Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

BlackDragonsXD - zdjęcie

BlackDragonsXD

Rejestracja: 27.02.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 25.04.2011 19:53
-----

Moje posty

W temacie: Ruletka 2.4

22.04.2011 21:19

jak wlaczyc war3ft mod
Chodzi mi tutaj
Zeby w ruletce bylo wygrales , straciles xP .
Bo w hud pisze cos tam war3/super hero mod off

Jak to włączyć??

W temacie: Blokowanie Komend Admenager

21.04.2011 14:23

zrobi mi ktoś to z tą ruletką mi nie idzie ;/ chce aby była tylko dla tt !! .

Dodano 22 kwiecień 2011 - 21:20:
to jak zrobi ktoś ??

W temacie: [Base Builder] Zombie Mod v6.5.3 [14/02/2011]

15.01.2011 19:18

a ja mam taki problem że nie działa mi czas na początku mogłem zmienić potem cos sie zwaliło i mam 2,30 min + 30 sec na jakies ***** a tego niechce . chce 150 sec i tyle nizej moje cravy
bb_build_time "150" // Czas budowy
bb_preptime "0" //Czas przygotowania (?) (0 wyłącza)
bb_zombie_health "3000" // Zdrowie zombie
bb_infection_respawn "20" // Odrodzenie zainfekowanych ocalałych(w sekundach)
bb_showmovers "1" // Pokazuje ostatniego gracza kto używał danego obiektu
bb_lockblocks "1" // Blokowanie obiektów
bb_lockmax "10" // Max blokad
bb_colormode "1" // Tryb kolorów <0/1/2> 0 - menu, 1- jeden kolor dla danego gracza, 2 - losowo
bb_max_move_dist "800" // Max dystans pchania
bb_min_move_dist "30" // Min dystans przyciagania
bb_min_dist_set "80" // Minimalna odległość do przesuwania klockow
bb_resetblocks "1" // Resetowanie obiektów w nowej rundzie
bb_zombie_supercut "4" // Jeden cios aby zabić (dla zombie)
bb_gunsmenu "1" // Użyj menu broni który jest wbudowany (1) lub użyj jakiegoś innego (0)
bb_give_nades "hfs" // Jakie granaty maja byc dane graczowi podczas wyboru broni h = HE, f = Flashbang s = Smoke
bb_weapons "abcdeghijlmnqrstuvwx" // Jakie bronie maja byc w menu

aha no i przetłumaczy mi to ktoś ( sam zrobiłem ale nie zabardzo to mi wychodzi )


[en]
ROUND_MESSAGE = To move objects and build, look at something and hold your '+use' key

WIN_ZOMBIE = Zombies Win!
WIN_BUILDER = Builders Win!

DEATH_ZOMBIE = You've died!^nYou will respawn in %d seconds...
DEATH_HUMAN = You have been infected!^nYou will respawn in %d seconds...

BUILD_TIMER = Build Time
PREP_TIMER = Prep Time

SWAP_ANNOUNCE = The teams have been swapped
PREP_ANNOUNCE = The survivors have been respawned to test their bases
RELEASE_ANNOUNCE = The zombies have been released!
INFECT_ANNOUNCE = The infection coarses through %s's blood

ADMIN_REVIVE = An admin has respawned you
ADMIN_GUNS = An admin has re-opened your guns menu
ADMIN_BUILDBAN = An admin has %s your building privileges
ADMIN_SWAP = An admin has swapped your team

FAIL_KNIFE = You can only use your knife during the build phase
FAIL_DROP = You cannot drop weapons
FAIL_BUY = You aren't allowed to buy anything
FAIL_SPAWN = You can't respawn right now!
FAIL_ACCESS = You don't have access to this command
FAIL_NAME = You have entered an invalid name
FAIL_DEAD = The targeted player is dead
FAIL_LOCK = You cannot lock/unlock blocks after the round has started

COLOR_PICKED = Your color has been randomly chosen as
COLOR_NONE = There is currently no one using
COLOR_YOURS = Your color is
COLOR_RANDOM = Your color has been randomly chosen as

BUILD_SPAM = Please stop spamming the build command!
BUILD_BANNED = You have been banned from building!
BUILD_CLAIM_NEW = You have successfully claimed this object
BUILD_CLAIM_MAX = You have already claimed the max (%d) objects
BUILD_CLAIM_LOST = An object of yours has been unclaimed
BUILD_CLAIM_FAIL = You cannot claim objects that have already been claimed
BUILD_NOTIME = You can't move objects after the build time!

OBJECT_MAX = max distance reached
OBJECT_PUSH = pushing...
OBJECT_MIN = minimum distance reached
OBJECT_PULL = pulling...

CLASS_CURRENT = This is already your current class
CLASS_NO_ACCESS = Sorry, you don't have access to use this class
CLASS_RESPAWN = Your new class will load when you respawn

HUD_HEALTH = Health
HUD_CLASS = Class
HUD_GOAL = Credit Goal