
tutaj masz link : Brass Knuckles - AMXX.pl: Support AMX Mod X
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Kointh nie posiada znajomych
Napisane przez Oneshot
w 27.04.2011 17:00
Napisane przez Muzzi
w 22.04.2011 19:38
public DeathMsg()
{
new kid = read_data(1) //zabojca
new vid = read_data(2) // ofiara
if(kid == vid) return PLUGIN_HANDLED;
ammo_packi[kid]+=get_pcvar_num(pack_bonus)
if(task_exists(vid+241)) remove_task(vid+241)
return PLUGIN_HANDLED;
}
Napisane przez fuuuuu!
w 27.11.2010 16:40
Napisane przez fuuuuu!
w 27.11.2010 12:19
Napisane przez Whitehouse
w 01.07.2010 18:20
Napisane przez Abes Mapper
w 28.06.2010 20:02
NieCzy tym pluginem można w ogóle zmieniać modele ludzi?
Players Models 1.3.0 - Nieoficjalny polski support AMX Mod Xczy jest jakiś inny plugin?
Napisane przez
hardbot
w 22.06.2010 20:50
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#define PLUGIN "Ciemnosc"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "[H]ARDBO[T]"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("HLTV", "Jasnosc", "a", "1=0", "2=0").
}
public Jasnosc()
{
server_cmd("sv_skyname space")
set_lights("c")
}
Napisane przez ZiuTeK
w 22.06.2010 20:33
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "author" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) robimy_noc() return PLUGIN_CONTINUE } public robimy_noc() { server_cmd("sv_skyname space") set_lights("c") return PLUGIN_HANDLED }
Napisane przez Morthi
w 14.04.2010 17:39
Napisane przez KoRnY
w 11.04.2010 14:04
case 1:
{
if (p_stats[id][str]<x){
p_stats[id][points]-=2 // Zmiana na 2.
p_stats[id][str]+=1
}
else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
public Give_Xp(id,amount)
player_lvl[id]+=1
p_stats[id][points]+=1 // z 2 zmienione na 1
set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_hudmessage(id, "Awansowales do poziomu %i", player_lvl[id])
savexpcom(id)
p_class_lvl[id][player_class[id]]=player_lvl[id]