const opis2[], const opis3[], const opis4[], punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci); // KLASA new const opis1[] = "1"; new const opis2[] = "2"; new const opis3[] = "3"; new const opis4[] = "4"; new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; cod_register_class(nazwa, opis1, opis2, opis3, opis4, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); // Kompilacja klasy AMX Mod X Compiler 1.8.3-dev+5201 Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase Copyright (c) 2004-2013 AMX Mod X Team Error: Array dimensions do not match on line 33 Warning: Symbol is never used: "inteligencja" on line 19 Warning: Symbol is never used: "kondycja" on line 18 Warning: Symbol is never used: "wytrzymalosc" on line 20 1 Error, 3 Warning Linia 33: cod_register_class(nazwa, opis1, opis2, opis3, opis4, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); Linia 18: new const kondycja = 0; Linia 19: new const inteligencja = 0; Linia 20: new const wytrzymalosc = 0;
Powinno działać
#include <amxmodx>
// --- KONFIG ---
#define MAX_ILOSC_KLAS 64
#define MAX_WIELKOSC_NAZWY 32
#define MAX_WIELKOSC_OPISU 127
// --- PAMIĘĆ SILNIKA ---
new ilosc_klas;
new pluginy_klas[MAX_ILOSC_KLAS + 1];
new nazwy_klas[MAX_ILOSC_KLAS + 1][MAX_WIELKOSC_NAZWY + 1];
new opis1_klas[MAX_ILOSC_KLAS + 1][MAX_WIELKOSC_OPISU + 1];
new opis2_klas[MAX_ILOSC_KLAS + 1][MAX_WIELKOSC_OPISU + 1];
new opis3_klas[MAX_ILOSC_KLAS + 1][MAX_WIELKOSC_OPISU + 1];
new opis4_klas[MAX_ILOSC_KLAS + 1][MAX_WIELKOSC_OPISU + 1];
new zdrowie_klas[MAX_ILOSC_KLAS + 1];
new kondycja_klas[MAX_ILOSC_KLAS + 1];
new inteligencja_klas[MAX_ILOSC_KLAS + 1];
new wytrzymalosc_klas[MAX_ILOSC_KLAS + 1];
// (opcjonalnie) frakcje – jeśli używasz
new frakcja_klas[MAX_ILOSC_KLAS + 1];
// --- NATYWA (API) ---
public plugin_init()
{
register_plugin("CoD Core", "1.0", "");
}
public plugin_natives()
{
// bez stylu paramów (domyślnie), 9 argumentów
register_native("cod_register_class", "ZarejestrujKlase");
}
// native cod_register_class(const nazwa[], const opis1[], const opis2[], const opis3[], const opis4[], hp, kond, int, wyt)
public ZarejestrujKlase(plugin, params)
{
if (params != 9)
return -1;
if (++ilosc_klas > MAX_ILOSC_KLAS)
return -1;
pluginy_klas[ilosc_klas] = plugin;
// Bufory na dane z wołania natywy
get_string(1, nazwy_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_NAZWY + 1);
get_string(2, opis1_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU + 1);
get_string(3, opis2_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU + 1);
get_string(4, opis3_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU + 1);
get_string(5, opis4_klas[ilosc_klas], MAX_WIELKOSC_OPISU + 1);
zdrowie_klas[ilosc_klas] = get_param(6);
kondycja_klas[ilosc_klas] = get_param(7);
inteligencja_klas[ilosc_klas] = get_param(8);
wytrzymalosc_klas[ilosc_klas] = get_param(9);
// TODO: jeśli masz mapowanie frakcji po nazwie, zrób je tu.
// for (...) if (equali(nazwy_klas[ilosc_klas], ...)) frakcja_klas[ilosc_klas] = ...
return ilosc_klas; // ID nowej klasy
}
W temacie: Problem z kompilacją klasy cod mod nowy
28.07.2025 19:09
Błąd kompilacji „Error: Array dimensions do not match” wskazuje na problem z niezgodnością
rozmiarów tablic w wywołaniu funkcji cod_register_class. Prawdopodobnie wynika to z przekazywania
nieodpowiednich typów danych lub niezgodnych rozmiarów tablic.
Funkcja cod_register_class oczekuje, że argumenty opis1, opis2, opis3, opis4 będą pojedynczymi tablicami znaków (np. const opis1[]), a nie dwuwymiarowymi tablicami. Dlatego kompilator zgłasza błąd niezgodności rozmiarów tablic.
W temacie: Ranga przed nickiem
28.07.2025 18:51
public plugin_init() { register_message(get_user_msgid("SayText"), "msg_saytext"); } public msg_saytext(msgid, dest, id) { new target = get_msg_arg_int(1); if(!is_user_connected(target)) { return; } new text[192]; get_msg_arg_string(2, text, charsmax(text)); new ranga[30]; rank(target, ranga); if(!equal(text, "#Cstrike_Chat_All")) { set_msg_arg_string(2, fmt("^4[%s]^3 %s", ranga, text)); } else { get_msg_arg_string(4, text, charsmax(text)); set_msg_arg_string(4, ""); set_msg_arg_string(2, fmt("^4[%s]^3 %n^1 : %s", ranga, target, text)); } }
a fmt ? jest mi to nie znane
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#define COLOR_RANK "3" // Zielony kolor w AMX (zielony: 3)
#define COLOR_TEAM_RED "4" // Czerwony (terro)
#define COLOR_TEAM_BLUE "1" // Niebieski (CT)
#define COLOR_STANDARD "7" // Standardowy (biały)
public plugin_init()
{
register_plugin("Rank Prefix", "1.0", "xZANDARMx");
}
public client_putinserver(id)
{
// Przykładowa ranga - możesz to zrobić dynamicznie z pliku lub bazy
new const rank[] = "[Ranga]";
new team = get_user_team(id);
new nick[32];
get_user_name(id, nick, charsmax(nick));
new colorTeam[2];
if (team == 2) // Terror
{
colorTeam[0] = COLOR_TEAM_RED[0];
colorTeam[1] = 0;
}
else if (team == 3) // CT
{
colorTeam[0] = COLOR_TEAM_BLUE[0];
colorTeam[1] = 0;
}
else
{
colorTeam[0] = COLOR_STANDARD[0];
colorTeam[1] = 0;
}
// Formatowanie: [Ranga] (zielony) + nick (kolor drużyny)
// Wyświetlamy to w czacie
client_print(0, print_chat, "\x03[%s]\x01 \x0%s%s\x01 joined the game", COLOR_RANK, nick);
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Posty: xSPECJALSx
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość