Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

S4JM0N - zdjęcie

S4JM0N

Rejestracja: 23.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.05.2012 09:00
-----

#165758 Problem z moim pluginem

Napisane przez S4JM0N w 29.08.2010 21:35

A więc, pierwsze dwa błędy to kompilator który informuje nas o położeniu "Lini nie względem siebie"(Chodzi o ułatwienie identyfikacji).
Ten ostatni to tak jak po polsku. Funkcja powinna zwracać wartość



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Regulamin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Savander"


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /regulamin","menu")
}
public menu(id)
{
new menu = menu_create("\rRegulamin:", "wybieranie")
menu_additem(menu, "\rPolski Regulamin", "1", 0)
menu_additem(menu, "\rEnglish Rules", "2", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

menu_display(id, menu, 0)
}

public wybieranie(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)


switch(menu)
{
case 1:{
show_motd (id, "rulesPL.txt", "Polski Regulamin")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

case 2:{
show_motd (id, "rulesEN.txt", "English Rules")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

}
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1


#165553 Problem z Kompilacją Ranga.sma

Napisane przez S4JM0N w 29.08.2010 16:37

Chwilę kopiowanie rang mi zajęło. Nie koniecznie rozwiąże to twój problem ale zrób testa.
/* Plugin generated by AMXX-Studio

By Sn!ff3r, requested by Myszax

*/

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csx>

#define PLUGIN "Rangi"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

#define TASK 666

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}
new ranganum[33];
new ranga[][] = {
"Wiesniak",
"Lama",
"Sierota",
"Owieczka",
"Staruszka",
"Cherlak",
"Kozak",
"Macho",
"Snajper",
"Rambo",
"Terminator",
"Wiesiek",
"Morfeusz",
"Wybraniec",
"Killer",
"Multi Killer",
"Owner",
"Cziter",
"Vip TeamKielce",
"GM TeamKielce"
};
new nstats[20] = {
5,
10,
30,
60,
150,
190,
230,
280,
340,
390,
450,
520,
670,
900,
1000,
1200,
2600,
3000
};

public client_connect(id)
{
if(is_user_bot(id))
return

new param[1]
param[0] = id

set_task(1.0,"rank",TASK+id,param,1,"b")
}

public client_disconnect(id) {
if(task_exists(TASK+id))
remove_task(TASK+id)
ranganum[id] = 0
}

public rank(param[])
{
new id = param[0]

static stats[8], body[8]
get_user_stats(id, stats, body)


while(stats[0] >= nstats[ranganum[id]])
ranganum[id]++


set_hudmessage(255, 255, 255, 0.15, 0.55)
show_hudmessage(id, "Ranga: %s^nZabojstw: %d",ranga[ranganum[id]],stats[0])
}

  • +
  • -
  • 1


#151959 Problem CoD

Napisane przez S4JM0N w 15.07.2010 16:31

Witaj ! Poprawiłem ci ten błąd, spójrz na pierwszy error zamieściłeś if'a w switchu. Apropo jeśli mogę to pomagam wszystkim.

wadliwa część kodu
	if(!klasa_gracza[id])
{
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

switch(klasa_gracza[id])
{
case Snajper:
{
give_item(id, "weapon_awp");
give_item(id, "weapon_scout");
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Komandos:
{
give_item(id, "weapon_deagle");
}
case Strzelec:
{
give_item(id, "weapon_m4a1");
give_item(id, "weapon_ak47");
}
case Obronca:
{
give_item(id, "weapon_m249");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
}
case Medyk:
{
give_item(id, "weapon_ump45");
ilosc_apteczek_gracza[id] = 2;
}
case Wsparcie:
{
give_item(id, "weapon_mp5navy");
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
}
case Saper:
{
give_item(id, "weapon_p90");
ilosc_min_gracza[id] = 3;
}
case Demolitions:
{
give_item(id, "weapon_aug");
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1;
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_autoshotgun");
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
case Camper:
{
give_item(id, "weapon_g3sg1");
}
// Tu wystarczy dodać klamerkę

if(gracz_resetuje[id])
{
ResetujPunkty(id);
gracz_resetuje[id] = false;
}

  • +
  • -
  • 1