Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przerobienie pluginu - enter-leave notifications


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vanquish

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:58
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.04.2011 21:19

Zwracam się z ogromną prośbą o przerobienie pluginu Enter-Leave Notifications 1.2.
Ten plugin jest podobny do Join Leave Message z amx_super
Nie jestem zbyt biegły w AMXX żeby to samemu zrobić :/ Oczywiście dam + :)
Znalazłem go na alliedmodders i chcę zmienić kilka rzeczy.
Mianowicie
* zmienić tak wyświetlanie napisów, aby były wyświetlane na zielono dla wszystkich graczy (tzn. żeby nie były czerwone gdy admin wchodzi)
* ustawić dźwięk "buttons/blip1.wav" żeby działał jak wchodzi każdy gracz (a nie tylko jak admin wchodzi)
* dodać cvary ze domyślnym ustawieniem:
- amx_join_message "Przychodzi %name."
- amx_joined_message "%name jest gotowy. Obecny rank: %rank"
- amx_leave_message "%name odchodzi. Do zobaczenia"
* usunąć w pluginie wszystkie nieporzebne linijki z wykorzystaniem hostname bo to nie będzie potrzebne. Ale nie trzeba tego robić ;)

Załączam plik .sma do przerobienia.

Załączone pliki


Użytkownik Vanquish edytował ten post 02.04.2011 21:22

  • +
  • -
  • 0

#2 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 02.04.2011 21:39

Zobacz cz tak pasuje. Nie zrobilem jedynie cvary z hud'em

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csstats>

#define MAX_PLAYERS 32

enum CONNECT_TYPE
{
	putinserver_admin,
	putinserver_player,
	
	disconnect_admin,
	disconnect_player,
	
	MAX_TYPE
}

new const CONNECT_MESSAGES[CONNECT_TYPE:MAX_TYPE][] =
{
	/*
		{name} 		= user name
		{rankpos} 	= user rank
		{connecttime} 	= user connection time
	*/
	
	"Przyszedl {name}\nRank:{rankpos}\nCzas podlaczania:{connecttime} sec.", //admin
	"Przyszedl {name}\nRank:{rankpos}\nCzas podlaczania:{connecttime} sec.",  //player
	
	/*
		{name} 		= user name
		{rankpos} 	= user rank
		{playtime} 	= user play time
	*/
	
	"{name} odchodzi. Do zobaczenia\nRank:{rankpos}\nGral przez:{playtime} min.",  //admin
	"{name} odchodzi. Do zobaczenia\nRank:{rankpos}\nGral przez:{playtime} min."  //player
}

new const MESSAGES_COLOR[CONNECT_TYPE:MAX_TYPE][3] =
{
	{0, 	255, 	0}, 	//admin
	{0, 	255, 	0}, 	//player
	
	{0, 	255, 	0}, 	//admin
	{0, 	255, 	0} 	//player
}

new const CONNECT_SOUNDS[CONNECT_TYPE:MAX_TYPE][] =
{
	"buttons/blip1.wav",      //admin
	"buttons/blip1.wav", 			//player
	
	"buttons/blip1.wav",      //admin
	"buttons/blip1.wav" 			//player
}

new g_hudsync
new Float:g_connecttime[MAX_PLAYERS+1][2]

static const PLUGIN_NAME[] 	= "Enter-Leave Notifications"
static const PLUGIN_AUTHOR[] 	= "Cheap_Suit"
static const PLUGIN_VERSION[]	= "1.2"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
	register_cvar(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, FCVAR_SPONLY|FCVAR_SERVER)

	g_hudsync = CreateHudSyncObj() 
}

public plugin_precache()
{
	if(strlen(CONNECT_SOUNDS[putinserver_admin]))
		precache_sound(CONNECT_SOUNDS[putinserver_admin])
		
	if(strlen(CONNECT_SOUNDS[putinserver_player]))	
		precache_sound(CONNECT_SOUNDS[putinserver_player])
}

public client_connect(id)
	g_connecttime[id][0] = get_gametime()

public client_putinserver(id)
{
	if(is_user_bot(id))
		return
		
	g_connecttime[id][1] = get_gametime()
	set_task(2.0, "task_client_connected", id)
}

public client_disconnect(id) 
{
	if(is_user_bot(id))
		return
	
	g_connecttime[id][0] = get_gametime()
	set_task(0.5, "task_client_disconnected", id)
}

public task_client_connected(id)
{
	new admin = is_user_admin(id)

	static sound[32]
	format(sound, 31, CONNECT_SOUNDS[admin ? putinserver_admin : putinserver_player])
	
	if(strlen(sound) > 0)
		client_cmd(0, "spk %s", sound)
		
	static putinserver_message[192]
	format(putinserver_message, 191, CONNECT_MESSAGES[admin ? putinserver_admin : putinserver_player])	
		
	if(strlen(putinserver_message) > 0)
	{
		new Float:connecttime = g_connecttime[id][1] - g_connecttime[id][0]
		
		static connecttime_str[4]
		float_to_str(connecttime, connecttime_str, 3)
		
		static temp[8]
		static rank[8]
		new position = get_user_stats(id, temp, temp)
		num_to_str(position, rank, 7)
		
		static name[32]
		get_user_name(id, name, 31)
		
		replace(putinserver_message, 191, "{name}",	name)
		replace(putinserver_message, 191, "{rankpos}",	rank)
		replace(putinserver_message, 191, "{connecttime}", connecttime_str)
		replace_all(putinserver_message, 191, "\n", "^n")
		
		static color[3]
		for(new i = 0; i < 3; ++i)
			color[i] = MESSAGES_COLOR[admin ? putinserver_admin : putinserver_player][i]
		
		set_hudmessage(color[0], color[1], color[2], 0.10, 0.55, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3)
		ShowSyncHudMsg(0, g_hudsync, putinserver_message)
	}
}

public task_client_disconnected(id)
{
	new admin = is_user_admin(id)

	static sound[32]
	format(sound, 31, CONNECT_SOUNDS[admin ? putinserver_admin : putinserver_player])
	
	if(strlen(sound) > 0)
		client_cmd(0, "spk %s", sound)
		
	static disconnect_message[192]
	format(disconnect_message, 191, CONNECT_MESSAGES[admin ? disconnect_admin : disconnect_player])	
		
	if(strlen(disconnect_message) > 0)
	{
		new Float:playtime = (g_connecttime[id][0] - g_connecttime[id][1]) / 60.0
		
		static playtime_str[5]
		float_to_str(playtime, playtime_str, 4)
		
		static temp[8]
		static rank[8]
		new position = get_user_stats(id, temp, temp)
		num_to_str(position, rank, 7)
		
		static name[32]
		get_user_name(id, name, 31)
		
		replace(disconnect_message, 191, "{name}",	name)
		replace(disconnect_message, 191, "{rankpos}",	rank)
		replace(disconnect_message, 191, "{playtime}",	playtime_str)
		replace_all(disconnect_message, 191, "\n", "^n")
		
		static color[3]
		for(new i = 0; i < 3; ++i)
			color[i] = MESSAGES_COLOR[admin ? disconnect_admin : disconnect_player][i]
		
		set_hudmessage(color[0], color[1], color[2], 0.10, 0.55, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 3)
		ShowSyncHudMsg(0, g_hudsync, disconnect_message)
	}
}

  • +
  • -
  • 1

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#3 Vanquish

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:58
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.04.2011 21:43

Wielki + dla Ciebie ;)
  • +
  • -
  • 0

#4 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7179
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 03.04.2011 22:02

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany. [zobacz PW]

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych