Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

LoleczeQ - zdjęcie

LoleczeQ

Rejestracja: 25.03.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.07.2011 05:48
-----

Moje tematy

Odliczanie czasowe

21.02.2011 20:10

Witam!

Wie ktoś może, co zrobić by wykonać następującą rzecz ;D

Pewien gracz wykonał pewne wydarzenie, co zrobić, by kolejne mógł wykonać za 24h ?


Nie piszcie, że:

"daj zapis na mysql" bo to akurat wiem... pytanie jak zrobić to, by odliczało czas

Moce 1/? wbudowane w klase

22.01.2011 19:01

Witam mam ogromny problem.
1. Dodałem moce do klas np. oślepienie 1/4, z granata 1/4, ze snajperki 1/3 itd. i ZAWSZE jest ta moc tak jakby była 1/1 tzn. z każdym pociskiem oślepia, każdym granatem zabija itd.

public RoundStart(}

/Nekromanta//
if(player_class[i] == Nekromanta) snajperka[i] = 3
else snajperka[i] = 0

W menu klas:


snajperka[id] = 0
switch(key)

case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
snajperka[id] = 3
g_haskit[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
}

2. Dodałem moc klasie by mogła ożywiać i nie wiem co jest nie tak... Wszystkie klasy mogą ożywiać.

public RoundStart()

//Moja Klasa//

if(player_class[i] == MojaKlasa) g_haskit[i]=1
else g_haskit[i]=0

w menu klas wyzerowane i pod klasą:

case 2:
{
player_class[id] = MojaKlasa
g_haskit[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
}



Bardzo proszę o pomoc. Sam już nie wiem co o tym myśleć... >.< ;(

Dodano 22 styczeń 2011 - 19:01:
Bardzo proszę o pomoc, w ciągu 1 godziny muszę to naprawić... ;/

Roundstard

20.01.2011 15:26

Mam pytanie, kiedy trzeba dać moc do roundstartu, a kiedy wystarczy po prostu tylko do menu wyboru klas ?

Dodanie mocy klasie

19.01.2011 16:59

No więc tak:

Dodałem nową zmienną:

new teleportnoz[33] // teleport przez ppm nozem


zmieniłem prethink

if (player_b_blink[id] > 0 || teleportnoz[id] > 0) Prethink_Blink(id)]


ale tutaj się już gubie


public Prethink_Blink(id)
{
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))
{
if (on_knife[id])
{
if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 3) return PLUGIN_HANDLED
player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())
UTIL_Teleport(id,300+15*player_intelligence[id])
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}


zrobić to tak ?

public Prethink_Blink(id)
{
if( get_user_button(id) & IN_ATTACK2 && !(get_user_oldbutton(id) & IN_ATTACK2) && is_user_alive(id))
{
if (on_knife[id])
{
if (halflife_time()-player_b_blink[id] <= 3 || teleportnoz[id]) return PLUGIN_HANDLED
player_b_blink[id] = floatround(halflife_time())
UTIL_Teleport(id,300+15*player_intelligence[id])
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

czy jak ? można prosić o podpowiedź ?