Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Key - zdjęcie

Key

Rejestracja: 11.05.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.08.2010 09:43
-----

Moje tematy

przerobienie roundsound

11.08.2010 17:48

Hey.

Jest ktoś w stanie przebić ten plugin roundsound na taki, aby przy odtwarzaniu muzyki w HUD na kolorowo pokazywała się nazwa odtwarzanego pliku, oraz żeby dało się ustawić, w którym miejscu na ekranie?


Np. CT wygrali rundę i wyświetla się CT2.mp3 w HUD po prawej stronie (nazwy sobie pozamieniam)


#include <amxmodx> new const sounds_ct[][] = {"sound/misc/sza/CT.mp3","sound/misc/sza/CT2.mp3","sound/misc/sza/CT3.mp3","sound/misc/sza/CT4.mp3","sound/misc/sza/CT5.mp3","sound/misc/sza/CT6.mp3"} new const sounds_terro[][] = {"sound/misc/sza/TT.mp3","sound/misc/sza/TT2.mp3","sound/misc/sza/TT3.mp3","sound/misc/sza/TT4.mp3","sound/misc/sza/TT5.mp3","sound/misc/sza/TT6.mp3"} public plugin_init() {   register_plugin("RoundSoundy","1","Sal")   register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin")   register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin") } public plugin_precache() {   new i   for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++)   precache_generic(sounds_ct[i])   new u   for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++)   precache_generic(sounds_terro[u]) } public ct() {   client_cmd(0,"stopsound")   client_cmd(0, "mp3 stop")   client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] ) } public terro() {   client_cmd(0,"stopsound")   client_cmd(0, "mp3 stop")   client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] ) }

Problem Z Zombie Plague Mod 4.3

22.12.2009 18:08

Witam.

Napotkałem na problem związany z dodawniem klas zombie.
Dodam jakąś klasę zombie zrobioną przeze mnie do zp_zombieclasses załóżmy Crab Zombie + modele to nie czyta mi tej postaci w grze,
tak jak by jej nie było :(

A gdy zrobię compile to wyskakuje coś takiego:

Klik

Linki:
zp_zombieclasses.ini
zp_zclasses40.amxx
zp_zclasses40.sma

Bardzo proszę o pomoc..