Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

mounter - zdjęcie

mounter

Rejestracja: 12.03.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.06.2010 15:48
-----

Moje posty

W temacie: optymalizacja kodu

12.05.2010 18:02

a potem tego

if ((get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) && is_user_alive(id))
na
if (is_user_alive(id) && (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
xD



sprawdzam najpierw na pierwszym warunku, zobaczymy :D

W temacie: optymalizacja kodu

12.05.2010 17:27

moduły wszystkie odblokowane, spróbuje wywalić pierwsze linie z amunicji
pavulon, całkiem możliwe że błędy sypie tylko wtedy jak gracz z flagą t jest na spec, dzięki za radę

a czy da się to wszystko inaczej rozwiązać?

W temacie: optymalizacja kodu

12.05.2010 16:33

po dopisaniu debug, logi wyglądają tak:

L 05/12/2010 - 17:34:27: [FUN] Invalid player 30
L 05/12/2010 - 17:34:27: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "vip_bron.amxx")
L 05/12/2010 - 17:34:27: [AMXX] Run time error 10: native error (native "give_item")
L 05/12/2010 - 17:34:27: [AMXX]    [0] phpULPnFQ.sma::runda (line 22)

W temacie: plugin dla określonych flag

09.05.2010 13:22

ha! ja tez chodzę do LO1 :)
dzięki za pomoc

W temacie: plugin dla określonych flag

09.05.2010 13:14

ok, a teraz podobny problem :) a tak może być?


#include <amxmodx>

public damage_msg(vIndex)
{
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)
return
if ( get_cvar_float("bullet_damage") ) {
new aIndex = get_user_attacker(vIndex)
new damage = read_data(2)
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, 7)
show_hudmessage(aIndex,"%i", damage)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_init() {
register_plugin("Bullet Damage","1.0","f117bomb")
register_event("Damage", "damage_msg", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
register_cvar("bullet_damage","0")
return PLUGIN_CONTINUE
}