Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

KevinMagic - zdjęcie

KevinMagic

Rejestracja: 22.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.04.2012 15:07
-----

#396797 [Stary]COD item: Brzucho Doknesa

Napisane przez VerShinin w 14.04.2012 09:05

Tworzysz nowy item, i na koniec dodajesz to:

public fw_traceline(Float:vecStart[3],Float:vecEnd[3],ignoreM,id,trace)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

new hit = get_tr2(trace, TR_pHit);

if(!is_user_connected(hit))
return;

new hitzone = get_tr2(trace, TR_iHitgroup);
if(informacje_przedmiotu_gracza[hit][0] == XX && hitzone != HIT_HEAD)
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8);
}


W miejsce XX podajesz numer itemu.
  • +
  • -
  • 1


#255417 Pomoc przy klasie

Napisane przez V3ko w 02.06.2011 20:05

Mam coś takiego, że poniżej iluś tam HP zacznie się samo leczyć

do zmiennych

new p_health, c_health;

do plugin_init poniższe cvary sam się domyślisz :P
p_health = register_cvar("cod_auto_leczenie_premium","20")
        c_health = register_cvar("cod_do_ilu_hp_ma_leczyc","500")

funkcja dla klasy
if(klasa_gracza[id] == Nazwa_Twojej_Klasy)
        {
                if(get_user_health(id) < 200)
                {
                        set_task(1.0, "Leczenie",id,_,_,"b")
                }               
        }
        return PLUGIN_CONTINUE;

na koniec kodu .sma
public Leczenie(id)
{
        set_user_health(id, get_user_health(id) + get_pcvar_num(p_health))
        if(get_user_health(id) == get_pcvar_num(c_health))
        {
                return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
        }
        return PLUGIN_CONTINUE; 
}
NIE TESTOWANE!
  • +
  • -
  • 1


#255034 Call of Duty by góruś

Napisane przez góruś w 01.06.2011 16:41

w

public UzyjPrzedmiotu(id)

zamień

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 85)
UzyjElektromagnes(id);

na

if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 85 || klasa_gracza[id] == xxx)
UzyjElektromagnes(id);

2.
w

public Odrodzenie(id)

w casie klasy dodaj

informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 5;

i w

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

dodaj

if(klasa_gracza[this] == xxx && random_num(1, informacje_przedmiotu_gracza[this][1]) == 1)
{
SetHamParamEntity(3, this);
SetHamParamEntity(1, idattacker);
}

  • +
  • -
  • 1


#126701 skąd to się bierze?

Napisane przez Kusek w 18.04.2010 14:50

jak widzisz przed tym plugem jest ";" czyli wyłączony... więc nie komentuj..

ja stawiam na te plugi

amx_snapshot.amxx              ; Admin moze robic screeny graczom
csnadedrops.amxx              ; Granaty wypadaja po smierci
info_o_zuconym_granacie.amxx  ; Informacja o typie rzuconego granatu
polski_cs.amxx                 ; Spolszczony CS
polski_jezyk.amxx              ; Wymuszenie polskiego jezyka

  • +
  • -
  • 1