Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

mordoryjacz - zdjęcie

mordoryjacz

Rejestracja: 15.10.2021
Aktualnie: Przegląda temat Przerobienie nożówki
Dostępny Ostatnio: 18 minut temu
*****

Moje posty

W temacie: Przerobienie nożówki

18 minut temu

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define LEVEL_LEVEL ADMIN_CFG

new bool:g_AutoRR = true;
new bool:g_KnifeArena = false;

new g_HudColors[][3] = {
    {0,100,255},
    {0,205,0},
    {255,255,0},
    {0,255,255},
    {255,48,48},
    {255,127,0},
    {238,18,137},
    {139,69,19},
    {155,48,255}
};

public plugin_init()
{
    register_plugin("Auto-Restart-Knives (Optimized)", "1.0", "ChatGPT");

    register_dictionary("auto_restart_knives.txt");
    register_concmd("amx_auto_rr_knives", "cmdAutoRR", LEVEL_LEVEL, "1 = ON | 0 = OFF");

    register_cvar("auto_rr_time", "50");

    register_event("TextMsg", "restart_time", "a", "2&#Game_C");
    register_event("CurWeapon", "switchweapon", "be", "1=1", "2!29");

    RegisterHam(Ham_Killed, "player", "player_killed", 1);

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public cmdAutoRR(id)
{
    if(!(get_user_flags(id) & LEVEL_LEVEL)) {
        client_print(id, print_console, "[AMXX] %L", LANG_PLAYER, "NO_ACCESS");
        return PLUGIN_HANDLED;
    }

    new arg[2];
    read_argv(1, arg, charsmax(arg));

    if(equal(arg, "1")) {
        g_AutoRR = true;
        client_print(id, print_console, "[AMXX] %L", LANG_PLAYER, "ENABLED");
    } else if (equal(arg, "0")) {
        g_AutoRR = false;
        client_print(id, print_console, "[AMXX] %L", LANG_PLAYER, "DISABLED");
    } else {
        client_print(id, print_console, "amx_auto_rr_knives 1 = ON | 0 = OFF");
    }

    return PLUGIN_HANDLED;
}

public switchweapon(id)
{
    if(g_KnifeArena)
        engclient_cmd(id, "weapon_knife");

    return PLUGIN_CONTINUE;
}

public restart_time()
{
    if(!g_AutoRR)
        return;

    new restart_time = get_cvar_num("auto_rr_time");
    g_KnifeArena = true;

    pause("ac", "ptb.amxx");
    pause("ac", "automaticknifeduel.amxx");
    pause("ac", "spawn_protection_pl.amxx");
    pause("ac", "alt_end_round_sounds.amxx");
    pause("ac", "dib3.amxx");
    pause("ac", "adrenaline.amxx");

    show_timer_hud(restart_time);

    for(new i = 1; i <= restart_time; i++)
        set_task(float(restart_time - i), "taskCountDown", i);

    set_task(float(restart_time), "restart_map");
}

public taskCountDown(time_left)
{
    if(time_left <= 0) return;

    static msg[64];
    format(msg, charsmax(msg), "%d", time_left);

    new idx = (time_left % sizeof g_HudColors);
    set_hudmessage(g_HudColors[idx][0], g_HudColors[idx][1], g_HudColors[idx][2],
        0.75, 0.70, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1);

    show_hudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER, "AUTO_RR_FOR_SEC", time_left);

    if(time_left == 3)
        client_cmd(0, "spk misc/szczecinffa/three.wav");
    else if (time_left == 2)
        client_cmd(0, "spk misc/szczecinffa/two.wav");
    else if (time_left == 1)
        client_cmd(0, "spk misc/szczecinffa/one.wav");
}

public restart_map()
{
    if(!g_AutoRR)
        return;

    set_cvar_float("sv_restart", 1.0);
    g_KnifeArena = false;

    unpause("ac", "ptb.amxx");
    unpause("ac", "automaticknifeduel.amxx");
    unpause("ac", "spawn_protection_pl.amxx");
    unpause("ac", "alt_end_round_sounds.amxx");
    unpause("ac", "dib3.amxx");
    unpause("ac", "adrenaline.amxx");

    client_cmd(0, "spk misc/szczecinffa/hohoho.wav");

    set_task(2.0, "hud_after_restart");
}

public hud_after_restart()
{
    set_hudmessage(0, 100, 255, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 6.0, 0.01, 0.1);
    show_hudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER, "NICE_GAME");
}

public player_killed(victim, attacker, shouldgib)
{
    if(g_KnifeArena)
        set_task(0.1, "respawn_player", victim);

    return HAM_IGNORED;
}

public respawn_player(id)
{
    if(is_user_connected(id))
        ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
}

public plugin_precache()
{
    precache_sound("misc/szczecinffa/one.wav");
    precache_sound("misc/szczecinffa/two.wav");
    precache_sound("misc/szczecinffa/three.wav");
    precache_sound("misc/szczecinffa/hohoho.wav");
    precache_sound("misc/szczecinffa/basshunter2.wav");
}

stock show_timer_hud(time) {
    set_hudmessage(0, 100, 255, 0.75, 0.70, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1);
    show_hudmessage(0, "%L", LANG_PLAYER, "AUTO_RR_FOR_SEC", time);
}

sprawdz czy sie kompiluje 

W temacie: Blad podczas instalacji rehlds

09.10.2025 14:02

wlacz fastdl zresetuj serwer i wejdz 

W temacie: Zapis pev_flTimeStepSound

06.03.2025 12:55

 

 to dodaj do pluginu z granatem 

#define PEV_NADE_TYPE pev_iuser1
#define NADE_TYPE_ANTIDOTE 213769

public grenade_throw(id, ent) {
    set_pev(ent, PEV_NADE_TYPE, NADE_TYPE_ANTIDOTE);
}

a to do innego pluginiu w ktorym to ma byc 

#define PEV_NADE_TYPE pev_iuser1
#define NADE_TYPE_ANTIDOTE 213769

public message_text(msg_id, msg_dest, player) {
    static szMessage[192];
    get_msg_arg_string(2, szMessage, charsmax(szMessage));

    if(equal(szMessage, "#Fire_in_the_hole")) {
        if(pev_valid(player)) {
            if(pev(player, PEV_NADE_TYPE) == NADE_TYPE_ANTIDOTE) {
                client_print(player, print_chat, "[Antidote Bomb]");
            }
        }
    }
}

ale nie wiem czy #define NADE_TYPE_ANTIDOTE 213769 nie bedzie musialo byc w includzie jakims sprawdz 

 

Myślałem ,żeby to w include jakoś zapisać lecz nie mam pomysłu jakby to miało wyglądać delikatnie mówiąc ;>
 

 

dodaj do includa #define NADE_TYPE_ANTIDOTE 213769 i tyle i skompiluj pluginy nie zapomnij usunac z nich tego nie wiem chyba powinno dzialac

W temacie: Zapis pev_flTimeStepSound

04.03.2025 18:23

 to dodaj do pluginu z granatem 

#define PEV_NADE_TYPE pev_iuser1
#define NADE_TYPE_ANTIDOTE 213769

public grenade_throw(id, ent) {
    set_pev(ent, PEV_NADE_TYPE, NADE_TYPE_ANTIDOTE);
}

a to do innego pluginiu w ktorym to ma byc 

#define PEV_NADE_TYPE pev_iuser1
#define NADE_TYPE_ANTIDOTE 213769

public message_text(msg_id, msg_dest, player) {
    static szMessage[192];
    get_msg_arg_string(2, szMessage, charsmax(szMessage));

    if(equal(szMessage, "#Fire_in_the_hole")) {
        if(pev_valid(player)) {
            if(pev(player, PEV_NADE_TYPE) == NADE_TYPE_ANTIDOTE) {
                client_print(player, print_chat, "[Antidote Bomb]");
            }
        }
    }
}

ale nie wiem czy #define NADE_TYPE_ANTIDOTE 213769 nie bedzie musialo byc w includzie jakims sprawdz 

W temacie: [ROZWIĄZANE] Ct inny model kosy niż TT

05.12.2024 17:17

bez zadnego kodu nikt ci tego nie zrobi XDD