Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zamotany - zdjęcie

Zamotany

Rejestracja: 05.03.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.02.2011 12:14
-----

#133090 Błąd - Kompilacja

Napisane przez sbstn w 08.05.2010 13:42

Nie zgadza się.... To jest poprawne:
public Explode_Origin(id,Float:origin[3],damage,dist)
{
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(3)
write_coord(floatround(origin[0]))
write_coord(floatround(origin[1]))
write_coord(floatround(origin[2]))
write_short(sprite_boom)
write_byte(50)
write_byte(15)
write_byte(0)
message_end()

new Players[32], playerCount, a
get_players(Players, playerCount, "ah")

for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
a = Players[i]

new Float:aOrigin[3]
pev(a,pev_origin,aOrigin)

if (get_user_team(id) != get_user_team(a) && get_distance_f(aOrigin,origin) < dist+0.0)
{
new dam = damage-player_dextery[a]*2
if (dam < 0) Effect_Bleed(a,248)
else {
Effect_Bleed(a,248)
change_health(a,-dam,id,"grenade")
}
}
}
}

  • +
  • -
  • 1