Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

mordoryjacz - zdjęcie

mordoryjacz

Rejestracja: 15.10.2021
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.04.2025 15:56
*****

Moje posty

W temacie: Zapis pev_flTimeStepSound

06.03.2025 12:55

 

 to dodaj do pluginu z granatem 

#define PEV_NADE_TYPE pev_iuser1
#define NADE_TYPE_ANTIDOTE 213769

public grenade_throw(id, ent) {
    set_pev(ent, PEV_NADE_TYPE, NADE_TYPE_ANTIDOTE);
}

a to do innego pluginiu w ktorym to ma byc 

#define PEV_NADE_TYPE pev_iuser1
#define NADE_TYPE_ANTIDOTE 213769

public message_text(msg_id, msg_dest, player) {
    static szMessage[192];
    get_msg_arg_string(2, szMessage, charsmax(szMessage));

    if(equal(szMessage, "#Fire_in_the_hole")) {
        if(pev_valid(player)) {
            if(pev(player, PEV_NADE_TYPE) == NADE_TYPE_ANTIDOTE) {
                client_print(player, print_chat, "[Antidote Bomb]");
            }
        }
    }
}

ale nie wiem czy #define NADE_TYPE_ANTIDOTE 213769 nie bedzie musialo byc w includzie jakims sprawdz 

 

Myślałem ,żeby to w include jakoś zapisać lecz nie mam pomysłu jakby to miało wyglądać delikatnie mówiąc ;>
 

 

dodaj do includa #define NADE_TYPE_ANTIDOTE 213769 i tyle i skompiluj pluginy nie zapomnij usunac z nich tego nie wiem chyba powinno dzialac

W temacie: Zapis pev_flTimeStepSound

04.03.2025 18:23

 to dodaj do pluginu z granatem 

#define PEV_NADE_TYPE pev_iuser1
#define NADE_TYPE_ANTIDOTE 213769

public grenade_throw(id, ent) {
    set_pev(ent, PEV_NADE_TYPE, NADE_TYPE_ANTIDOTE);
}

a to do innego pluginiu w ktorym to ma byc 

#define PEV_NADE_TYPE pev_iuser1
#define NADE_TYPE_ANTIDOTE 213769

public message_text(msg_id, msg_dest, player) {
    static szMessage[192];
    get_msg_arg_string(2, szMessage, charsmax(szMessage));

    if(equal(szMessage, "#Fire_in_the_hole")) {
        if(pev_valid(player)) {
            if(pev(player, PEV_NADE_TYPE) == NADE_TYPE_ANTIDOTE) {
                client_print(player, print_chat, "[Antidote Bomb]");
            }
        }
    }
}

ale nie wiem czy #define NADE_TYPE_ANTIDOTE 213769 nie bedzie musialo byc w includzie jakims sprawdz 

W temacie: [ROZWIĄZANE] Ct inny model kosy niż TT

05.12.2024 17:17

bez zadnego kodu nikt ci tego nie zrobi XDD

W temacie: Lampki świąteczne na bronie

05.12.2024 17:17

pluginu raczej nie znajdziesz musisz szukac modelu albo przerobic model samemu 

W temacie: Dodanie blokady komendy do pluginu

01.11.2024 23:28

 

Dodalby mi ktos blokade wpisywania komendy /start do tego pluginu ?

 

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta_util>
 
#include <deathrun_stats>
 
#define PLUGIN "Kolejka do TT"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"
 
#define dmg(%1,%2) (ArraySize(arKolejka) > 0 && ArrayGetCell(arKolejka,0) == %2 && get_user_team(%1) == 1)
#define dmg2(%1,%2) (ArraySize(arKolejka) > 0 && ArrayGetCell(arKolejka,0) == %1 && get_user_team(%2) == 1)
 
new Array: arKolejka, kolor, hud, msg[512];
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
arKolejka=ArrayCreate(1);
kolor=register_cvar("kolejka_kolorek", "0 255 0");
register_event("HLTV", "event_RoundStart", "a", "1=0", "2=0"); 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "HamTakeDamage");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a", "1=0");
hud=CreateHudSyncObj();
set_task(1.0, "wyswietl",.flags = "b");
}
 
public DeathMsg(){
new victim=read_data(2);
arClear(victim);
}
 
public event_RoundStart() ArrayClear(arKolejka), formatex(msg, 511, "Lista jest pusta");
public HamTakeDamage(victim, inflictor, attacker) return (dmg(victim, attacker) || dmg2(victim, attacker) || !is_user_connected(attacker)) ? HAM_IGNORED : HAM_SUPERCEDE;
 
public fwPlayerFinished(id) {
if(get_user_team(id)==2){
if(!ArraySize(arKolejka)) fm_set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 40);
ArrayPushCell(arKolejka, id);
formatex(msg, 511, "");
for(new i=0;i<ArraySize(arKolejka);i++){
formatex(msg, 511, "%s%d. %n^n", msg, i+1, ArrayGetCell(arKolejka, i)); 
}
}
}
 
public wyswietl(){
new color[15], rgb[3][4]; get_pcvar_string(kolor, color, 14);
parse(color, rgb[0], 3, rgb[1], 3, rgb[2], 3);
set_hudmessage(str_to_num(rgb[0]), str_to_num(rgb[1]), str_to_num(rgb[2]), 0.78, 0.3, 0, 6.0, 1.0);
ShowSyncHudMsg(0, hud, "Kolejka:^n%s^n^n", msg);
}
 
public client_disconnected(id) arClear(id);
public client_connect(id) arClear(id);
 
arClear(id){
for(new i=0;i<ArraySize(arKolejka);i++){
if(ArrayGetCell(arKolejka, i)==id){
fm_set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0);
ArrayDeleteItem(arKolejka, i);
break;
}
}
if(ArraySize(arKolejka)){
fm_set_user_rendering(ArrayGetCell(arKolejka, 0), kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 40);
formatex(msg, 511, "");
for(new i=0;i<ArraySize(arKolejka);i++){
formatex(msg, 511, "%s%d. %n^n", msg, i+1, ArrayGetCell(arKolejka, i)); 
}
}
else formatex(msg, 511, "Lista jest pusta");
}

 

tylko w tym kodzie nie ma takiej komendy nawet wyslij plugin w ktorym jest /start