Jump to content


Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Posted Image Posted Image

Guest Message by DevFuse
 

orsonik1's Photo

orsonik1

Rejestracja: 14.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.06.2010 19:26
-----

#140337 Przekierowanie na inny serwer

Posted by ZiuTeK on 31.05.2010 21:28

Niestety na tym forum nie ma tego pluginu:
Redirect to your new server IP - AlliedModders
Ustawiasz odpowiednio okienko motd i gracz wchodzi na serwer ale po 10 sekundach jest automatycznie przekierowany na nowy IP. Na stary IP laczy sie tylko po to zeby mial czas przepisac nowe IP i dodac do ulubionych.
Plugin rewelacja bo gracze jak maja odczekac 10 sekund to w koncu zapisza sobie nowe IP i dodadza do ulubionych.
Pamietaj tylko zeby przynajmniej kilka tygodni przed przeniesieniem na nowy serwer uruchomic ten plugin i oplacac oba hostingi. Jesli za krotko przed zmiana IP go uruchomisz to polowa graczy wyszuka innych serwerow.
  • +
  • -
  • 2


#140240 Podkladanie C4 i ruszanie sie

Posted by aQeR on 31.05.2010 15:41

łap w załączniku : :)

Attached Files


  • +
  • -
  • 1


#125729 Szukam pluginu

Posted by mgr inż. Pavulon on 14.04.2010 15:40

Dał przecież kod do kompilacji ;)
#include <amxmodx>             // AMX Mod X 
#include <amxmisc>

new czas = 45
new restart_title[] = " = nazwa startu ="
new muza[]="misc/play_muza.wav"

new bool:restart

public plugin_init()
{
register_plugin("60s 3rr","nazwa startu","Sn!ff3r")
register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1","2!29")
register_event("TextMsg","restart_odlicz","a","2&#Game_C")
}


public restart_odlicz()
{
restart = true

set_task(15.0,"muza_on", 0)
set_task(41.0,"restart_rundy_1", 0)
set_task(42.0,"restart_rundy_2", 0)
set_task(43.0,"restart_rundy_3", 0)
set_task(44.0,"restart_rundy_play", 0)
set_task(45.0,"restart_rundy", 0)
set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")

}

public muza_on()
client_cmd(0,"speak %s",muza)

public wyswietl_res()
{
new jac1=random_num(0,255)
new jac2=random_num(0,255)
new jac3=random_num(0,255)

set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)
show_hudmessage(0,"==================^n* %s *^nRESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas)
czas--
}

public restart_rundy_play()
{

set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"=============^n* GAME LIVE *^n=============")
czas = 45 // w wypadku gdyby na mapie potrzebna byla jeszcze jedna nozowka
restart = false
}


public restart_rundy()
{
client_cmd(0,"speak misc/reset")
server_cmd("sv_restart 1")

}

public restart_rundy_1()
{
remove_task(8188)
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"Trzy")
client_cmd(0,"speak misc/three")
}

public restart_rundy_2()
{
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"Dwa")
client_cmd(0,"speak misc/two")

}

public restart_rundy_3()
{
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"Jeden")
client_cmd(0,"speak misc/one")
}

public plugin_precache()
{
precache_sound(muza)
precache_sound("misc/three.wav")
precache_sound("misc/two.wav")
precache_sound("misc/one.wav")
precache_sound("misc/reset.wav")
}

public switchweapon(id)
if(restart)
engclient_cmd(id,"weapon_knife")


To już dla 45sek jest.
  • +
  • -
  • 1


Sign In