Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Gubin - zdjęcie

Gubin

Rejestracja: 24.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.08.2012 15:37
-----

#140234 Item Kusza i Latarka

Napisane przez !cex! w 31.05.2010 15:16

W tym poradniku pokażę Wam jak zrobić item typu Kusza i Latarka. To mój pierwszy poradnik proszę o wyrozumienie.

Latarka

Znajdź:

new player_b_mine[33] = 1


Dpdaj pod:

new player_b_latarka[33] = 1


Znajdź:

if (flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Mag){


Zamień na:

if (flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Mag || player_b_latarka[id] == 1)) {


znajdź:

player_b_mine[id] = 0


Dodaj pod:

player_b_latarka[id] = 0


Znajdź:

if (player_b_mine[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Uzyj, zeby polozyc niewidzialna mine. Kiedy mina ekspoduje zada 50hp+obrazenia magia. 3 miny mozesz polozyc w jednej rundzie<br>")
}


Dodaj pod:

if (player_b_latarka[id] > 0)
{
add(itemEffect, 199, "Możesz używać latarki takiej jak ma Mag..<br>")
}


case XX:
{
player_item_name[id] = "Latarka Maga"
player_item_id[id] = rannum
player_b_latarka[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Mozesz uzywac latarki", player_item_name[id])
}


Powyższy item dodaj w jego właściwe miejsce a case XX: zmień zgodnie z ostatnim przedmiotem i zwiększ numer w new rannum = random_num(1,XX) w miejsce XX numer ostatniego itemu

Kusza

Znajdź:

new player_b_illusionist[33] = 1


Dodaj pod:

new player_b_kusza[33] = 1


Znajdź:

if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && (player_class[id]==Hunter)){


Zamień na:

if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && (player_class[id]==Hunter|| player_b_kusza[id] > 0)){


Znajdź:

if(player_class[id]==Hunter)


Zamień na:

if(player_class[id]==Hunter || player_b_kusza[id] == 1)


znajdź:

player_b_illusionist[id] = 0

Dodaj pod:

player_b_kusza[id] = 0


if (player_b_illusionist[id] > 0)
{
add(itemEffect,199,"Uzyj tego przedmiotu, zeby stac sie niewiedzialnym przez 7sekund. Kazde obrazenia jak bedziesz niewidzialny zabija cie<br>")
}


Dodaj pod:

if (player_b_kusza[id] > 0)
{
add(itemEffect, 199, "Możesz używać kuszy jaką posiada Lowca<br>")
}


case XX:
{
player_item_name[id] = "Kusza Lowcy"
player_item_id[id] = rannum
player_b_kusza[id] = 1
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot : %s :: Mozesz uzywac kuszy", player_item_name[id])
}


Powyższy item dodaj w jego właściwe miejsce a case XX: zmień zgodnie z ostatnim przedmiotem i zwiększ numer w new rannum = random_num(1,XX) w miejsce XX numer ostatniego itemu

Upraszanie się o punkty reputacji jest niemile widziane a w konsekwencji może zostać nagrodzone ujemnymi punktami lub ostrzeżeniem.
  • +
  • -
  • 9


#128449 Podwyzszanie ranku

Napisane przez Abes Mapper w 25.04.2010 13:47

Nie csstats.amxx tylko csstats.dat
  • +
  • -
  • 1


#128386 Podwyzszanie ranku

Napisane przez Pawlak093 w 25.04.2010 11:25

\cstrike\addons\amxmodx\data


#128199 2 porblemu

Napisane przez Lukasz5 w 24.04.2010 18:41

Mało masz tych modułów włączonych... W modules.ini, po usuwaj ; przed nazwami modułów MYSQL nie musisz... ;)
http://amxx.pl/spadochron-t517.html Tutaj masz spadochron wgraj go i wpisz w amxx.cfg Cvar'y:
sv_parachute "1"   - 0: wyłączony - 1: włączony
 
 parachute_cost "1000"  - ile kosztuje (CStrike ONLY)
 
 parachute_payback "75"  - za ile możesz sprzedac spadochron(ie. (75/100) * 1000 = 750$)
 
 parachute_fallspeed "100" - szybkosc lotu

  • +
  • -
  • 1


#128201 2 porblemu

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 24.04.2010 18:43

Widać problem tylko ze spadochronem o którym pisałem wyżej(brak pliku)
A co z tymi SS'ami ? Masz je w ogóle wpisane do plugins.ini ?
  • +
  • -
  • 1