Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

GangstaTeam - zdjęcie

GangstaTeam

Rejestracja: 11.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.06.2010 14:27
-----

Moje tematy

Alternaitve End Round Sounds

22.06.2010 14:17

Alternative End Round Sounds

Posiadam ten o to plugin, wszystko ladnie dziala powiedzmy, lecz jest problem co jakis czas podczas konca rundy nie odtwarza piosenki...
Wkurza mnie to juz, bo ustawialem cvary wszystko, a nie dziala co jakis czas w rundzie dalej.
cvary:

ers_enabled "1"   <0|1> Wlaczony/wylaczony plugin
ers_player_toggle 0    <0|1> moliwe/nimozliwe używanie /roundsound
erc_time_ads 0  Czas pomiędzy wiadomościami( daj 0 aby wyłączyć)
erc_random_precache "10"  - ilosc muzyki na team
w erc_random_precache mialem 5-5 i tez to samo...

plmenu.amxx blad

27.05.2010 12:39

L 05/27/2010 - 10:20:16: Start of error session.
L 05/27/2010 - 10:20:16: Info (map "de_inferno") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100527.log")
L 05/27/2010 - 10:20:16: [CSTRIKE] Invalid player 8
L 05/27/2010 - 10:20:16: [AMXX] Run time error 10 (plugin "plmenu.amxx") (native "cs_set_user_team") - debug not enabled!
L 05/27/2010 - 10:20:16: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

taki blad mam :(( .
zna ktos powod?

Resy na poczatku rundy

20.05.2010 22:46

Czesc. Potrzebuje, a moze nazwe to tak: szukam pluginu ktory na poczatku kazdej nowej mapki w pierwszej rundzie bedzie wczytywal 3 restarty po 1 sekundzie kazdy z napisami w SAY: live , gl & hf - cos w tym stylu - tutaj daje wolna reke.
Z gory dziekuje za pomoc, - odzwdziecze sie.

Przykladowe restarty: - jest ich wiele, podam kilka pierwszych z brzegu, mi nie chodzi o efekt wizualny, lecz zeby kazdy zdazyl w pierwszej rundzie na piostolety zagrac..


alias wait5 "wait;wait;wait;wait;wait"
alias wait6 "wait5;wait"
alias wait10 "wait5;wait5"
alias wait110 "wait10;wait10;wait10;wait10;wait10;wait10;wait10;wait10;wait10;wait10;wait10"

say [----Fight after 3 restarts----];wait110
sv_restartround 1;wait110
say [-----#1-----];wait110
say;wait110
say [-----#2-----];wait6
sv_restartround 1;wait110
say;wait110
say [-----#3-----];wait10
sv_restartround 1;wait110
say;wait110
say [LIVE--------];wait6
say [-LIVE-------];wait6
say [--LIVE------];wait6
say [---LIVE-----];wait6
say [----LIVE----];wait6
say [-----LIVE---];wait6
say [------LIVE--];wait6
say [-------LIVE-];wait6
say [--------LIVE];wait6
say [E--------LIV];wait6
say [VE--------LI];wait6
say [IVE--------L];wait6
say [LIVE--------];wait6
say [-LIVE-------];wait6
say [--LIVE------];wait6
say [---LIVE-----];wait6
say [----LIVE----];wait6
say [-----LIVE---];wait6
say [------LIVE--];wait6
say [-------LIVE-];wait6
say [--------LIVE];wait6
say [E--------LIV];wait6
say [VE--------LI];wait6
say [IVE--------L];wait6
say [LIVE--------];wait6
say [-LIVE-------];wait6
say [--LIVE------];wait6
say [---LIVE-----];wait6
say [---HF&GL----];wait6
say [-----Go-----];wait6
say [-----Go-----];wait6



alias w5 "wait;wait;wait;wait;wait"
alias w6 "w5;wait"
alias w10 "w5;w5"
alias w110 "w10;w10;w10;w10;w10;w10;w10;w10;w10;w10;w10"
alias w550 "w110;w110;w110;w110;w110"

say "[---LIVE-AFTER-3-RESTART'S---]
say "[---LIVE-AFTER-3-RESTART'S---]
say "[---LIVE-AFTER-3-RESTART'S---]

w110

say [---(________   \----];w6
say [---------------\   |---];w6
say [---------(____    |---];w6
say [---------------/   |---];w6
say [---(__________/---];w10

w110
w110
w110
w110
w110

say [----/   __    \-------];w6
say [---(__/   \    |------];w6
say [----------/    /------];w6
say [--------/     /-------];w6
say [------(_______)---];w10

w110
w110
w110
w110

say [----/        \--------];w6
say [---(__/|    |-------];w6
say [--------|    |-------];w6
say [--------|    |-------];w6
say [-----(_______)---];w10

sv_restart 1

w550

sv_restart 1

w550

sv_restart 1

w550

say [---GAME-IS-NOW-LIVE!!!---];w10
say [---GOOD-LUCK-!!!---];w10
say [---------AND----------];w10
say [-----HAVE-FUN-!!!----];w10
say [--------BOYS-!!!------];w10


///////////////////////
//make by smolak
//[email protected]

alias wait5 "wait;wait;wait;wait;wait"
alias wait6 "wait5;wait"
alias wait10 "wait5;wait5"
alias wait110 "wait10;wait10;wait10;wait10;wait10;wait10;wait10;wait10;wait10;wait10;wait10"

say [----Fight after 3 restarts----] ;wait110
sv_restartround 1 ;wait110
say [-----#1-----] ;wait110
say ;wait110
say [-----#2-----] ;wait6
sv_restartround 1 ;wait110
say ;wait110
say [-----#3-----] ;wait10
sv_restartround 1 ;wait110
say ;wait110
say [LIVE--------] ;wait6
say [-LIVE-------] ;wait6
say [--LIVE------] ;wait6
say [---LIVE-----] ;wait6
say [----LIVE----] ;wait6
say [-----LIVE---] ;wait6
say [------LIVE--] ;wait6
say [-------LIVE-] ;wait6
say [--------LIVE] ;wait6
say [E--------LIV] ;wait6
say [VE--------LI] ;wait6
say [IVE--------L] ;wait6
say [LIVE--------] ;wait6
say [-LIVE-------] ;wait6
say [--LIVE------] ;wait6
say [---LIVE-----] ;wait6
say [----LIVE----] ;wait6
say [-----LIVE---] ;wait6
say [------LIVE--] ;wait6
say [-------LIVE-] ;wait6
say [--------LIVE] ;wait6
say [E--------LIV] ;wait6
say [VE--------LI] ;wait6
say [IVE--------L] ;wait6
say [LIVE--------] ;wait6
say [-LIVE-------] ;wait6
say [--LIVE------] ;wait6
say [---LIVE-----] ;wait6
say [---HF&GL----] ;wait6
say [-----Go-----] ;wait6
say [-----Go-----] ;wait6

Blad mapy

05.05.2010 10:37

Mam na serwerze mapcyle, gra toczy sie normalnie, nie ma bledow w logach, lecz przy stanie 4:3 dla CT automatyczny restart mapki, i zaczynamy od nowa.
Jakies porady?

PTB

04.05.2010 15:15

Witam, Czesc. proszę o prawidlowe skonfigurowanie PTB. Serwer ma 16 slotow, bez rezerwacji, bez HLTV. Z gory slicznie dziekuje.

// Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie.
mp_autoteambalance 0
mp_limitteams 0

// Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl. 1 = wl. 2 = wtedy transfery beda pokazywane w HUD ale nie w chacie.
//  Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i transfery w HUD
ptb_saychat 1
             
// Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny"
// 1 = domyslny
ptb_transfer_type 1

// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem rowniez maja byc przenoszeni
ptb_switch_immunity 0

// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem nie beda mogli wybierac druzyn ktorych chca
ptb_limitjoin_immunity 0

// Tutaj ustawiasz jaka flage musi posiadac admin zeby nie byc przenoszonym ( domyslna flaga to C )
ptb_immunity_level "c"

// Tutaj ustawiasz jaka flage musi miec admin zeby moc zmieniac ustawienia PTB (Default l ADMIN_RCON)
ptb_access_level "l"

// Jesli chcesz miec podglad transferow w HLSW chat zostaw ta wartosc ustawiona na 1
ptb_show_in_hlsw 1


// team selection control
amx_ptb limitjoin    on     // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny
amx_ptb limitafter   0        // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb limitmin     0        // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb maxsize      10       // maksymalna wielkosc druzyny
amx_ptb maxdiff      2        //  maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie
amx_ptb autorounds   3        // number of first rounds into match, which allow autojoin only
amx_ptb wtjauto      3        // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony
amx_ptb wtjkick      5        // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony
amx_ptb kick         off    //  licznik  wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off)
amx_ptb savewtj      off     // zapisuj wtj do pliku wtj.log

// team balancing actions
amx_ptb switch       on        // przerzuc/transferuj graczy
amx_ptb switchafter  3        // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchmin    5        // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchfreq   1        // relative next possible switch round
amx_ptb playerfreq   7        // relative next possible switch round for player
amx_ptb forceswitch  0        // liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne
amx_ptb deadonly     off     //  transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD

// wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych)
amx_ptb tellwtj      off     //  informuj o probach WTJ
amx_ptb announce     off    // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy
amx_ptb sayok        off    // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK
amx_ptb typesay      off    // uzywaj wiadomosci HUD

// team strength limits
amx_ptb maxstreak    3        // maksymalna ilosc "passy zabic" gracza
amx_ptb maxscore     2        // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry
amx_ptb minrating    1.5    // minimalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb maxrating    2.0    // maxymalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb superrating  3.0    // super critical team rating
amx_ptb maxincidents 50        // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN
amx_ptb scaledown    2        // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached