Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

darkelf - zdjęcie

darkelf

Rejestracja: 22.02.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.06.2010 22:32
-----

Moje posty

W temacie: Longjumpy nie dzialaja

02.06.2010 21:36

Temat do zamknięcia ...

W temacie: Serw Pada..

02.06.2010 21:35

Ahhh wybacz, zapomniałem o tym ^^ nie wyspany jestem :D, ale dzięki ze poprawiłeś ;]


Zadam inne pytanie czy serwer hostujesz na maszynie z procesorem AMD czy intel?!

Jak AMD to sobie nie pohostujesz mam kilka serwerów c-s w firmie logout.pl serwery postawione na procku intel działają super a te na AMD same z siebie się crashują więc odpuściłem sobie dalszą konfigurację i wszytkie moje serwery stoją na maszynach z procesorem Intel!

W temacie: Dziwny błąd w logach.

25.05.2010 08:44

L 05/22/2010 - 19:23:27: [AMXX] [0] dbmod_5.9l_fix3_PL.sma::UTIL_Kill (line 7925) - linia 7925
L 05/22/2010 - 19:23:27: [AMXX] [1] dbmod_5.9l_fix3_PL.sma::change_health (line 7908) - 7908
L 05/22/2010 - 19:23:27: [AMXX] [2] dbmod_5.9l_fix3_PL.sma::add_bonus_necromancer (line 4710) - 4710
L 05/22/2010 - 19:23:27: [AMXX] [3] dbmod_5.9l_fix3_PL.sma::Damage (line 1408) - 1408

Pokaz je


linia 7925:
set_user_frags(attacker,get_user_frags(attacker) +1);

linia 7908:
UTIL_Kill(attacker,id,weapon)

linia 4710:
change_health(id,-dmg,0,"")

linia 1408:
add_bonus_necromancer(attacker_id,id)

W temacie: Socket laguje serwer.

25.05.2010 08:18

NetDB robi to samo co twoj socket, laguje serwer. Jedyne mozliwe rozwiazanie to wykorzystac plugin ktory sprawdza zakresy IP

Z tym się nie zgodzę :>
NetDB robi to po stronie serwera.
O ile się nie mylę to z socket'em jest tak, że wykonuje to serwer www po czym musi przesłać to jeszcze na serwer. (przy netdb mamy wynik)
Korzystałem z tego modułu nie lagował.
Nie skuteczny, w sensie takim że po hoście nie zawsze można stwierdzić czy static czy dynamic :>


Zawsze po hoście jestem w stanie odróżnić czy gracz jest z sieci (tp, netia, plus) jeśli pojawił by się jakiś inny gracz jego host zostaje automatycznie dodany do bazy ... dlaczego?
Każdy gracz na moim serwerze przy pierwszym wejściu ma przypisywany unikatowy identyfikator, jeśli gracz o tym samym identyfikatorze wejdzie na serwer z innym IP automatycznie zostaje dodany do bazy zmiennych IP!
Zrobiłem tak ponieważ drażnią mnie gnojki ze zmiennym IP ALE TYLKO CHEATUJĄCY do reszty nic nie mam!
Jest jeszcze opcja iż gracz użyje proxy do połączenia z serwerem niestety na moje serwery nie można łączyć się przez proxy zablokowałem tą opcję na poziomie systemu (Linuxa: Debian), nie serwera gry!

Nie mylisz się socket (w moim przypadku![Bo może również tylko wysyłać dane albo tylko odbierać dane]) najpierw wysyła dane do serwera www a potem je odbiera w postaci pakietów danych w moim przypadku czas generowania odpowiedzi skryptu trwał 0.05 sek czyli nie wiele ale wracając do tematu moduł który mi poleciłeś działa świetnie jeszcze raz dzięki!

W temacie: Ping na Se7enie.

25.05.2010 07:51

Proszę przeczytaj to:

Jak ustawić odpowiednio cvary do neta