Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Ketsu - zdjęcie

Ketsu

Rejestracja: 18.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 22.08.2011 20:25
-----

Moje posty

W temacie: 1 plugin

15.02.2011 10:06

dzięki Leci Reput :)+

W temacie: [COD MOD] Pare "innych" problemow

06.09.2010 21:24

To ostatni raz to sie postaram naprawic spróbuj zmienic:
new pid = entlist[i];
		(!is_user_alive(pid) || get_user_team(pid) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24 || klasa_gracza[id] == Szturmowiec)
			continue;
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
			continue;
na:
new pid = entlist[i];

		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24 || klasa_gracza[id] == Szturmowiec)
			continue;

W temacie: [COD MOD] Pare "innych" problemow

06.09.2010 15:35

Sorka nie looknolem ze ty dynamit chcesz i wiem gdzie bład zrobilem znajdz:
public PolozDynamit(id)
{
	if(!ilosc_dynamitow_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz caly dynamit!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(inteligencja_gracza[id] < 1)
		client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic dynamit, zwieksz inteligencje!");
	
	ilosc_dynamitow_gracza[id]--;
	new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
	entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
	iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
	iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
	iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();
	
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + 300 );
	write_coord( iOrigin[2] + 300 );
	write_short( sprite_white );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 );// r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 8 ); // speed
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);
	
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i];
		
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
			continue;
		ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, 90.0+float(inteligencja_gracza[id]) , 1);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
Zmien:
public PolozDynamit(id)
{
	if(!ilosc_dynamitow_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz caly dynamit!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if(inteligencja_gracza[id] < 1)
		client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic dynamit, zwieksz inteligencje!");
	
	ilosc_dynamitow_gracza[id]--;
	new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
	entity_get_vector( id, EV_VEC_origin, fOrigin);
	iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
	iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
	iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);

	message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
	write_byte(TE_EXPLOSION);
	write_coord(iOrigin[0]);
	write_coord(iOrigin[1]);
	write_coord(iOrigin[2]);
	write_short(sprite_blast);
	write_byte(32);
	write_byte(20);
	write_byte(0);
	message_end();
	
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + 300 );
	write_coord( iOrigin[2] + 300 );
	write_short( sprite_white );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 );// r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 8 ); // speed
	message_end();

	new entlist[33];
	new numfound = find_sphere_class(id, "player", 300.0 , entlist, 32);
	
	for (new i=0; i < numfound; i++)
	{		
		new pid = entlist[i];
		(!is_user_alive(pid) || get_user_team(pid) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24 || klasa_gracza[id] == Szturmowiec)
			continue;
		if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(id) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
			continue;
		ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, 0, id, 90.0+float(inteligencja_gracza[id]) , 1);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Napisalem tak dokladnie zeby nie mial problemow ze znalezieniem :D i gdzie wpisac

W temacie: [Cod] Problemy w działaniu niekturych itemków i klas

06.09.2010 15:21

wiec tak powinny dzialac notati moduł i tajemnica :D exp za zabicie wynosi teraz 50 a co do podwojnego skoku to pewien nie jestem w załaczniku oddaje sma

W temacie: [CoD] Redukcja DMG

05.09.2010 20:16

Mozesz dodac item na dana Klase ;) przeciez sa itemy od redukacji i od odbijania ;) a z twoim doswiadczeniem to umiesz to ;)