to dodaj do pluginu z granatem
#define PEV_NADE_TYPE pev_iuser1 #define NADE_TYPE_ANTIDOTE 213769 public grenade_throw(id, ent) { set_pev(ent, PEV_NADE_TYPE, NADE_TYPE_ANTIDOTE); }a to do innego pluginiu w ktorym to ma byc
#define PEV_NADE_TYPE pev_iuser1 #define NADE_TYPE_ANTIDOTE 213769 public message_text(msg_id, msg_dest, player) { static szMessage[192]; get_msg_arg_string(2, szMessage, charsmax(szMessage)); if(equal(szMessage, "#Fire_in_the_hole")) { if(pev_valid(player)) { if(pev(player, PEV_NADE_TYPE) == NADE_TYPE_ANTIDOTE) { client_print(player, print_chat, "[Antidote Bomb]"); } } } }ale nie wiem czy #define NADE_TYPE_ANTIDOTE 213769 nie bedzie musialo byc w includzie jakims sprawdz
Myślałem ,żeby to w include jakoś zapisać lecz nie mam pomysłu jakby to miało wyglądać delikatnie mówiąc
dodaj do includa #define NADE_TYPE_ANTIDOTE 213769 i tyle i skompiluj pluginy nie zapomnij usunac z nich tego nie wiem chyba powinno dzialac