Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błąd - Kompilacja


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zamotany

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Świdnik
Offline

Napisano 08.05.2010 12:21

http://w637.wrzuta.p...lad_komplikacji

case 1:
{
paladyn(id)
}
case 2:
{
Mnich(id) <-- to jest linijka 2474
}
case 3:
{
barbarzynca(id)
}
  • +
  • -
  • 0

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 08.05.2010 12:27

przez małe M napisz....
  • +
  • -
  • 0

#3 Zamotany

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Świdnik
Offline

Napisano 08.05.2010 12:50

Zrobiłem tak jak mówiłeś i chyba pomogło, ale mam następne błędy które pojawiły się gdy usuwałem bugi...
http://w369.wrzuta.p...lad_komplikacji
  • +
  • -
  • 0

#4 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 08.05.2010 12:53

boty dorabiałeś czy jak? ^^, hm może w złym miejscu zrobiłeś i dlatego, też tak mam czasami jeśli źle dodam kod :)

dodałeś wszystkie
#define
new

Użytkownik Frajer edytował ten post 08.05.2010 12:54

  • +
  • -
  • 0

#5 Zamotany

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Świdnik
Offline

Napisano 08.05.2010 12:54

Usuwałem wszystkie błędy w grze według tych poradników ---> http://amxx.pl/porad...latki-f107.html
  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 08.05.2010 13:01

a klamerki :?:
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 Zamotany

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Świdnik
Offline

Napisano 08.05.2010 13:04

Mogłem pogubić ale nie jestem pewien bo jak sprawdzałem jeszcze raz przed chwilką w tych co zmieniałem to linijki 583 na 75% nie zmieniałem
  • +
  • -
  • 0

#8 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 08.05.2010 13:10

Sprawdzanie liczby klamer w funkcjach - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
masz przelicz klamry
  • +
  • -
  • 0

#9 Zamotany

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Świdnik
Offline

Napisano 08.05.2010 13:16

Sprawdziłem tym i wyskoczyło mi coś takiego

ERROR -> public explode_origin "{": 4 <> 3 :"}"

Nie wszystkie funkcje posiadają prawidłową liczbę klamer !!

  • +
  • -
  • 0

#10 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 08.05.2010 13:22

czyli brakuje Ci klamer, musisz posprawdzać, bo nie który funkcje/komendy mogą być niepozamykane
  • +
  • -
  • 0

#11 Zamotany

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Świdnik
Offline

Napisano 08.05.2010 13:23

I mam tak sprawdzić 8000 Linijek ?
  • +
  • -
  • 0

#12 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 08.05.2010 13:28

nie tylko tutaj gdzie masz błędy :)
  • +
  • -
  • 0

#13 Zamotany

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Świdnik
Offline

Napisano 08.05.2010 13:34

Może mi ktoś to zrobić albo przynajmniej pokazać jakiś przykład bo nie wiem od czego mam zacząć... ;(

http://www.speedysha.../dbmod_5.9l.sma

Użytkownik Zamotany edytował ten post 08.05.2010 13:37

  • +
  • -
  • 0

#14 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 08.05.2010 13:36

tylko w
public explode_origin
posprawdzaj wszystkie klamerki
  • +
  • -
  • 0

#15 Zamotany

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Świdnik
Offline

Napisano 08.05.2010 13:39

public Explode_Origin(id,Float:origin[3],damage,dist)
{
	message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
	write_byte(3)
	write_coord(floatround(origin[0]))
	write_coord(floatround(origin[1]))
	write_coord(floatround(origin[2]))
	write_short(sprite_boom)
	write_byte(50)
	write_byte(15)
	write_byte(0)
	message_end()
	
	new Players[32], playerCount, a
	get_players(Players, playerCount, "ah") 
	
	for (new i=0; i<playerCount; i++) 
	{
		a = Players[i] 
		
		new Float:aOrigin[3]
		pev(a,pev_origin,aOrigin)
				
		if (get_user_team(id) != get_user_team(a) && get_distance_f(aOrigin,origin) < dist+0.0)
		{
			new dam = damage-player_dextery[a]*2
			if (dam < 0) Effect_Bleed(a,248)
                        else {
			Effect_Bleed(a,248)
                        change_health(a,-dam,id,"grenade")
	             }
	}
}

Jak dla mnie to się zgada liczba klamerek
  • +
  • -
  • 0

#16 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 08.05.2010 13:42

Nie zgadza się.... To jest poprawne:
public Explode_Origin(id,Float:origin[3],damage,dist)
{
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(3)
write_coord(floatround(origin[0]))
write_coord(floatround(origin[1]))
write_coord(floatround(origin[2]))
write_short(sprite_boom)
write_byte(50)
write_byte(15)
write_byte(0)
message_end()

new Players[32], playerCount, a
get_players(Players, playerCount, "ah")

for (new i=0; i<playerCount; i++)
{
a = Players[i]

new Float:aOrigin[3]
pev(a,pev_origin,aOrigin)

if (get_user_team(id) != get_user_team(a) && get_distance_f(aOrigin,origin) < dist+0.0)
{
new dam = damage-player_dextery[a]*2
if (dam < 0) Effect_Bleed(a,248)
else {
Effect_Bleed(a,248)
change_health(a,-dam,id,"grenade")
}
}
}
}

Użytkownik sbstn edytował ten post 08.05.2010 13:42

  • +
  • -
  • 1
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#17 Zamotany

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Świdnik
Offline

Napisano 08.05.2010 13:51

OK to mi pomogło THX.
Liczba błędów gwałtownie spadła, ale zostało jeszcze kilka...
Kiedy spróbowałem jeszcze raz sprawdzić liczbę klamer wszystko się zgadza...

http://w273.wrzuta.p...blad_kompikacji
  • +
  • -
  • 0

#18 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 08.05.2010 14:04

Twoje błędy:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Undefined symbol "create_ThinkBot" on line 583
Error: Undefined symbol "SubtractStats" on line 873
Error: Undefined symbol "SubtractRing" on line 874
Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 876
Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 877
Error: Undefined symbol "select_class_query" on line 1110
Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 1124
Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 1125
Error: Undefined symbol "set_speedchange" on line 1128
Error: Undefined symbol "count_jumps" on line 1155
Error: Undefined symbol "give_knife" on line 1156
Error: Undefined symbol "set_renderchange" on line 1169
Error: Undefined symbol "changeskin" on line 1172
Error: Undefined symbol "kill_all_entity" on line 1176
Error: Undefined symbol "Bot_Setup" on line 1178
Error: Undefined symbol "check_class" on line 1180
Error: Undefined symbol "set_gravitychange" on line 1298
Error: Undefined symbol "set_speedchange" on line 1299
Error: Undefined symbol "set_renderchange" on line 1300
Error: Undefined symbol "change_health" on line 1316
Error: Undefined symbol "SubtractStats" on line 1325
Error: Undefined symbol "SubtractRing" on line 1326
Error: Undefined symbol "BoostStats" on line 1329
Error: Undefined symbol "BoostRing" on line 1330
Error: Undefined symbol "select_class_query" on line 1349
Error: Undefined symbol "add_bonus_gamble" on line 1351

Compilation aborted.
26 Errors.
Could not locate output file C:\Documents and Settings\user\Pulpit\dgdfgsd.amx (compile failed).
To są wszystkie zmienne nie zadeklarowane.
  • +
  • -
  • 0
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#19 Zamotany

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Świdnik
Offline

Napisano 08.05.2010 14:07

No to co mam teraz zrobić żeby wszystko ładnie działało bo już wymiękam powoli :)
  • +
  • -
  • 0

#20 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:3049
Offline

Napisano 08.05.2010 14:11

dodać zmienne :] do góry lub w kodzie gdzieś ;}




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych