Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

GosTH . GhoST - zdjęcie

GosTH . GhoST

Rejestracja: 14.02.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.05.2010 15:35
-----

Moje posty

W temacie: Server Reg Name

03.05.2010 17:25

Mam ten sam problem co kolega wyżej. Plugin i skrypt działają, bo jak dodałem nick gracza to nie mogę wejść bez podania hasła. Jednak gdy podaję prawidłowe hasło, to i tak wejść nie mogę. Co może być nie tak?

W temacie: Nowe Kolory w AMX_TSAY

15.02.2010 15:08

Ja osobiście korzystam z tabeli kolorów w PS CS 2 i polecam. :P Prócz RGB daje także kod koloru, którego używa się przy kodowaniu. ;)

W temacie: Nowe Kolory w AMX_TSAY

14.02.2010 16:41

Może źle się wyraziłem, nie tyle, że nie działa, ale nie daje żądanego efektu, ponieważ jak zrobiłem tak jak podałeś, to zamiast koloru złotego i srebrnego miałem te dwa nieaktywne kolory.

W temacie: Nowe Kolory w AMX_TSAY

14.02.2010 09:31

@MisieQ, mam takie pytanko: sprawdzałeś ten sposób? Wątpię, bo skopiowałem Twój kod i nie działało.
Sam sobie to edytowałem i musiałem zrobić to tak.

#define MAX_CLR 10
Zostawiamy w spokoju, ponieważ standardowo w pluginie jest 10 zdefiniowanych kolorów, ale włączonych jest tylko 8.

new g_Colors[MAX_CLR][] = {"COL_WHITE", "COL_RED", "COL_GREEN", "COL_BLUE", "COL_YELLOW", "COL_MAGENTA", "COL_CYAN", "COL_ORANGE", "COL_OCEAN", "COL_MAROON"}
Tutaj widzimy, że są takie kolory jak white (domyśly), red, green, blue, yellow, magneta, cyan, orange, ocean, maroon.
Te dwa ostatnie są wyłączone i nie możemy ich wywołać.
Można je zostawić i sobie uaktywnić, ale mi się nie podobały, więc je zastąpiłem.
new g_Colors[MAX_CLR][] = {"COL_WHITE", "COL_RED", "COL_GREEN", "COL_BLUE", "COL_YELLOW", "COL_MAGENTA", "COL_CYAN", "COL_ORANGE", "COL_INDIGO", "COL_DARKRED"}

Jak widać:
"COL_OCEAN", "COL_MAROON"
zastąpiłem:
"COL_INDIGO", "COL_DARKRED"


Dalej:
new g_Values[MAX_CLR][] = {{255, 255, 255}, {255, 0, 0}, {0, 255, 0}, {0, 0, 255}, {255, 255, 0}, {255, 0, 255}, {0, 255, 255}, {227, 96, 8}, {45, 89, 116}, {103, 44, 38}}
zmieniamy na:
new g_Values[MAX_CLR][] = {{255, 255, 255}, {255, 0, 0}, {0, 255, 0}, {0, 0, 255}, {255, 255, 0}, {255, 0, 255}, {0, 255, 255}, {227, 96, 8}, {75, 0, 130}, {139, 0, 0}}

Tutaj to:
{45, 89, 116}, {103, 44, 38}
zostało zmienione na:
{75, 0, 130}, {139, 0, 0}

Następnie:
register_clcmd("say", "cmdSayChat", ADMIN_CHAT, "@[@|@|@][w|r|g|b|y|m|c]<text> - displays hud message")
dodałem dwa skórty kolorów:
register_clcmd("say", "cmdSayChat", ADMIN_CHAT, "@[@|@|@][w|r|g|b|y|m|c|i|d]<text> - displays hud message")

Teraz pętlę switch:
case 'r': a = 1
case 'g': a = 2
case 'b': a = 3
case 'y': a = 4
case 'm': a = 5
case 'c': a = 6
case 'o': a = 7
powiększamy o dwie wartości:
case 'r': a = 1
case 'g': a = 2
case 'b': a = 3
case 'y': a = 4
case 'm': a = 5
case 'c': a = 6
case 'o': a = 7
case 'i': a = 8
case 'd': a = 9

Takim sposobem zrobiłem to u siebie na localhost i działa.
Twój sposób też jest dobry, ale zamiast dwóch wartości do pętli trzeba dodać cztery (uwzględniając nieaktywne kolory).