Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Err0r. - zdjęcie

Err0r.

Rejestracja: 06.03.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.05.2010 20:21
-----

#115611 Itemy do DiabloMod'a [TUT]

Napisane przez !cex! w 28.02.2010 21:43

Przedstawiam wam poradnik na zrobienie własnego itemu do Diablo Mod'a.Wszystko zmieniamy według własnego upodobania oprócz player_item_id[id] = rannum.

case 1: -----  numer itemu 
		{
			player_item_name[id] = "Bronze Amplifier" ----- nazwa itemu
			player_item_id[id] = rannum ----- NIC NIE ZMIENIAJ
			player_b_damage[id] = random_num(1,3) ----- funkcja itemu 
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id]) ----- wyświetlane po wpisaniu /item
		}

Zadania Itemów

player_b_damage = dodaje obrażenia
player_b_vampire = wysysanie hp wrogowi
player_b_money = daje pieniądze
player_b_gravity = zmniejsza gravitacje
player_b_inv = premia niewidoczności
player_b_grenade = większa szans natychmiastowego zabicia granatem HE
player_b_theif = szansa na kradnięcie złota(kasy)
player_b_respawn = szansa na ponowne odrodzienie
player_b_explode = wybuchasz zaraz po śmierci
player_b_heal = regeneracja hp szansa na zyskanie losowej umiejętności na początku każdej rundy
player_b_blind = szansa na oślepienie
player_b_fireshield = chroni od zabicia HE i orbami
player_b_silent = cichszy bieg
player_b_meekstone = pokdładanie sztucznej bomby
player_b_teamhea = ulecza hp dla kolegi z team'u
player_b_redirect = obniza uszkodzenia zadawane graczowi
player_b_fireball = strzela kulisty piorun
player_b_ghost = przenikasz przez ściany
player_b_eye = podkladasz kamere
player_b_blink = floatround(halflife_time()) = teleportacja za użyciem noża
player_b_windwalk = jesteś niewidzialny
player_sword = większe obrażenia nożem
player_b_froglegs = robi długi skok
player_b_dagon = robisz piorun
player_b_sniper = 1/ zabicia ze scouta
player_b_jumpx = możesz zrobić podwujny skok
player_b_smokehit = zabijasz granatem dymnym
player_b_extrastats = zyskujesz do statystyk
player_b_firetotem = stawiasz totem
player_b_hook = rzucasz hakiem
player_b_darksteel = dodatkowe uszkodzenia gdy trafisz kogos od tylu
player_b_illusionist = stajesz się niewidoczny dla wszystkich
player_b_mine = stawiasz mine
player_b_fireball= robisz ognista kule
wear_sun = flashe nie działają na ciebie
changeskin = wygladasz jak przeciwnik
player_ultra_armor = twoj pancerz może odbic pociski

Moj pomysł na item

case 17:
		{
			player_item_name[id] = "Salver Invants"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_reduceH[id] = 95
			player_b_inv[id] = random_num(2,5)
			item_durability[id] = 100
			
			if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,100)		
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 100 zycia i +%i premii niewidocznosci ",player_item_name[id])	
		}
Po dodaniu swojego itemu do .sma kompilujemy plik .sma na amxx i dodajemy do pliku addons/amxmodx/plugins
To mój pierwszy poradnik więc proszę o wyrozumiałość
Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
  • +
  • -
  • 3