Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Vanquish - zdjęcie

Vanquish

Rejestracja: 18.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.06.2011 13:44
-----

#232636 Przerobienie pluginu - enter-leave notifications

Napisane przez kasza w 02.04.2011 21:39

Zobacz cz tak pasuje. Nie zrobilem jedynie cvary z hud'em

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csstats>

#define MAX_PLAYERS 32

enum CONNECT_TYPE
{
	putinserver_admin,
	putinserver_player,
	
	disconnect_admin,
	disconnect_player,
	
	MAX_TYPE
}

new const CONNECT_MESSAGES[CONNECT_TYPE:MAX_TYPE][] =
{
	/*
		{name} 		= user name
		{rankpos} 	= user rank
		{connecttime} 	= user connection time
	*/
	
	"Przyszedl {name}\nRank:{rankpos}\nCzas podlaczania:{connecttime} sec.", //admin
	"Przyszedl {name}\nRank:{rankpos}\nCzas podlaczania:{connecttime} sec.",  //player
	
	/*
		{name} 		= user name
		{rankpos} 	= user rank
		{playtime} 	= user play time
	*/
	
	"{name} odchodzi. Do zobaczenia\nRank:{rankpos}\nGral przez:{playtime} min.",  //admin
	"{name} odchodzi. Do zobaczenia\nRank:{rankpos}\nGral przez:{playtime} min."  //player
}

new const MESSAGES_COLOR[CONNECT_TYPE:MAX_TYPE][3] =
{
	{0, 	255, 	0}, 	//admin
	{0, 	255, 	0}, 	//player
	
	{0, 	255, 	0}, 	//admin
	{0, 	255, 	0} 	//player
}

new const CONNECT_SOUNDS[CONNECT_TYPE:MAX_TYPE][] =
{
	"buttons/blip1.wav",      //admin
	"buttons/blip1.wav", 			//player
	
	"buttons/blip1.wav",      //admin
	"buttons/blip1.wav" 			//player
}

new g_hudsync
new Float:g_connecttime[MAX_PLAYERS+1][2]

static const PLUGIN_NAME[] 	= "Enter-Leave Notifications"
static const PLUGIN_AUTHOR[] 	= "Cheap_Suit"
static const PLUGIN_VERSION[]	= "1.2"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
	register_cvar(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, FCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER)

	g_hudsync = CreateHudSyncObj() 
}

public plugin_precache()
{
	if(strlen(CONNECT_SOUNDS[putinserver_admin]))
		precache_sound(CONNECT_SOUNDS[putinserver_admin])
		
	if(strlen(CONNECT_SOUNDS[putinserver_player]))	
		precache_sound(CONNECT_SOUNDS[putinserver_player])
}

public client_connect(id)
	g_connecttime[id][0] = get_gametime()

public client_putinserver(id)
{
	if(is_user_bot(id))
		return
		
	g_connecttime[id][1] = get_gametime()
	set_task(2.0, "task_client_connected", id)
}

public client_disconnect(id) 
{
	if(is_user_bot(id))
		return
	
	g_connecttime[id][0] = get_gametime()
	set_task(0.5, "task_client_disconnected", id)
}

public task_client_connected(id)
{
	new admin = is_user_admin(id)

	static sound[32]
	format(sound, 31, CONNECT_SOUNDS[admin ? putinserver_admin : putinserver_player])
	
	if(strlen(sound) > 0)
		client_cmd(0, "spk %s", sound)
		
	static putinserver_message[192]
	format(putinserver_message, 191, CONNECT_MESSAGES[admin ? putinserver_admin : putinserver_player])	
		
	if(strlen(putinserver_message) > 0)
	{
		new Float:connecttime = g_connecttime[id][1] - g_connecttime[id][0]
		
		static connecttime_str[4]
		float_to_str(connecttime, connecttime_str, 3)
		
		static temp[8]
		static rank[8]
		new position = get_user_stats(id, temp, temp)
		num_to_str(position, rank, 7)
		
		static name[32]
		get_user_name(id, name, 31)
		
		replace(putinserver_message, 191, "{name}",	name)
		replace(putinserver_message, 191, "{rankpos}",	rank)
		replace(putinserver_message, 191, "{connecttime}", connecttime_str)
		replace_all(putinserver_message, 191, "\n", "^n")
		
		static color[3]
		for(new i = 0; i < 3; ++i)
			color[i] = MESSAGES_COLOR[admin ? putinserver_admin : putinserver_player][i]
		
		set_hudmessage(color[0], color[1], color[2], 0.10, 0.55, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3)
		ShowSyncHudMsg(0, g_hudsync, putinserver_message)
	}
}

public task_client_disconnected(id)
{
	new admin = is_user_admin(id)

	static sound[32]
	format(sound, 31, CONNECT_SOUNDS[admin ? putinserver_admin : putinserver_player])
	
	if(strlen(sound) > 0)
		client_cmd(0, "spk %s", sound)
		
	static disconnect_message[192]
	format(disconnect_message, 191, CONNECT_MESSAGES[admin ? disconnect_admin : disconnect_player])	
		
	if(strlen(disconnect_message) > 0)
	{
		new Float:playtime = (g_connecttime[id][0] - g_connecttime[id][1]) / 60.0
		
		static playtime_str[5]
		float_to_str(playtime, playtime_str, 4)
		
		static temp[8]
		static rank[8]
		new position = get_user_stats(id, temp, temp)
		num_to_str(position, rank, 7)
		
		static name[32]
		get_user_name(id, name, 31)
		
		replace(disconnect_message, 191, "{name}",	name)
		replace(disconnect_message, 191, "{rankpos}",	rank)
		replace(disconnect_message, 191, "{playtime}",	playtime_str)
		replace_all(disconnect_message, 191, "\n", "^n")
		
		static color[3]
		for(new i = 0; i < 3; ++i)
			color[i] = MESSAGES_COLOR[admin ? disconnect_admin : disconnect_player][i]
		
		set_hudmessage(color[0], color[1], color[2], 0.10, 0.55, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3)
		ShowSyncHudMsg(0, g_hudsync, disconnect_message)
	}
}

  • +
  • -
  • 1


#231440 Logo nad listą banów

Napisane przez Aard w 29.03.2011 19:54

eh jak sie nie myle to ustawienia strefa admina i tam masz dokladniej nie powiem bo nie mam amxbansa bo mi hosting padls ;s
  • +
  • -
  • 1


#213181 Przerobienie klasy-niewidzialność z nożem

Napisane przez Goliath w 05.02.2011 21:02

Mała pomyłka ;) :
public CurWeapon(id)
{
        if(!ma_klase[id])
                return PLUGIN_CONTINUE; 
        
        if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 5);
        else
                set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
        
}

  • +
  • -
  • 1


#145361 Problem z odtwarzeniem muzyki w roundsound

Napisane przez Abes Mapper w 19.06.2010 14:49

loadingsong.amxx
wywal

Jak nadal tak będzie to wyłącz tą opcję muzyki podczas ładowania w amx_super.cfg
  • +
  • -
  • 1