Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kointh - zdjęcie

Kointh

Rejestracja: 11.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.05.2012 19:51
-----

#242502 [JailBreak] Odrzut kamery po uderzeniu

Napisane przez Oneshot w 27.04.2011 17:00

o boże :P to jest prosty model noża.
tutaj masz link : Brass Knuckles - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 2


#240282 Ammo packi by GoQ

Napisane przez Muzzi w 22.04.2011 19:38

Mały błąd, tamto pisałem na szybkiego na forum. Teraz powinno zadziałać.


public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara

if(kid == vid) return PLUGIN_HANDLED;
ammo_packi[kid]+=get_pcvar_num(pack_bonus)
if(task_exists(vid+241)) remove_task(vid+241)
return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1


#192061 Restart rund i gra od nowa

Napisane przez fuuuuu! w 27.11.2010 16:40

Na pewno ten plugin powodował restarty - przez niego admin był zaliczany do spectów a nie do TT lub CT. Po zabiciu admina [nie zawsze] robił się restart, miałem ten sam problem.
  • +
  • -
  • 1


#191964 Restart rund i gra od nowa

Napisane przez fuuuuu! w 27.11.2010 12:19

admin_freelook.amxx


Wyłącz ten plugin
  • +
  • -
  • 1


#148676 Nie można nikogo zabić

Napisane przez Whitehouse w 01.07.2010 18:20

Polecam zrobić kopię zapasową folderu amxmodx i puścić reinstalację serwera przez panel.
Następnie wypróbować czy serwer będzie dobrze działał bez wgranego amx'a, a potem już można próbować z amx.

Pozdrawiam ;)
  • +
  • -
  • 2


#147923 GHW_Weapon_Replacement

Napisane przez Abes Mapper w 28.06.2010 20:02

Czy tym pluginem można w ogóle zmieniać modele ludzi?

Nie

czy jest jakiś inny plugin?

Players Models 1.3.0 - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 2


#146275 Noc na serwerze

Napisane przez hardbot w 22.06.2010 20:50

A może tak lepiej o-o

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

#define PLUGIN "Ciemnosc"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "[H]ARDBO[T]"


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "Jasnosc", "a", "1=0", "2=0").
}
public Jasnosc()
{
server_cmd("sv_skyname space")
set_lights("c")
}



#146271 Noc na serwerze

Napisane przez ZiuTeK w 22.06.2010 20:33

Podalem troche nie ten plugin co chcialem ale sprobuj czegos takiego. Niestety nie mam czasu zeby testowac ale powinno dzialac.
Ciemnosc mapy ustawiasz w komendzie set_lights i "a" chyba jest najciemniej a kolejne literki to jasniejsze

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
   register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
   robimy_noc()
   return PLUGIN_CONTINUE
   }

public robimy_noc() {
	server_cmd("sv_skyname space")
	set_lights("c")	
	return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1


#125768 Kusza strzela bardzo szybko

Napisane przez Morthi w 14.04.2010 17:39

Znajdź
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)



Zmień na
gdzie X to MAX_LVL/4
if((bowdelay[id] + 4.X - float(player_intelligence[id]/X))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK)

  • +
  • -
  • 1


#125119 Zmiana ilości punktów na lvl w Diablo Mod

Napisane przez KoRnY w 11.04.2010 14:04

są dwa sposoby:
łatwiejszy
		case 1: 
{
if (p_stats[id][str]<x){
p_stats[id][points]-=2 // Zmiana na 2.
p_stats[id][str]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")

W tym sposobie jeden pkt siły będzie kosztować 2 punkty.

Drugi trudniejszy to trzeba zmienić ile pkt z lvl się dostaje + zmienić zabezpieczenia przeciwko błędom w statystykach (jeśli jest za dużo/za mało pkt resetują staty)
Tak więc jeśli pierwszy sposób was nie zadawala to mogę spróbować opisać drugi.

11 kwiecień 2010 - 14:04:
Oto i drugi sposób :]
w
public Give_Xp(id,amount)


player_lvl[id]+=1
p_stats[id][points]+=1 // z 2 zmienione na 1
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])
savexpcom(id)
p_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]

  • +
  • -
  • 2