Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Ciechan - zdjęcie

Ciechan

Rejestracja: 14.03.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.07.2011 11:53
-----

Moje posty

W temacie: pokemod kompilacja

23.02.2011 21:08

to tak jest pisze, że warning i się nie kompiluje. bo skompilowanego nie mam.

W temacie: pytanie amx

08.02.2011 18:16

możesz również dodać admina oprócz na nick to na:
Steam - "Twój steam" "" "flagi" "ce"
Ip - "twoje ip" "" "flagi" "de"

jeśli nie masz steam a masz zmienne ip(neo) to daj admina na nick. Jeśli ustawisz na nick z hasłem to aby wejść na serwer musisz wpisać w konsoli setinfo _pw haslo lub wkleic to do config.cfg u siebie na kompie.

W temacie: pokemod kompilacja

03.02.2011 12:29

ok. skumałem zanim napisałeś ale dzięki za pomoc.. bardzo mi się to przydało :P

Dodano 03 luty 2011 - 20:42:
znów mam problem, otóż edytowałem custom.inl i skill_defines.inl wrzuciłem cały folder pokemon i plik pokemod.sma do compiler. uruchamiam compiler.exe i po jakimś czasie jak się skompiluje wyskakuje to Zapodaj.Net - Darmowy hosting zdjęć i obrazków bez rejestracji! Zapodaj swoje zdjęcia znajomym!
i plik pokomd.sma jest skompilowany(i pojawia się w folderze compiled jako pokemod.amxx) ale folder pokemon się nie kompiluje. są jakieś błędy nie wiem o co w nich chodzi. co mam zrobić?

W temacie: pokemod kompilacja

03.02.2011 12:19

do folderu mam wrzucić folder pokemon(w nim znajduje się cutom.inl) a pokemon.sma ma też tam wrzucić czy do folderu pokemon?? ale co potem? mam po prostu włączyć compile.exe?

W temacie: pokemod kompilacja

03.02.2011 12:08

czytaj uważnie! nie chodzi mi o plik .ini tylko .inl a to różnica, pliki custom.inl należy skompilować lecz nie mam pojęcia jak, to zrobić za pomocą compiler