Otóż po zabiciu nie dodaje xpa, ani nie wyświetla się komunikat, że dostałem xp'a, jakby warunki były złe.
Aczkolwiek po headshocie dodaje i wyświetla komunikat, problem pojawia się dopiero przy zwykłym killu
public eDeath() {
new attacker = read_data( 1 ); // atakujacy
new victim = read_data( 2 ); // padajacy
new headshot = read_data( 3 ); // czyta czy hs
if(get_user_team(attacker) != get_user_team(victim) && attacker != 0) {
if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_RESERVATION) {
if(PlayerXP[attacker] < PlayerXP[victim]){
if(headshot) {
PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(gCvar_HS);
PlayerXP[attacker] += 5;
PlayerXP[attacker] += 10;
ColorChat(attacker, GREEN, "[EasyBlock]^x01 Dostales^x04 20^x01 expa za zabicie gracza z wyzszym levelem oraz HeadShoot'a,^x03 5^x01 expa za VIP'a");
SaveData(attacker);
}
else
{
PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(gCvar_Kill);
PlayerXP[attacker] += 5;
PlayerXP[attacker] += 10;
ColorChat(attacker, GREEN, "[EasyBlock]^x01 Dostales^x04 15^x01 expa za zabicie gracza z wyzszym levelem,^x03 5^x01 expa za VIP'a");
SaveData(attacker);
}
}
else
{
{
PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(gCvar_Kill);
PlayerXP[attacker] += 5;
ColorChat(attacker, GREEN, "[EasyBlock]^x01 Dostales^x04 5^x01 expa za zabicie gracza,^x04 5^x01 expa za VIP'a");
SaveData(attacker);
}
}
}
else
{
if(PlayerXP[attacker] < PlayerXP[victim]){
if(headshot) {
PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(gCvar_HS);
PlayerXP[attacker] += 10;
ColorChat(attacker, GREEN, "[EasyBlock]^x01 Dostales^x04 20^x01 expa za zabicie gracza z wyzszym levelem oraz za HeadShoot'a");
SaveData(attacker);
}
else
{
PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(gCvar_Kill);
PlayerXP[attacker] += 10;
ColorChat(attacker, GREEN, "[EasyBlock]^x01 Dostales^x04 15^x01 expa za zabicie gracza z wyzszym levelem");
SaveData(attacker);
}
}
else
{
{
PlayerXP[attacker] += get_pcvar_num(gCvar_Kill);
ColorChat(attacker, GREEN, "[EasyBlock]^x01 Dostales^x04 5^x01 expa za zabicie gracza");
SaveData(attacker);
}
}
}
while(PlayerXP[attacker] >= LEVELS[PlayerLevel[attacker]]) {
ColorChat(attacker, GREEN, "[EasyBlock]^x01 Gratulacje! Wbiles^x04 %i^x01 level, wpisz^x04 /dodaj^x01 aby wykorzystac punkt", PlayerLevel[attacker + 1]);
PlayerLevel[attacker] += 1;
punkty[attacker] += 1;
SaveData(attacker);
}
SaveData(attacker);
//UpdateHUD(attacker);
//if(punktyrespawn[victim] >= 1) {
//respawn(victim);
//}
//if(punktyrespawn[victim] >= 1) {
// set_task(1.0, "respawn", victim)
//}
}
if(punktyrespawn[victim] >= 1) {
set_task(1.0, "respawn", victim)
}
//UpdateHUD(attacker);
SaveData(attacker);
}może ktoś pomóc? z góry dziękuję

Dodatki SourceMod




Moja zawartość
Mężczyzna