Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MocnyAmper - zdjęcie

MocnyAmper

Rejestracja: 22.03.2022
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.12.2023 18:49
-----

#776545 Jak sprawdzić ilość amunicji w broni leżącej na ziemi?

Napisane przez MocnyAmper w 05.03.2023 12:10

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const m_rgpPlayerItems_CWeaponBox[2]  = {34, 35};

public plugin_init()
{
    register_plugin("checkAmmo", "1.0", "autor")
    register_touch("weaponbox", "player", "PlayerTouchWeaponbox");
}

public PlayerTouchWeaponbox( iWeaponbox , iPlayer )
{
    new iWeapon;
    
    if ( entity_get_int(iWeaponbox, EV_INT_flags) & FL_ONGROUND )
    {
        for ( new iSlot = 1; iSlot <= 2; iSlot++ )
        {
            iWeapon = get_pdata_cbase(iWeaponbox, m_rgpPlayerItems_CWeaponBox[ iSlot ], 4);
            
            if ( iWeapon > 0 )
            {
                client_print(iPlayer, print_chat, "Clip ammo: %d", get_pdata_int(iWeapon, 51, 4));
                break;
            }
        }
    }

    //zakomentuj return aby umożliwić podnoszenie broni
    return PLUGIN_HANDLED;
} 

  • +
  • -
  • 1


#775195 Najbardziej opłacalne serwery CS 1.6?

Napisane przez MocnyAmper w 07.11.2022 09:34

Ja płace za serwery średnio 130zł/mc (mam 3), i w miesiącu łącznie na setti przeznaczam jakieś 300-400zł. Na chwile obecną mógłbym już przestać opłacać setti bo serwery same się utrzymują (tj z samych tylko SMS-ów mam te 130zł na pukawce co miesiąc).
Myśle, że cały sukces polega na tym żeby jak najbardziej (ale nie nachalnie) zachęcić gracza do kupowania usług premium. W zasadzie 90% przychodów mam z samego serwera CoD (klasy premium, expy, dodatkowe usługi, etc).


  • +
  • -
  • 1


#774773 Polski hosting

Napisane przez MocnyAmper w 14.09.2022 06:17

Ja na pukawce jakiś czas temu robiłem upgrade z Standard do Premium właśnie i zostawili mi to samo IP. Musisz tylko do supportu napisać żeby zmienili pakiet.

Jeśli chodzi o sam serwer to jeśli chcesz jakiegoś prostego moda z małą ilością pluginów mieć (np only dd2 itp) i te 10-15 slotów to możesz wziąć najtańszy (ten "Standard UE"). Ale raczej bym Ci go odradzał. Mam na nim tylko serwer testowy i strasznie mnie denerwują lagi w ładowaniu FTP.
Raczej celuj w ten drugi od dołu, chyba po prostu "Standard" się to nazywa. Najlepszy stosunek ceny do jakości i do większości serwerów będzie ok, ale nie bierz od razu na 32 sloty bo niepotrzebnie przepłacisz, a i przy takiej ilości graczy to już Standard może mieć problemy.
Jeśli natomiast chcesz postawić jakiś wymagający serwer z dużą ilością pluginów (np cod) i/lub 32 sloty to raczej celuj już w Premium.
  • +
  • -
  • 1


#774216 Losowe crashe przy zmianie mapy

Napisane przez MocnyAmper w 19.06.2022 14:24

Tak ogólnie to możecie podać nazwe tego forum? Bo nie jestem pewien, ale chodzi może o dev-cs?


  • +
  • -
  • 1


#774082 [Skill-Town.eu] Zapraszamy do wspólnego rozwoju!

Napisane przez MocnyAmper w 05.06.2022 06:10

A jak będzie obok Ciebie Twój, a kawałek dalej za ścianą przeciwnik? Obaj będziecie myśleć, że to Wasze kroki, a on za chwile ubije Was obu :P
  • +
  • -
  • -1


#774052 Nieskończona runda

Napisane przez MocnyAmper w 31.05.2022 09:29

EDIT:
Dobra, okazuje się, że ta komenda mp_round_infinite 1 załatwia sprawe. Temat do zamknięcia.


  • +
  • -
  • 1


#773704 Licznik wizyt na serwerze

Napisane przez MocnyAmper w 16.04.2022 08:04

Wersja 1.1, jakby ktoś chciał dodać interwał pomiędzy zapisami.
Główna zmiana polega na tym, że teraz nie zapisuje każdego pojedyńczego wejścia na serwer, ale musi minąć określona cvarem ilość czasu (domyślnie 30 minut) aby plugin naliczył nowe wejście. Jeśli gracz wejdzie ponownie przed upływem tego czasu, licznik czasu zostanie zresetowany i znowu będzie trzeba czekać 30 minut. W zamyśle ma to wyglądać tak, że gracz, który gra nieprzerwanie nawet wiele godzin (lub z przerwami mniejszymi niż te 30 minut) będzie miał naliczone tylko jedno wejście.

 

Cvary:

- te, które są wyżej

- visitcounter_interval "1800" //czas, jaki gracz musi NIE być na serwerze aby zliczyło kolejne wejście

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#773699 Licznik wizyt na serwerze

Napisane przez MocnyAmper w 15.04.2022 15:20

Witajcie,

Tym razem prezentuję coś zupełnie mojego autorstwa. Nie wiem czy taki plugin był już na forum, ale dla nabrania praktyki postanowiłem napisać swój :D

 

Działanie:
Zasada działania jest bardzo prosta: plugin zapisuje do nVault graczy po steam_id i łączną ilość połączeń użytkownika do serwera. Z każdym połączeniem zwiększa o 1.
Po podłączeniu użytkownika wyświetla informację informującą, która to już wizyta gracza. Można też ustawić aby ten komunikat pojawiał się co określoną ilość czasu lub go wyłączyć. Można go też wywołać komendą /visits.

 

Cvary:

visitcounter_prefix "[TwojaNazwa]" //prefix przed wiadomościami

visitcounter_webaddr "twojasiec.pl" //adres Twojej sieci

visitcounter_adson "1" //1 - włącza cykliczny komunikat o ilości wizyt, 0 - wyłącza

visitcounter_adstime "180.0" //co ile sekund ma pojawiać się w/w komunikat?

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#773686 Testowy VIP [integracja z VIP Generatorem]

Napisane przez MocnyAmper w 13.04.2022 17:10

Generalnie to taki sposób realizacji tego znalazłem na tutejszym forum, także.. :E
Pewnie można w nim to i owo poprawić, ale i tak działa lepiej niż jego pierwowzór, a na pewno jest mniej dziurawy i ma więcej funkcjonalności.
  • +
  • -
  • 1


#773675 Testowy VIP [integracja z VIP Generatorem]

Napisane przez MocnyAmper w 12.04.2022 17:03

WItajcie,

Chciałbym Wam przedstawić drugi plugin, który zmodyfikowałem na swoje potrzeby. Jest to dość mocno przerobiony plugin speedkill'a z tego tematu: https://amxx.pl/topi...58-testowy-vip/

 

Co zostało zmienione?

- Plugin przyznaje VIP-a na STEAM_ID (lub VALVE_ID, jeśli ns)

- Plugin "pamięta" kiedy zaczeliśmy testowanie VIP-a więc reconnect nie przerywa tego procesu, choć czas leci dalej nawet gdy ktoś się rozłączy

- Kiedy wpiszesz ponownie komendę /viptest, plugin rozróżnia czy aktualnie posiadasz już VIP-a (testowego lub zwykłego) czy Twój okres testowy się skończył

- Plugin może wyświetlać reklame nakłaniającą do przetestowania VIP-a (treść i okres czasu do ustawienia w cvarach)

- Reklama o której mowa punkt wyżej przestaje być wyświetlana graczowi gdy wykorzysta (rozpocznie) swój okres próbny

- Plugin współpracuje z VIP Generatorem - ustawia i odbiera przywileje VIP-a bez konieczności przeładowania mapy czy reconnectu gracza

- Plugin wyświetla komunikat informujący ile czasu do końca okresu testowego pozostało graczowi (owy komunikat dostosowuje się do ilości czasu, tzn, jeśli zostało 15 minut i 10 sekund to tyle wyświetli, jeśli tylko 30 sekund to nie będzie już wyświetlał ilości minut, etc. - maksymalna długość to tygodnie).

 

Cvary:

amx_viptest_czas "900.0" //czas w sekundach, na który VIP zostanie przyznany

amx_viptest_prefix "[TwojaNazwa] " //prefix, który będzie się pojawiał przed wiadomościami wysyłanymi przez plugin

amx_viptest_store "adressieci.pl/sklep" //adres sklepu, pod którym gracz może kupić vipa

amx_viptest_adson "1" //1 - włącza reklamy na czacie, 0 - wyłącza

amx_viptest_adstime "90.0" //co ile sekund plugin ma wyświetlać reklame (treść reklamy to: amx_viptest_prefix  + amx_viptest_advtresc)

amx_viptest_advtresc "przetestuj pan vipa /viptest" //treść reklamy - tutaj podaj bez prefixu

amx_viptest_timeron "1" //1 - włącza timer, który pokazuje ile czasu pozostało do końca testowania VIP-a

amx_viptest_timertime "75" //co ile sekund pokazywać informacje ile sekund pozostało do końca VIP-a?

 

Integracja z VIP Generatorem:

Należy przerobić plik SMA wygenerowany przez VIP Generator i dodać dwa natywy, np nad linijką public client_authorized(id , const authid[]){

public plugin_natives(){
	register_native("start_vip", "StartVIP", 1);
	register_native("stop_vip", "StopVIP", 1);
}
public StartVIP(id){
	client_authorized(id,"")
}
public StopVIP(id){
	client_disconnect_vip(id)
}

Teraz kompilujemy na nowo plugin VIP-a i wgrywamy na serwer. Osoby korzystające z AMX-a w wersji < 1.8.3 powinny w miejsce client_authorized(id,"") wstawić client_authorized(id) .

 

Plugin przeszedł u mnie na serwerze wstępne testy, ale ręki sobie nie dam uciąć, że jest całkowicie pozbawiony błędów :D Testujcie, zobaczymy ;)

 

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#773626 AMXBans wiele wpisów z uprawnieniami do bazy

Napisane przez MocnyAmper w 05.04.2022 13:30

Zapomniałem SMA załączyć :P

PS - naprawcie w końcu tą funkcję edycji postów (wyskakuje błąd bazy danych).

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#773625 AMXBans wiele wpisów z uprawnieniami do bazy

Napisane przez MocnyAmper w 05.04.2022 13:29

Dobra, jednak udało mi się to zrobić :D W pliku amxbans_core.sma (wcześniej pisałem o amxbans_main, pomyłka) na linii 323 jest zapytanie do bazy, zmienić całą funkcję formatex na:

formatex(temp,1023,"SELECT aa.steamid,aa.password,GROUP_CONCAT(aa.access SEPARATOR '') AS access,GROUP_CONCAT(aa.flags SEPARATOR '') AS flags, \
			aa.nickname,ads.custom_flags,ads.use_static_bantime \
			FROM PREFIX_amxadmins as aa, PREFIX_admins_servers as ads, PREFIX_serverinfo as si \
			WHERE ((ads.admin_id=aa.id) AND (ads.server_id=si.id) AND \
			((aa.days=0) OR (aa.expired>UNIX_TIMESTAMP(NOW()))) AND (si.address='%s')) \
			GROUP BY aa.steamid",g_ServerAddr)

Od teraz kolejne wpisy z kolumn access i flags będą łączone. Można więc dodać jednego admina dwa razy do bazy AMXBans (GM), jeden z uprawnieniami vipa, a drugi to stricte admin. Każdy może mieć osobny czas kiedy ma wygasnąć, ważne żeby oba były nadane na tą samą metodę weryfikacji, tj, steam_id, ip lub nick. W załączniku zmodyfikowane sma.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1