Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
jakub_s
Rejestracja: 10.04.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 04.05.2011 13:26





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 129
- Odwiedzin: 3 754
- Tytuł: Zaawansowany
- Wiek: 36 lat
- Urodziny: Kwiecień 14, 1989
-
Imię
Jakub
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Forum
Kontakt
Narzędzia użytkownika
Znajomi
jakub_s nie posiada znajomych
#214804 Kolejność frakcji
Napisane przez Norbert
w 11.02.2011 17:33
#200264 Osłabienie Ninja
Napisane przez KariiO
w 27.12.2010 22:22
if(player_class[id] == Ninja) speeds= 40 + floatround(player_dextery[id]*1.3)to jest szybkość zmieniasz tylko 40.
if (player_class[id] == Ninja) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 13widoczność zmieniasz tylko 13.
player_class[id] == Ninja) { if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17) else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2) else set_user_gravity(id, 0.25) } else { set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0)) } } }tu Ci niestety nie powiem bo trzeba trochę cudować ;D
#200265 Osłabienie Ninja
Napisane przez
FreZZy
w 27.12.2010 22:31
player_class[id] == Ninja)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
}
Jak chcesz żeby skakała troche niżej to podmień na to:
player_class[id] == Ninja)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.2)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.25)
else set_user_gravity(id, 0.3)
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
}
2 pierwsze linijki odpowiadają za Archy+Ninje, a trzecia za Ninję bez archów.
#178350 BF2 pytanie
Napisane przez Abes Mapper
w 09.10.2010 16:24
1. Pobierz AMX Mod X Base (windows)
a) Wypakuj na pulpit lub gdziekolwiek
2. Pobierz Counter-Strike Addon (windows)a) Wypakuj tam gdzie wypakowałeś AMX Mod X Base ale tak żeby NADPISAĆ
3. Wejdź do addons/amxmodx/scripting i tam wgrywasz wszystkie pliki (folder bf2, bf2mod.sma)4. Jak już wszystko zrobić (edytujesz) to kompilujesz plikiem compile.exe
PS: Jeżeli działasz na linuxie to pobierz wersje na linuxa
#173504 nóż na początku każdej rundy
Napisane przez
Screeaam...
w 23.09.2010 11:54
#include <amxmodx>
public plugin_init() {
register_plugin("Cos", "1.0", "Screeaam..")
register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
}
public PoczatekRundy()
for(new id = 0; id < 33; id++)
client_cmd(id, "weapon_knife")
Sprawdź.
#173516 nóż na początku każdej rundy
Napisane przez G[o]Q
w 23.09.2010 13:02
#173625 nóż na początku każdej rundy
Napisane przez
Screeaam...
w 23.09.2010 18:18
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
public plugin_init() {
register_plugin("Noz na start", "1.0", "Screeaam..")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Runda", 1);
}
public Runda(id)
if(is_user_alive(id))
client_cmd(id, "weapon_knife")
Łap, sprawdzone i działa.
#171481 dzwiek jak ustrzelimy HS
Napisane przez DarkGL
w 15.09.2010 22:49
#169047 antyrasz - wiadomość dla wszystkich
Napisane przez
Seba
w 07.09.2010 16:34
get_players(players,num,"a")->
get_players(players,num)
#168502 rozgrzewka - usuniecie odliczania
Napisane przez Abes Mapper
w 05.09.2010 20:49
#include <amxmodx> // AMX Mod X
#include <amxmisc>
new czas = 60
new resety=3
new noze=0
new restart_title[1][] = { "La Resistance" }
new bylo_juz=0
public plugin_init()
{
register_plugin("ROund STart REstart","1.9","Miczu & Ox!d3") // Mi też się coś należy ;D
register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public test_it(){
new players[32], num, num2
get_players(players,num,"e","TERRORIST")
get_players(players,num2,"e","CT")
if(num2<1 || num<1) return 0
return 1
}
public client_disconnect(id){
set_task(0.3,"disconnect",0)
}
public disconnect(){
if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0
}
public Event_StartRound(){
if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0
set_task(0.2,"restart_odlicz", 0)
set_task(6.0,"restart_odlicz", 0)
}
public client_PreThink ( id )
{
if(noze) client_cmd(id,"weapon_knife")
}
public restart_odlicz(){
if(test_it() && noze==0 && bylo_juz==0){
noze=1
bylo_juz=1
czas=60
resety=3
pause("ac","Antirusher.amxx")
pause("ac","M_Antirusher.amxx")
pause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx")
pause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx")
pause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx")
pause("ac","imessage.amxx")
pause("ac","scrollmsg.amxx")
set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")
}
}
public wyswietl_res(){
new jac1=random_num(0,255)
new jac2=random_num(0,255)
new jac3=random_num(0,255)
set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)
show_hudmessage(0,"==================^n *%s *^n RESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas)
czas--
if(czas==3){
set_task(0.7,"restart_rundy_0", 0)
}
}
public restart_rundy_play(){
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"===================^n* LIVE LA RESISTANCE *^n===================")
}
public restart_rundy(){
unpause("ac","Antirusher.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx")
unpause("ac","imessage.amxx")
unpause("ac","scrollmsg.amxx")
client_cmd(0,"stopsound")
client_cmd(0,"spk misc/reset.wav")
server_cmd("sv_restart 1")
remove_task(8188)
set_task(2.0,"restart_rundy_play", 0)
}
public restart_rundy_0(){
resety--
if(resety==0){
noze=0
set_task(1.0,"restart_rundy", 0)
}
else set_task(1.2,"restart_rundy_0", 0)
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/reset.wav")
return PLUGIN_CONTINUE
}
Bez wszystkich dźwięków
#include <amxmodx> // AMX Mod X
#include <amxmisc>
new czas = 60
new resety=3
new noze=0
new restart_title[1][] = { "La Resistance" }
new bylo_juz=0
public plugin_init()
{
register_plugin("ROund STart REstart","1.9","Miczu & Ox!d3") // Mi też się coś należy ;D
register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0")
return PLUGIN_CONTINUE
}
public test_it(){
new players[32], num, num2
get_players(players,num,"e","TERRORIST")
get_players(players,num2,"e","CT")
if(num2<1 || num<1) return 0
return 1
}
public client_disconnect(id){
set_task(0.3,"disconnect",0)
}
public disconnect(){
if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0
}
public Event_StartRound(){
if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0
set_task(0.2,"restart_odlicz", 0)
set_task(6.0,"restart_odlicz", 0)
}
public client_PreThink ( id )
{
if(noze) client_cmd(id,"weapon_knife")
}
public restart_odlicz(){
if(test_it() && noze==0 && bylo_juz==0){
noze=1
bylo_juz=1
czas=60
resety=3
pause("ac","Antirusher.amxx")
pause("ac","M_Antirusher.amxx")
pause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx")
pause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx")
pause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx")
pause("ac","imessage.amxx")
pause("ac","scrollmsg.amxx")
set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")
}
}
public wyswietl_res(){
new jac1=random_num(0,255)
new jac2=random_num(0,255)
new jac3=random_num(0,255)
set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)
show_hudmessage(0,"==================^n *%s *^n RESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas)
czas--
if(czas==3){
set_task(0.7,"restart_rundy_0", 0)
}
}
public restart_rundy_play(){
set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
show_hudmessage(0,"===================^n* LIVE LA RESISTANCE *^n===================")
}
public restart_rundy(){
unpause("ac","Antirusher.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx")
unpause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx")
unpause("ac","imessage.amxx")
unpause("ac","scrollmsg.amxx")
server_cmd("sv_restart 1")
remove_task(8188)
set_task(2.0,"restart_rundy_play", 0)
}
public restart_rundy_0(){
resety--
if(resety==0){
noze=0
set_task(1.0,"restart_rundy", 0)
}
else set_task(1.2,"restart_rundy_0", 0)
}
#167280 jak zginiemy upadamy na ziemie (widok z oczu)
Napisane przez Abes Mapper
w 01.09.2010 23:00
#157200 menu serwerów
Napisane przez DarkGL
w 04.08.2010 10:58
#156718 Szukam - Zakaz używania noża!
Napisane przez QTM. Peyote
w 02.08.2010 13:09
#145935 VIP - POMOCY
Napisane przez
hardbot
w 21.06.2010 15:15

if(round > 3) Showrod(player)
zmien na:
Showrod(player)
#133467 statsx - zielone napisy
Napisane przez
hardbot
w 09.05.2010 12:04
Załączone pliki
-
statsx.sma 50,69 KB 55 Ilość pobrań
statsx.amxx
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: jakub_s
- Regulamin