A więc tak , otóż mam dwa problemy -
Pierwszy polega na tym , iż nie wiem jak wpisać , że 'nowa' klasa , ładuje z noża (wiem gdzie to dopisać jak by co:F) zmianę modelu na model 'przeciwnika' , ofc, wiem , że changeskin(i,0) załatwiło by sprawę - ale nie do końca tak jak miało by to wyglądać. chodzi mi o to , żeby działał kameleon tak jak ultra armor u barbarzyńcy - naładuje np. 3x i po 3 trafieniach skin wraca do normy .
Drugi polega na tym , że , nie potrafię napisać aby nowa statystyka dodawała premię do 'niewidoczności' - wpisałem statystykę , działają wpisy do sql etc. pkt mogę dodać - i zapisują się w bazie danych. Ale nie potrafię wpisać funkcji odpowiadającej że za każde dodane pkt spada widoczność modelu (za pewne wystarczyło by dodać coś z player_b_inv ale niestety nie wiem jak).
Z góry dziękuje za wszelkie wskazówki.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse