Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Złoty_bstok - zdjęcie

Złoty_bstok

Rejestracja: 25.03.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.05.2010 14:00
-----

Moje tematy

Problem z CurWeapon

25.03.2010 16:35

Nie wiem czy dobrze zatytułowałem temat, ale sądzę, że osoby znające się na wykorzystywaniu eventów po dokładnym opisaniu przeze mnie problemu, będą wiedziały jak mi pomóc.
Na początku zaznaczę, że trochę pogrzebałem w necie, aby samemu znaleźć rozwiązanie oraz fakt, że dopiero zaczynam się "bawić" w pisanie kodów.
W celach edukacyjnych postanowiłem przerobić trochę kod pewnej ruletki, którą znalazłem w internecie. Chcę dodać do niej znaną wszystkim opcję "Ninja" czyli niewidzialność oraz możliwość biegania tylko z nożem. Jako z niewidzialnością nie mam problemów, to jednak z posiadaniem tylko noża jest.
Na początku deklaracja eventu.
public plugin_init() 
{ 
 [...]

 register_event("CurWeapon","event_cur_weapon","be", "1=1") 

[...]
}
I dalsza część kodu, gdzie mamy losowanie:
public ruleta(id) 
{ 
  switch( random_num( 1, 27 ) ) 
  { 
    [...]
case 19: 
    { 
	strip_user_weapons(id) 
        give_item(id, "weapon_knife")
        set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 20) 
        client_print(id, print_chat, "[RULETKA] Ninja!") 
	event_cur_weapon(id) 
		{ 
			new bron = read_data(2);
			if(bron != 29)
			return PLUGIN_CONTINUE
			strip_user_weapons(id)
			give_item (id, "weapon_knife")
			return PLUGIN_CONTINUE;  
		}
	} 
 [...]
 }
}   

Z góry dziękuję za wszelką pomoc.