Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Diablomod a 400 lvl ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 RyanAner

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:61
  • GG:
  • Lokalizacja:Jastrzębie Zdrój
Offline

Napisano 01.03.2010 19:12

witam przerobiłem DiabloMod na 400 lvl czy tam 401 lvl , zrobiłem że można mieć po 200 ptk czy jakoś tak , wszystko normalnie działa. Ale :) jak Mag ma dobry lvl i dużo inteligencji to tutaj już jest właśnie problem. Gra przestaje mieć sens biegnie sobie koleś ma damy 150lvl i wszystkich zabija tymi kulami śmiesznymi :D nie wiem jak to się fachowo nazywa , i mam pyanie czy można temu jakoś zaradzić ?
  • +
  • -
  • 0

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 08.03.2010 21:24

Te "kule" to FireBall'e :F
Można , posiadając 200 inteligencji pasek ładuje się 8 razy szybciej (25 punktów inteligencji to szybciej)
Znajdź :
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/25.0)

			if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
			else if(player_class[id] == Mag)
			{
				time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
				if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0))
Zmień na:
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/100.0)

			if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
			else if(player_class[id] == Mag)
			{
				time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/100.0)
				if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/100.0))
I będzie tylko 2 razy szybciej "strzelał" :F nie 8 xD
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych