Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przeróbka - worki z piaskiem

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 cross123

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:43
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 09.05.2010 10:27

Chciałbym abyście wykonali mi przeróbke tego pluginu. [ZP] Sandbags - worki do kupna za ammopacki. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X Aby można było stawiać worki z piaskiem tylko jako admin i żeby zapisywały się do określonego pliku tak jak na easyblock :D. Najlepiej za pomocą binda albo z menu w grze :)
Chodzi mi o to żeby były one na mapie już zawsze i umozliwiały wejście na jakieś kampy

Tak jak na STER-Gaming.pl
  • +
  • -
  • 0

RPS !!!

Pomagam tylko na PW!
Usuwam wszystkie wiadomości nie związane z pomocą z mojej strony


Pozdrawiam. Cro$s

#2 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 743
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 09.05.2010 11:02

Ster nie używa tego pluginu. Podam ci podobny lecz brak w nim efektu rozwalenia skrzynki.


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#tryinclude <biohazard>

#if !defined _biohazard_included
#assert Biohazard functions file required!
#endif

new const g_model[] = "models/pallet_with_bags.mdl"
new Float:g_size_mins[] = {-20.0, -22.0, -22.5 }
new Float:g_size_maxs[] = { 16.0, 22.0, 29.0 }

new g_bagsmenu
public plugin_init()
{
register_plugin("boost bags", "0.3", "cheap_suit")
is_biomod_active() ? plugin_init2() : pause("ad")
}

public plugin_init2()
{
register_clcmd("boostbags", "cmd_boostbags", ADMIN_CFG, "Boost bag menu")
register_srvcmd("make_bags", "cmd_make_bags", _, "")
register_event("HLTV", "event_newround", "a", "1=0", "2=0")
register_forward(FM_Think, "fwd_think")
}

public plugin_precache()
precache_model(g_model)

public plugin_cfg()
{
g_bagsmenu = menu_create("Boost Bags", "menu_boostbags", 0)
menu_additem(g_bagsmenu, "Create (current location)", "1", 0, -1)
menu_additem(g_bagsmenu, "Delete (deletes all bags ingame)", "2", 0, -1)
menu_additem(g_bagsmenu, "Save (use wisely)", "3", 0, -1)

new file[64]; get_configsdir(file, 63)
format(file, 63, "%s/boostbags.cfg", file)
if(file_exists(file)) server_cmd("exec %s", file), server_exec()
}

public fwd_think(ent)
{
if(!pev_valid(ent)) return FMRES_IGNORED

static classname[11]; pev(ent, pev_classname, classname, 10)
if(!equal(classname, "func_bags") || pev(ent, pev_effects) & EF_NODRAW)
return FMRES_IGNORED

static Float:health; pev(ent, pev_health, health)
if(health <= 500.0)
{
set_pev(ent, pev_takedamage, DAMAGE_NO)
set_pev(ent, pev_effects, EF_NODRAW)
set_pev(ent, pev_solid, SOLID_NOT)
}
else set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1)

return FMRES_HANDLED
}

public cmd_make_bags()
{
if(read_argc() != 5)
return PLUGIN_HANDLED

static mapname[2][32]
read_argv(1, mapname[0], 31)
get_mapname(mapname[1], 31)

if(equal(mapname[0], mapname[1]))
{
static temp[32], Float:origin[3]
read_argv(2, temp, 31), origin[0] = str_to_float(temp)
read_argv(3, temp, 31), origin[1] = str_to_float(temp)
read_argv(4, temp, 31), origin[2] = str_to_float(temp)
create_bag(origin, SOLID_BBOX)
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public event_newround()
{
static Float:origin[3], ent; ent = -1
while((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", "func_bags")))
{
if(pev(ent, pev_solid) != SOLID_NOT) continue

pev(ent, pev_origin, origin)
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
create_bag(origin, SOLID_BBOX)
}
}

public cmd_boostbags(id, level, cid)
{
if(cmd_access(id, level, cid, 1))
menu_display(id, g_bagsmenu)

return PLUGIN_HANDLED_MAIN
}

public menu_boostbags(id, menu, item)
{
if(item < 0) return PLUGIN_CONTINUE

static cmd[2], name[64], access, callback, key
menu_item_getinfo(menu, item, access, cmd, 1, name, 63, callback)

key = str_to_num(cmd)
switch(key)
{
case 1:
{
static ent; ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "func_wall"))
if(ent)
{
static Float:origin[3]; pev(id, pev_origin, origin), create_bag(origin, SOLID_NOT)
client_print(id, print_chat, "* Created a boost bag rack. Will be activated on newround.")
}
menu_display(id, g_bagsmenu)

}
case 2:
{
static ent, count; ent = -1, count = 0
while((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", "func_bags")))
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent), count++

client_print(id, print_chat, "* Deleted %d bag rack(s).", count), menu_display(id, g_bagsmenu)
}
case 3:
{
static map[32]; get_mapname(map, 31)
static file[64]; get_configsdir(file, 63)
format(file, 63, "%s/boostbags.cfg", file)

if(!file_exists(file))
write_file(file, "// Boost Bags Origins")

static text[256], Float:origin[3], ent, count; ent = -1, count = 0
while((ent = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent, "classname", "func_bags")))
{
pev(ent, pev_origin, origin)
formatex(text, 255, "make_bags %s %f %f %f", map, origin[0], origin[1], origin[2])
write_file(file, text), count++
}
client_print(id, print_chat, "* Saved %d bag origins for %s.", count, map)
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public create_bag(Float:origin[3], solid)
{
static ent; ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, "func_wall"))
if(ent)
{
engfunc(EngFunc_SetOrigin, ent, origin)
engfunc(EngFunc_SetModel, ent, g_model)
engfunc(EngFunc_SetSize, ent, g_size_mins, g_size_maxs)

set_pev(ent, pev_classname, "func_bags")
set_pev(ent, pev_solid, solid)
set_pev(ent, pev_movetype, MOVETYPE_TOSS)
set_pev(ent, pev_takedamage, DAMAGE_AIM)
set_pev(ent, pev_health, 1000.0)
set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime() + 0.1)

return 1
}
return 0
}

  • +
  • -
  • 0

Dziękuje, dobranoc.


#3 cross123

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:43
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 09.05.2010 11:56

Dzięki za chęci ale czy dało by rade właśnie zrobić hp dla tych skrzynek :)? Żeby po strzeleniu 5 ammo się rozwaliła ;).

P.S. Jak tego używać ;)?
  • +
  • -
  • 0

RPS !!!

Pomagam tylko na PW!
Usuwam wszystkie wiadomości nie związane z pomocą z mojej strony


Pozdrawiam. Cro$s

#4 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 743
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 09.05.2010 12:54

jako admin boostbags w console i robisz skrzynki, zapisujesz i są hp ustalasz tu: set_pev(ent, pev_health, 1000.0)
  • +
  • -
  • 1

Dziękuje, dobranoc.


#5 cross123

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:43
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 09.05.2010 16:09

Dzięki wielkie :). Pięknie śmiga :D A może umiałbyś zrobić aby pokazywało prawdziwe hp na biohazardzie ;)?
  • +
  • -
  • 0

RPS !!!

Pomagam tylko na PW!
Usuwam wszystkie wiadomości nie związane z pomocą z mojej strony


Pozdrawiam. Cro$s

#6 BRaYaN

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:53
Offline

Napisano 09.05.2010 16:26

http://forums.allied...ad.php?p=455476

byqq przerób żeby się zapisywało ;P

Użytkownik BRaYaN edytował ten post 09.05.2010 21:56

  • +
  • -
  • 0

#7 cross123

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:43
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 09.05.2010 16:42

Chyba tam gdzie ma zapisywać ;P

byQQ dostałes + ;)

Użytkownik cross123 edytował ten post 09.05.2010 16:44

  • +
  • -
  • 0

RPS !!!

Pomagam tylko na PW!
Usuwam wszystkie wiadomości nie związane z pomocą z mojej strony


Pozdrawiam. Cro$s

#8 byCZUS

    Listonosz

  • Support Team

Reputacja: 743
Guru

  • Postów:459
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:GW
Offline

Napisano 09.05.2010 22:00

Pallets with Bags - AlliedModders

byqq przerób żeby się zapisywało ;P


Nie ma sensu ponieważ ten plugin co podałem jest w prawdzie taki sam. Tylko chyba inaczej się stawia skrzynki.

A co z tym HP ?
  • +
  • -
  • 0

Dziękuje, dobranoc.


#9 cross123

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:43
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 10.05.2010 14:18

Hp skrzynek działa ale dalej nie moge zrobić aby pokazywało prawdziwe hp zombie :/.

@edit
a czy dałbyś rade zrobić żeby skrzynki można było stawiać za pomocą celownika ;D? i żeby dało się usuwać jedną a nie wszystkie skrzynki :P.

Użytkownik cross123 edytował ten post 10.05.2010 14:24

  • +
  • -
  • 0

RPS !!!

Pomagam tylko na PW!
Usuwam wszystkie wiadomości nie związane z pomocą z mojej strony


Pozdrawiam. Cro$s

#10 Pomidor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:96
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:ŁÓdz
Offline

Napisano 15.05.2010 18:02

Sory że odkopuje ale jak chce kompilatorem to wyskakuje blad

Nie udało się skompilować pluginu.
Przeczytaj poniższy bład:

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/groups/amxmodx/tmp3/textE5ekeG.sma(8) : fatal error 110: assertion failed: Biohazard functions file required!


Compilation aborted.
1 Error.
  • +
  • -
  • 0

#11 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 15.05.2010 18:29

Wgraj do scripting/includes plik biohazard.inc ;)
  • +
  • -
  • 0

#12 Pomidor

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:96
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:ŁÓdz
Offline

Napisano 15.05.2010 19:11

yy a skąd mam ten plik wziąć ?
i co ma to wspólnego z kompilatorem ?
  • +
  • -
  • 0

#13 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 16.05.2010 02:28

Ma to wspólnego wiele z tym błędem, a pobierzesz to z oryginalnego Biohazardu. ;] Bez tego nie skompilujesz! :>

Tu masz ten plik:
Załączony plik  biohazard.inc   2,07 KB  39 Ilość pobrań


Wrzucasz do amxmodx\scripting\include, kompilujesz plugin i gotowe ; p
  • +
  • -
  • 0

#14 BRaYaN

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:53
Offline

Napisano 20.05.2010 21:22

Kiedy dodaje nowe piaski -> zapisuję -> restartuje serwer piaski się nie pojawiają !

Użytkownik BRaYaN edytował ten post 24.05.2010 20:33

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych