Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

EsVu - zdjęcie

EsVu

Rejestracja: 18.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.04.2010 12:50
-----

Moje tematy

3 Problemy, poszę o pomoc

24.04.2010 07:53

Witam mam pare problemów z moim BioHazardem 2.00

1. Gdy się zamrozi zombie, to się zmienia model na pół tt i pół zombie, lub pół ct i pół zombie, zależy w jakim teamie jest gracz.

2. Nie umiem ustawić, żeby matka miała 4000 hp, a zarażony 2000 hp.

3. Nie wiem gdzie ustawić normalne obrażenia w zombie, bo z m4 w hs wali po 10-12 hp.

Proszę o szybką pomoc.

Oto pliki .sma oraz .cfg

Nie da się kąpilować

23.04.2010 11:15

Witam, mam pytanie wyciągłem już pare biohazard.sma z paru paczek i dalej to samo, nie a się go kompilować, pisze tak:

Your plugin failed to compile! Read the errors below:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/home/groups/amxmodx/tmp3/phpC01u4b.sma(41) : fatal error 110: assertion failed: Biohazard configuration file required!


Compilation aborted.
1 Error.
;
Proszę o pomoc, kompiluje za pomocą: AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!

Przerobi mi ktoś plugin?

22.04.2010 16:31

Witam przerobiłby mi ktoś ten plugin na ( BioHazard Shop ) ? Bardzo bym prosił :)

W sklepie u CT ma się znajdować:
- Granat Wybuchowy ( HE ) - 8000$
- Granat Zamrazajacy ( Flesh ) - 16000$
- Flare ( Smoke ) - 1000$
- Noktowizor ( Ma działać, do zarażenia gracza ) - 1000$
- Krowa ( M249 ) - 16000$
- Auto Kampa ( Ta u TT ) - 16000$

W sklepie u Zombie ma się znajdować:
- +1000 hp - 8000$
- Szalone Zombie ( Świeci się na czerwono, działa przez 10 sekund, gdy się w niego strzela to nie odrzuca go, można go zamrozić ) - 16000$ - Oczywiście jeżeli się da

Z góry dziękuję

Download: http://www.speedysha...thRun_Sklep.rar

skąd to się bierze?

18.04.2010 12:46

Witam, mam kolejny problem, przeszukałem większość pluginów i dalej nie znalazłem skąd ten tekst na say'u się pojawia:

Dołączona grafika

Plugins.ini:
; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx		; admin base (required for any admin-related)
mini_bans.amxx          ; Powod przy banowaniu
;admin_sql.amxx		; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx		; basic admin console commands
adminhelp.amxx		; help command for admin console commands
adminslots.amxx		; slot reservation
multilingual.amxx	; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx		; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx		; command menu (speech, settings)
xtramp2.amxx            ; Powod przy kicku
plmenu.amxx		; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx		; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx		; maps menu (vote, changelevel)

; Chat / Messages
adminchat.amxx		; console chat commands
antiflood.amxx		; prevent clients from chat-flooding the server
;scrollmsg.amxx		; displays a scrolling message
;imessage.amxx		; displays information messages
adminvote.amxx		; vote commands

; Map related
nextmap.amxx		; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx		; allows to vote for next map
timeleft.amxx		; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx		; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx		; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx		; restrict weapons menu
statsx.amxx		; stats on death or round end (CSX Module required!)
miscstats.amxx		; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx	; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx	; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here
amx_snapshot.amxx              ; Admin moze robic screeny graczom
csnadedrops.amxx              ; Granaty wypadaja po smierci
info_o_zuconym_granacie.amxx  ; Informacja o typie rzuconego granatu
polski_cs.amxx                 ; Spolszczony CS
polski_jezyk.amxx              ; Wymuszenie polskiego jezyka
;No_advertisement.amxx         ; Zakaz reklamowania www
;dontsayips.amxx               ; Zakaz reklamowania IP
ptb.amxx                       ; Automatyczny balans druzyn
;prometheus.amxx               ; Inteligentne hosty
ad_manager.amxx                ; Tabliczki na scianach
;dib3.amxx                     ; Promien po smierci
afkbomb.amxx                   ; Gracz AFK po 15 sekundach wtrzuca bombe
admin_spec_esp.amxx            ; Symulacja WH dla admina
admin_freelook.amxx            ; Admin patrzy z kazdej kamery
;admin_check.amxx              ; Po wpisaniu /admin pokazuje sie lista adminow online
m_afk_guard.amxx               ; Przenosi na speca / wykopuje graczy AFK
wybor_interpu.amxx             ; Wybor interpu od 0.01 - 0.05
M_Antirusher_2.6_alfa.amxx     ; Anty raszowanie

P.S - Nie patrzcie na ortografie w plugins.ini, nie moja paczka.

Modele.amxx

18.04.2010 08:58

Witam, mam problem, gdy wejdzie się na serwer to nie podmieniają się stare modele na nowe, tylko pozostają stare. Dopiero po 2-3 rundzie modele podmieniają się na nowe. Może ktoś wie o co w tym chodzi, jeżeli tak to proszę o odpowiedź, dobrzę nakarmię.

Modele.amxx:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
    register_plugin("AMX MODEL", "1.0", "Mochi")
    register_event("ResetHUD", "resetModel", "b")
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache() {
    precache_model("models/player/wiezien/wiezien.mdl")
    precache_model("models/player/klawisz/klawisz.mdl")
    
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public resetModel(id, level, cid) {
    new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id)
    if (userTeam == CS_TEAM_T) {
        cs_set_user_model(id, "wiezien")
    }
    else if(userTeam == CS_TEAM_CT) {
        cs_set_user_model(id, "klawisz")
    }
    
    return PLUGIN_CONTINUE
}