Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

jakub_s - zdjęcie

jakub_s

Rejestracja: 10.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.05.2011 13:26
-----

#214804 Kolejność frakcji

Napisane przez Norbert w 11.02.2011 17:33

W plugins-codmod.ini ustaw najpierw plugin z jedną frakcją, potem z drugą, potem teoretycznie z premium (nie wiem ile masz) potem reszte już dodaj jak chcesz
  • +
  • -
  • 1


#200264 Osłabienie Ninja

Napisane przez KariiO w 27.12.2010 22:22

if(player_class[id] == Ninja) speeds= 40 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
to jest szybkość zmieniasz tylko 40.
if (player_class[id] == Ninja)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 13
widoczność zmieniasz tylko 13.
player_class[id] == Ninja)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
			else set_user_gravity(id, 0.25)
		}
		else
		{
			set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
		}
	}
}
tu Ci niestety nie powiem bo trzeba trochę cudować ;D
  • +
  • -
  • 1


#200265 Osłabienie Ninja

Napisane przez FreZZy w 27.12.2010 22:31


player_class[id] == Ninja)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
}


Jak chcesz żeby skakała troche niżej to podmień na to:


player_class[id] == Ninja)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.2)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.25)
else set_user_gravity(id, 0.3)
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
}


2 pierwsze linijki odpowiadają za Archy+Ninje, a trzecia za Ninję bez archów.


#178350 BF2 pytanie

Napisane przez Abes Mapper w 09.10.2010 16:24

http://amxx.pl/pobierz.html

1. Pobierz AMX Mod X Base (windows)

a) Wypakuj na pulpit lub gdziekolwiek

2. Pobierz Counter-Strike Addon (windows)

a) Wypakuj tam gdzie wypakowałeś AMX Mod X Base ale tak żeby NADPISAĆ

3. Wejdź do addons/amxmodx/scripting i tam wgrywasz wszystkie pliki (folder bf2, bf2mod.sma)
4. Jak już wszystko zrobić (edytujesz) to kompilujesz plikiem compile.exe

PS: Jeżeli działasz na linuxie to pobierz wersje na linuxa
  • +
  • -
  • 1


#173504 nóż na początku każdej rundy

Napisane przez Screeaam... w 23.09.2010 11:54

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
register_plugin("Cos", "1.0", "Screeaam..")
register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
}
public PoczatekRundy()
for(new id = 0; id < 33; id++)
client_cmd(id, "weapon_knife")


Sprawdź.


#173516 nóż na początku każdej rundy

Napisane przez G[o]Q w 23.09.2010 13:02

#include <amxmodx>



public plugin_init() {

    register_plugin("Cos", "1.0", "Screeaam..")

    register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start"); 

}

public PoczatekRundy()

    for(new id = 0; id < 33; id++)

        if(is_user_alive(id))

               client_cmd(id, "weapon_knife")

  • +
  • -
  • 1


#173625 nóż na początku każdej rundy

Napisane przez Screeaam... w 23.09.2010 18:18

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() {
register_plugin("Noz na start", "1.0", "Screeaam..")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Runda", 1);
}
public Runda(id)
if(is_user_alive(id))
client_cmd(id, "weapon_knife")


Łap, sprawdzone i działa.


#171481 dzwiek jak ustrzelimy HS

Napisane przez DarkGL w 15.09.2010 22:49


#include <amxmisc>



#define PLUGIN	"New Plugin"

#define AUTHOR	"DarkGL"

#define VERSION	"0.1"



public plugin_init()

{

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a")

}



public DeathMsg()

{

	if(read_data(3)){

		client_cmd(0,"spk player/headshot1.wav")

	}

}

  • +
  • -
  • 2


#169047 antyrasz - wiadomość dla wszystkich

Napisane przez Seba w 07.09.2010 16:34

get_players(players,num,"a")
->
get_players(players,num)



#168502 rozgrzewka - usuniecie odliczania

Napisane przez Abes Mapper w 05.09.2010 20:49

Bez three, two, one
#include <amxmodx>             // AMX Mod X 
#include <amxmisc>

new czas = 60
new resety=3
new noze=0
new restart_title[1][] = { "La Resistance" }

new bylo_juz=0

public plugin_init()
{
register_plugin("ROund STart REstart","1.9","Miczu & Ox!d3") // Mi też się coś należy ;D

register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0")

return PLUGIN_CONTINUE
}

public test_it(){
new players[32], num, num2
get_players(players,num,"e","TERRORIST")
get_players(players,num2,"e","CT")
if(num2<1 || num<1) return 0
return 1
}

public client_disconnect(id){
set_task(0.3,"disconnect",0)
}

public disconnect(){
if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0
}

public Event_StartRound(){
if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0
set_task(0.2,"restart_odlicz", 0)
set_task(6.0,"restart_odlicz", 0)
}

public client_PreThink ( id )
{
if(noze) client_cmd(id,"weapon_knife")
}

public restart_odlicz(){

if(test_it() && noze==0 && bylo_juz==0){
noze=1
bylo_juz=1
czas=60
resety=3
pause("ac","Antirusher.amxx")
pause("ac","M_Antirusher.amxx")
pause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx")
pause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx")
pause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx")
pause("ac","imessage.amxx")
pause("ac","scrollmsg.amxx")
set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")
}
}

public wyswietl_res(){

new jac1=random_num(0,255)
new jac2=random_num(0,255)
new jac3=random_num(0,255)

set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)
show_hudmessage(0,"==================^n *%s *^n RESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas)
czas--
if(czas==3){
set_task(0.7,"restart_rundy_0", 0)
}
}

public restart_rundy_play(){
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"===================^n* LIVE LA RESISTANCE *^n===================")
}

public restart_rundy(){
unpause("ac","Antirusher.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx")
unpause("ac","imessage.amxx")
unpause("ac","scrollmsg.amxx")
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk misc/reset.wav")
server_cmd("sv_restart 1")
remove_task(8188)
set_task(2.0,"restart_rundy_play", 0)
}

public restart_rundy_0(){
resety--
if(resety==0){
noze=0
set_task(1.0,"restart_rundy", 0)
}
else set_task(1.2,"restart_rundy_0", 0)
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/reset.wav")

return PLUGIN_CONTINUE
}


Bez wszystkich dźwięków

#include <amxmodx> // AMX Mod X
#include <amxmisc>

new czas = 60
new resety=3
new noze=0
new restart_title[1][] = { "La Resistance" }

new bylo_juz=0

public plugin_init()
{
register_plugin("ROund STart REstart","1.9","Miczu & Ox!d3") // Mi też się coś należy ;D

register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0")

return PLUGIN_CONTINUE
}

public test_it(){
new players[32], num, num2
get_players(players,num,"e","TERRORIST")
get_players(players,num2,"e","CT")
if(num2<1 || num<1) return 0
return 1
}

public client_disconnect(id){
set_task(0.3,"disconnect",0)
}

public disconnect(){
if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0
}

public Event_StartRound(){
if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0
set_task(0.2,"restart_odlicz", 0)
set_task(6.0,"restart_odlicz", 0)
}

public client_PreThink ( id )
{
if(noze) client_cmd(id,"weapon_knife")
}

public restart_odlicz(){

if(test_it() && noze==0 && bylo_juz==0){
noze=1
bylo_juz=1
czas=60
resety=3
pause("ac","Antirusher.amxx")
pause("ac","M_Antirusher.amxx")
pause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx")
pause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx")
pause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx")
pause("ac","imessage.amxx")
pause("ac","scrollmsg.amxx")
set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")
}
}

public wyswietl_res(){

new jac1=random_num(0,255)
new jac2=random_num(0,255)
new jac3=random_num(0,255)

set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)
show_hudmessage(0,"==================^n *%s *^n RESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas)
czas--
if(czas==3){
set_task(0.7,"restart_rundy_0", 0)
}
}

public restart_rundy_play(){
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"===================^n* LIVE LA RESISTANCE *^n===================")
}

public restart_rundy(){
unpause("ac","Antirusher.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx")
unpause("ac","imessage.amxx")
unpause("ac","scrollmsg.amxx")
server_cmd("sv_restart 1")
remove_task(8188)
set_task(2.0,"restart_rundy_play", 0)
}

public restart_rundy_0(){
resety--
if(resety==0){
noze=0
set_task(1.0,"restart_rundy", 0)
}
else set_task(1.2,"restart_rundy_0", 0)
}

  • +
  • -
  • 1


#167280 jak zginiemy upadamy na ziemie (widok z oczu)

Napisane przez Abes Mapper w 01.09.2010 23:00

First Person Death - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#157200 menu serwerów

Napisane przez DarkGL w 04.08.2010 10:58

xREDIRECT - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#156718 Szukam - Zakaz używania noża!

Napisane przez QTM. Peyote w 02.08.2010 13:09

#include <amxmodx>

public plugin_init()
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1", "2=29");

public CurWeapon(id)
engclient_cmd(id, "lastinv");

  • +
  • -
  • 2


#145935 VIP - POMOCY

Napisane przez hardbot w 21.06.2010 15:15

:D dlatego ci się nie pokazuje lokaj:

if(round > 3) Showrod(player)


zmien na:

Showrod(player)



#133467 statsx - zielone napisy

Napisane przez hardbot w 09.05.2010 12:04

Łapaj

Załączone pliki