Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Bekkk - zdjęcie

Bekkk

Rejestracja: 03.03.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.05.2010 10:05
-----

#121288 Amxbans Dobry i Stabilny

Napisane przez Misiaczek ;c w 29.03.2010 00:26

dzięki, szkoda że v. 5.1b nie ma pl


napisz do mnie na GG 9897199 a dam Ci oficjalne spolszczenie które opracowałem z drugim tłumaczem ;]
  • +
  • -
  • 1


#118107 Problem 401 lvl komplikacja

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 12.03.2010 00:52

Dzięki, a może ktoś ma poradnik jak dodać nową klasę :)

[DIABLOMOD] Dodawanie klas - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 2


#117434 Diablomod a 400 lvl ?

Napisane przez KariiO w 08.03.2010 21:24

Te "kule" to FireBall'e :F
Można , posiadając 200 inteligencji pasek ładuje się 8 razy szybciej (25 punktów inteligencji to szybciej)
Znajdź :
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/25.0)

			if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
			else if(player_class[id] == Mag)
			{
				time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
				if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0))
Zmień na:
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/100.0)

			if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
			else if(player_class[id] == Mag)
			{
				time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/100.0)
				if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/100.0))
I będzie tylko 2 razy szybciej "strzelał" :F nie 8 xD
  • +
  • -
  • 1