Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

interboy - zdjęcie

interboy

Rejestracja: 24.02.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 12.05.2014 13:32
-----

#198278 DiabloMod

Napisane przez Death_Player w 21.12.2010 19:00

Przedstawiam wam DiabloMod połatany dla tych co nie ogarniają łatania i tego wszystkiego żeby się nie trudzili. (bo są tacy)


DiabloMod zawiera:
MAX LVL = 404
Oraz Łatki z tego forum.
- Arabian Boots - Zabiera pieniądze atakującemu
- Przedmioty od zwiększania obrażeń leczą ofiarę.
- Błąd get_user_maxspeed w error_ logach.
- Błąd "native error (native "set_user_frags")" w error logach
- Przedmiot mina leczy zamiast zadawać obrażenia.
- Ninja odporna na przedmioty Scout 1/X oraz mogąca korzystać z tej mocy na nożu.
- Przedmioty HE 1/X nie dodają doświadczenia za zabicie.
- Dodawanie expa za zabicie zakładnika (w domyślę ma odejmować)
- Po zwiększeniu maksymalnego poziomu Łowca szybko strzela z kuszy.
- Po zwiększeniu maksymalnego poziomu Mag szybko strzela fireballami na nożu.
- Naprawa long jumpa u Paladyna.
- FireShield oślepia gracza który posiada przedmiot zamiast ofiary.
- Usuwanie odbijania pocisków u paladyna.
- Komenda na dawanie przedmiotów.
- Szybsze rozdzielanie punktów.
- Komenda na dodawanie doświadczenia.
- Odejmowanie doświadczenia za zabicie gracza z zbyt dużą różnicą poziomu.

Zamieszczam Plik sma i amxx.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 11


#253936 Trace Result - objaśnienie

Napisane przez R3X w 28.05.2011 22:09

Wiesz czym jest tracing tak?
Między dwoma punktami leci wirtualny punkt lub bryła, a te dane opisują ścieżkę. Jeśli na drodze trafi się solidna przeszkoda (taka, która powstrzymałaby gracza przed przejściem) to test się kończy.
enum TraceResult
{
        TR_AllSolid,            // czy cała ścieżka zawiera solidne (zajęte) miejsca (1) czy nie (0)
        TR_StartSolid,          // czy w punkt startowy zawiera solidne (zajęte) miejsce (1) czy nie (0)
        TR_InOpen,                      // czy ścieżka jest w wolnej przestrzeni (?)
        TR_InWater,                     // czy ścieżka jest w wodzie (?)
        TR_flFraction,          // ułamek wskazujący przebytą przez obiekt drogę: nie było przeszkód 1.0, w połowie drogi była ściana: 0.5 itd
        TR_vecEndPos,           // punkt zatrzymania się obiektu (wyznacza zatem flFraction)
        TR_flPlaneDist,         // nie wiem
        TR_vecPlaneNormal,      // wektor prostopadły do płaszczyzny w endpos
        TR_pHit,                        // id napotkanego bytu
        TR_iHitgroup,           // hitzone napotkanego bytu
};

  • +
  • -
  • 7


#230595 Menu z nVault

Napisane przez Zapalka w 27.03.2011 14:11

Proszę :)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"

new g_Vault,mymenu,imie[33],nazwisko[33];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("Imie","pobierz");
register_clcmd("Nazwisko","pobierz");
register_clcmd("say /gracze","PlayersMenu");

g_Vault = nvault_open("dane");
}
public client_putinserver(id)
{
wczytaj(id);
sprawdz(id);
}

public sprawdz(id)
{
if(get_user_team(id)==0 || get_user_team(id)==3) // Sprawdzamy czy wybrał drużynę
set_task(3.0,"sprawdz",id); //jeśli nie wybrał lub jest na spekcie to wracamy za 3s.
else if(!imie[id] || !nazwisko[id])
pokaz_menu(id) // jeśli wybrał to pokazujemy menu
}
public pokaz_menu(id)
{
mymenu = menu_create("Bla bla","handle_mymenu") // "Bla bla" - tytuł menu
menu_additem(mymenu, "Imie"); // Wybór pierwszy
menu_additem(mymenu, "Nazwisko"); // Wybór drugi

menu_display(id,mymenu,0) // pokazujemy nasze menu
}
public handle_mymenu(id,menu,item)
{
switch(item)
{
case 0:
{
client_cmd(id,"messagemode Imie"); //Wpisujemy Imie
}
case 1:
{
client_cmd(id,"messagemode Nazwisko"); // Wpisujemy nazwisko
}
}
}
public pobierz(id)
{
new said[31];
new cmd[16];
new target[32];


read_args(said, 30);
replace(said, 30, "^"", "");
parse(said, cmd,15, target,31);

if (equal(cmd, "Imie", 4))
{
imie[id] = cmd_target(id,target,31); // pobieram imie
}
else if(equal(cmd,"Nazwisko",8))
{
nazwisko[id]=cmd_target(id,target,31); //pobieram nazwisko
}
zapisz(id); // wysylam dane
}
public zapisz(id)
{
new nick[32];
get_user_name(id, nick, 31);

new vaultkey[64], vaultdata[256];
format(vaultkey, 63, "%s-Imie-", nick);
format(vaultdata, 255, "%s#%s", imie[id],nazwisko[id]); //zapisuję imię
nvault_set(g_Vault, vaultkey, vaultdata);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public wczytaj(id) {
new nick[32];
get_user_authid(id,nick,31);

new vaultkey[64], vaultdata[256];
format(vaultkey, 63, "%s-Imie-", nick);
nvault_get(g_Vault, vaultkey, vaultdata,255);

replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

new imie1[32], nazwisko1[32];

parse(vaultdata, imie1, 31, nazwisko1, 31);

imie[id] = str_to_num(imie1);
nazwisko[id] = str_to_num(nazwisko1);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PlayersMenu(id)
{
new menu = menu_create("\r[XP 4FUN] \wWybierz gracza:", "PlayersMenuHandler");

new players[32], pnum, tempid;

new szName[32], szTempid[10];

get_players(players, pnum);

for( new i; i<pnum; i++ )
{
tempid = players[i];

get_user_name(tempid, szName, charsmax(szName));
num_to_str(tempid, szTempid, charsmax(szTempid));
menu_additem(menu, szName, szTempid, 0);

}
menu_display(id, menu, 0);
}
public PlayersMenuHandler(id, PlayersMenu , item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(PlayersMenu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

new data[6], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(PlayersMenu, item, access, data,charsmax(data), szName,charsmax(szName), callback);

new tempid = str_to_num(data);
client_print(id, print_chat, "Imie: %s", imie[tempid]);

return PLUGIN_CONTINUE;
}


Skull, lepiej by było gdybyś się nie odzywał :)
  • +
  • -
  • 3


#126770 [5.9l] Nowa klasa bez resetu exp (SQL)

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 18.04.2010 17:45

INSERT IGNORE INTO *TABELA_DIABLO* (nick, ip, sid, klasa, lvl, exp) SELECT nick, ip, sid, *NUMER_NOWEJ_KLASY*, *LEVEL_NOWEJ_KLASY*, *EXP_NOWEJ_KLASY* FROM *TABELA_DIABLO* GROUP BY *RODZAJ_ZAPISU* HAVING MAX(klasa)<*NUMER_NOWEJ_KLASY*;


W miejsce wartości pomiędzy gwiazdkami w stawiamy odpowiednie wartości
*TABELA_DIABLO* -> standardowo dbmod_tablet
*NUMER_NOWEJ_KLASY* -> np 9 (standardowo jest 8 klas)
*LEVEL_NOWEJ_KLASY* -> lvl nowych graczy (czyli 0 czy tam 1 na początek)
*EXP_NOWEJ_KLASY* -> exp nowych graczy (zależy lvl'a, 0 na początek może być)
*RODZAJ_ZAPISU* -> nick, ip lub sid

czyli np:
INSERT IGNORE INTO dbmod_tablet (nick, ip, sid, klasa, lvl, exp) SELECT nick, ip, sid, 9, 1, 1 FROM dbmod_tablet GROUP BY nick HAVING MAX(klasa)<9;

W przypadku zapisu na nick doda wszystkim(którzy jej nie mają) klasę z numerem 9, lvl 1 i exp 1 w tabeli dbmod_tablet

Zapytanie to należy wysłać do bazy danych korzystając np. z phpMyAdmin'a.
  • +
  • -
  • 8