Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

cross123 - zdjęcie

cross123

Rejestracja: 06.04.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.04.2011 16:16
-----

#139786 Przeróbka pluginu mapchooser4

Napisane przez camilost w 29.05.2010 21:37

Nie mam pojęcia jak ty to szukałeś ^^

Wcisnąłem 3razy szukaj i znalazłem:

if (get_cvar_num("amx_mapchooser_mapsloc") == 0) 
	{
		if (get_playersnum() < 11)
		{
w tym zamień:
if (get_playersnum() < 11)
na to jakie chcesz :)



A i powiem Ci jak szukałem: amx_mapchooser_mapsfile_s ;)
  • +
  • -
  • 1


#133928 HP ZOMBIE ! POMOŻE KTOŚ WRESZCIE ?!?

Napisane przez R3X w 10.05.2010 19:32

Gdyby zmulało serwa zwiększ ilość pomijanych klatek
#define FRAMES 10
na np.
#define FRAMES 20

Standardowo analizuje 1 na 10 klatek, przy 60fps masz update HP 6 razy na sekundę.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Real HP"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

#define CHANNEL 1
#define FRAMES 10

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_message(get_user_msgid("Health"),"message_health");
	
	register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPreThink", 1);
}
public message_health(msg_id,msg_dest,msg_entity){
	if(pev(msg_entity, pev_health) >= 255){
		set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public fwPreThink(id){
	if(!is_user_alive(id))
		return FMRES_IGNORED;
	static iCounter[33]={0,...};
	if(++iCounter[id] >= FRAMES){
		set_hudmessage(0, 200, 200, 0.02, 0.91,0,0.0, 0.5,0.0,0.0,CHANNEL );
		show_hudmessage(id, "HP: %d", pev(id, pev_health));
		iCounter[id]=0;
	}
	return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 2


#133530 Pi Mini-Game

Napisane przez ~Karol^Ak47 w 09.05.2010 14:26

Beznadziejne ; O
  • +
  • -
  • 2


#133860 Gdy skonczy sie czas automatyczny say /me

Napisane przez .minD w 10.05.2010 17:19

tylko możliwość sprawdzenia /me przez gracza.


Nie prawda. Jak dobrze ustawisz się to pokazuje się najlepszy gracz rundy, najlepszy wynik, najwięcej headshotów itd.

Aaaa... dzisiaj mam no ogar xD na niektorych serwach widziałem, że rzeczywiście na koniec rundy pokazuje się /me i po śmierci ile hp zabraliśmy kolesiowi co nas zabił, więc to będzie w standardowym amxie gdzieś :P gdzieś :P trza pokusic się i potestować :P
  • +
  • -
  • 1


#133495 Przeróbka - worki z piaskiem

Napisane przez byCZUS w 09.05.2010 12:54

jako admin boostbags w console i robisz skrzynki, zapisujesz i są hp ustalasz tu: set_pev(ent, pev_health, 1000.0)
  • +
  • -
  • 1