Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Salamon - zdjęcie

Salamon

Rejestracja: 09.05.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.07.2008 23:28
-----

#10164 GHW Weapon Replacement 1.3

Napisane przez Salamon w 10.07.2008 22:59

nooooooooooooooooooooooooooooooooooo ^_^
  • +
  • -
  • 1


#9920 Jestem Zmęczony!!

Napisane przez Salamon w 05.07.2008 14:42

Jestem Zmęczony!!

Krótki opis

Plugin mojego autorstwa na serwy 4fun, realmoda. Jest to plugin który z cs-a robi jeszcze bardziej realistyczną grę. Gdy biegamy przez X sekund (cvar) zmęczymy się i będziemy szli. Inny cvar odpowiada za ilość punktów regeneracji, dzięki którym po zmęczeniu się będziemy mogli jeszcze kawałek dobiec, przerywanym biegiem. Gdy zmęczymy się usłyszymy dźwięk dyszenia (regulowane cvarem on/off). Gdy skończą nam się punkty regeneracji będziemy musieli stać w miejscu by zregenerować bieg.

Cvary

* it_on 1/0 -> on/off
* it_sound 1/0 -> on/off dźwięk dyszenia
* it_run X -> ile sekund możemy biec bez zmęczenia
* it_rest X -> ile mamy punktów regeneracji
* it_minspeed X -> musisz miec szybkosc ponizej tej wartosci by zamienic punkty regeneracji na szybkosc
* it_maxspeed X -> musisz miec szybkosc powyzej tej wartosci by punkty biegu sie wyczerpywaly
Instalacja

Plugin instalujemy w ten sposób -> http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#9751 Deklaracja "switch"

Napisane przez Salamon w 03.07.2008 12:35

Często chcemy ustawić coś losowo, według jakichś liczb, czy np według innej kolejności, o to sposób:

switch (a)
{
    case 1:
    {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) bedzie rowne 1
    }
 
    case 2:
    {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) bedzie rowne 2
    }
 
    case 3:
    {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) bedzie rowne 3
    }
 
    default:
    {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli wszystkie inne przypadki zawioda
    }
}
gdzie (a) jest to właśnie ta losowa liczba, mozemy np uzyc kodu:

switch ( random_num( 1, 3 ) )
{
    case 1:
    {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) bedzie rowne 1
    }
 
    case 2:
    {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) bedzie rowne 2
    }
 
    case 3:
    {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) bedzie rowne 3
    }
}
wtedy losowo uzyje jednego z 3 kodow

switch (a)
{
    case 1, 2, 3:
    {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) bedzie rowne 1, 2 badz 3
    }
 
    case 4, 5, 6:
    {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) bedzie rowne 4, 5 badz 6
    }
 
    case 7, 8, 9:
    {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) bedzie rowne 7, 8 badz 9
    }
 
    default:
    {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli wszystkie inne przypadki zawioda
    }
}
tu mamy przyklad jak uzyc jednego kodu w kilku przypadkach naraz

switch (a)
{
    case 0 .. 50:
    {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) spelni zaleznosc: 0 <= a <= 50
    }
 
    case 51 .. 100:
    {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) spelni zaleznosc: 51 <= a <= 100
    }
 
    case 101 .. 200:
    {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli (a) spelni zaleznosc: 101 <= a <= 200
    }
 
    default:
    {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli wszystkie inne przypadki zawioda
    }
}
tu mamy przyklad jak uzyc jednego kodu na zakres wynikow, np od 0 do 50

a teraz przyklad nie na liczbach lecz na broniach
new weapon = get_user_weapon(id,_,_)
switch(weapon)
{
   case CSW_SCOUT: 
   {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli weapon, czyli bron trzymana w rece to scout
   }
   case CSW_M4A1: 
   {
       //kod tu umieszczony zostanie uzyty jezeli weapon, czyli bron trzymana w rece to m4a1
   }
}


zrodlo http://wiki.amxmodx.org/
  • +
  • -
  • 4


#9167 friendly fire - problem

Napisane przez Salamon w 27.06.2008 15:33

lepiej dodac do amxx.cfg mp_friendlyfire 0 (nie 1, 1 to ON ;] )

poza tym, jezeli po tym caly czas bedzie po mapie ff ON to z pewnoscia wina pluginu ktory zmienia ff na ON
  • +
  • -
  • 1


#9106 Assassin Mode

Napisane przez Salamon w 26.06.2008 22:32

uwierz mi ze nie kazdy ^^ popraw to skoro napisales ze to jest dokladna instalacja
  • +
  • -
  • 1


#5894 Hambuger-Hill - Predator-Mod

Napisane przez Salamon w 17.05.2008 11:08

ja sie w kod nie mieszam i nie chce sie doszukiwac co jest czym
chcesz cos stąd wziąć twoja inicjatywa, co do praw autorskich tez twoj problem
  • +
  • -
  • 1


#5500 Crazy Restart by me

Napisane przez Salamon w 11.05.2008 16:52

Crazy Restart

Krótki opis

Plugin mojego autorstwa pozwala na runde rozgrzewkową na broń którą sami wybierzemy! Włącznie z nożem. W hudzie na górze ekranu odliczanie do końca rundy rozgrzewkowej. 3 sekundy przed końcem gracze usłyszą odliczanie 'three' 'two' 'one'.Niżej załączniki do 3 pluginów: bez muzyczki, z muzyczką w formacie .wav i z muzyczką w formacie .mp3

Cvary

* crazy_restart 1/0 - włącza / wyłącza plugin
* crazy_restart_time - czas w sekundach trwania rundy rozgrzewkowej
* crazy_restart_weapon na jaką broń ma być runda rozgrzewkowa (co tu wpisać niżej)
Bronie

Lista broni które możemy ustawić na rundę rozgrzewkową
* weapon_mp5navy
* weapon_ump45
* weapon_p90
* weapon_m3
* weapon_xm1014
* weapon_galil
* weapon_ak47
* weapon_sg552
* weapon_famas
* weapon_m4a1
* weapon_aug
* weapon_scout
* weapon_awp
* weapon_sg550
* weapon_g3sg1
* weapon_m249
* weapon_mac10
* weapon_tmp
* weapon_glock
* weapon_usp
* weapon_p228
* weapon_deagle
* weapon_elite
* weapon_fiveseven
* weapon_knife
Konfiguracja do własnych potrzeb

Ponieważ podczas rundy rozgrzewkowej nie chcemy np antyrushera czy innych pluginów musimy je wyłączyć. Szukamy takich linijek jak niżej i robimy w/g instrukcji:

//dodajemy pluginy ktore chcemy zatrzymac na czas rundy nozowej
//a robimy to w nastepujacy sposob
//server_cmd("amx_pausecfg pause nazwa_pluginu.amxx")
//server_cmd("amx_pausecfg pause nazwa_pluginu2.amxx")
//dopisujemy te pluginy ktore chcemy zatrzymac i te same spowrotem
//wlaczamy nizej

Później żeby włączyć pluginy które zatrzymaliśmy szukamy tych linijek i robimy w/g instrukcji:
//tu spowrotem wlaczamy pluginy ktore zatrzymalismy wyzej
//server_cmd("amx_pausecfg enable nazwa_pluginu.amxx")
//server_cmd("amx_pausecfg enable nazwa_pluginu2.amxx")
//robimy tak z kazdym, a jak widac jedyne co sie zmienia to enable

Instalacja

Plugin instalujemy w ten sposób -> http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20

Jeżeli używamy wersji z muzyczką to plik o nazwie muzyczka.wav (lub .mp3) wrzucamy do sound/misc/TU

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#5460 Hambuger-Hill - Predator-Mod

Napisane przez Salamon w 10.05.2008 12:27

Hambuger-Hill - Predator-Mod

Przedstawiam wam świetną modyfikację działającą również pod cs 1.6

link do oryginalnego tematu
http://forums.allied...ead.php?t=67305

Jest to modyfikacja dość nowa, świeża, mało znana, dlatego chce przestawić ją większości i uprościć użytkowanie, przez wyjaśnienia + pomoc, a z mojej strony przetlumaczenie calego pluginu:

Wstęp
* Są 2 drużyny, Predator (TT) i marines (CT). Zasada jest prosta: predator musi zabić wszystkich marines w jego rundzie (wtedy może wybrać dodatkową bonusową runde lub zrezygnować), marines musi przetrwać lub zabić predatora. Jedyną pomocą dla marines jest symbol radiacji, w
skazujący na obecność predatora.
Demko na youtubie:
http://www.youtube.c...MCCelzUL4&hl=pl

Download modeli
Dołączona grafika
Załączony plik  PredMod.rar   5,36 MB  1066 Ilość pobrań


Zamiescilem plik .sma wiec trzeba go skompilowac na .amxx, mozemy to zrobic na 2 sposoby, albo wchodzac na strone http://amxx.pl/kompilator/
albo kompilujac po prostu lokalnie na kompie
instalacja pluginów tu -> http://amxx.pl/viewtopic.php?t=20


Skille predatora

* pazury, granaty, harpun (marines widzą laser z harpunu!)
* wspinanie się po ścianach
* prawie niewidzialny gdy chodzi, zupełnie niewidzialny gdy stoi
* szybszy bieg
* wyższe skoki
* specjalny wizjer by śledzić wrogów (takie mini WH)
* życie i armor równy 250
* cichy chód, nie skoki
* może popychać marines
Marines-Skills

* scout ... jest szybszy i wyżej skacze
* dogfight ... ma flash'e
* infantry ... ma automatyczny spadochron
* sniper ... pół przeźroczysty
* rearcover ... ma smoke'a
CVar'y (0 oznacza że nie ma limitu)

* pm_max_scout ... maksymalna ilość graczy o tej klasie
* pm_max_dogfight ... maksymalna ilość graczy o tej klasie
* pm_max_infantry ... maksymalna ilość graczy o tej klasie
* pm_max_sniper ... maksymalna ilość graczy o tej klasie
* pm_max_rearcover ... maksymalna ilość graczy o tej klasie

* pm_time_start ... czas rundy dla predatora
* pm_time_claw ... czas dodawany do rundy za zabicie pazurami
* pm_time_speargun ... czas dodawany do rundy za zabicie harpunem
* pm_time_nade ... czas dodawany do rundy za zabicie granatem
* pm_time_jostle ... czas dodawany do rundy za zabicie popchnięciem
* pm_time_sucide ... tyle czasu zostanie dodane gdy ktoś popełni samobójstwo

* pm_bot_quota ... 0 - lepiej nie zmieniać (dotyczy botów)
* pm_help_url ... ta strona zostanie otworzona gdy ktoś wpisze /help
//cvary dodane przeze mnie
* pm_predator_health ... ilosc HP ustawianego predatorowi (trzeba pamietac ze hl nie moze pokazac wiecej niz 255 hp, i jezeli powiedzmy ustawimy wiecej, powiedzmy 256, to pokaze mu '0' i bedzie problem z chodzeniem, ustawimy 257, to pokaze mu 1, niedlugo dopisze kodzik zeby pokazywalo predatorowi dokladnie ile ma hp

* pm_predator_armor ... ilosc armoru ustawianego predatorowi (tu jest dowolnosc od 1 do 999 (hl moze pokazac max 999 armora)
Jak grać predatorem

* By włączyć harpun wpisz /settings i ustaw. By użyć tryb podstępu wciśnij 'f'. By wspinać się po ścianach przytrzymaj 'e' a później stojąc przy ścianie naciśnij szybko 2x skok. Predator przyczepi się do ściany. Każde powtarzanie skoków powoduje wspinanie się predatora. By zregenerować energię przytrzymaj "g" (drop). By popchnąć wroga podejdz blisko niego i wciśnij 'e' (use). By daleko skakać wciśnij po prostu szybko 2x skok. Włącz noktowizor by zobaczyć gdzie są twoi wrogowie.

Pare uwag i wskazówek ogólnych

PREDATOR

* Granat odnawia się co pare sekund
* Predator moze rzucic max. 4 granaty
* By zabić marines trzeba nie 2, ale 3 mocnych uderzeń ponieważ mają armor (chyba ze headshot sie uda :P )
* Ładując energię i używając harpunu jestes kompletnie widzialny. Uważaj więc gdzie i kiedy to robisz. Laser z harpunu też jest widzialny
* Predator nigdy spadając nie traci życia, więc można spokojnie skakać gdzie się chce
* Tryb podkradania się, to inaczej tryb w którym mamy harpun. Jeżeli go mamy czyli tryb podkradania się jest włączony jesteśmy widzialni. Jeżeli chcesz spowrotem być niewidzialny musisz zmienić broń na inną niż harpun i wcisnąć 'f' by znowu stać się niewidzialnym
* Gdy Harpun jest włączony, tryb podkradania się nie jest aktywowany samoistnie, Predator musi wcisnąć 'f' za każdym razem kiedy chce być niewidzialny. Gdy jest widzialny ikonka tarczy po lewej stronie miga na czerwono, jeżeli jest niewidzialny, jest zielona
* Posiadając harpun, celuj laserem, przybliżyć celownik możesz wciskając PPM
* Energia - jest podstawowym wymogiem by używać wszystkich mocy predatora, niewidzialność, superskok, wspinanie się po ścianach. Gdy mamy jej zero wszystkie funkcje razem z niewidzialnością są wyłączone. Do superskoku potrzebujemy 5 energii, do wspinania się po ścianach, jakiś 1 punkt energii na 2 sekundy
MARINES

* Bronie w każdej klasie:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ scout ... standardowo mp5navy + deagle
$ dogfight ... standardowo shotgun + deagle + 2 flash'e
$ infantry ... standardowo aug(bullop) + deagle
$ sniper ... standardowo awp + deagle
$rearcover ... standardowo minigun + smoke
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
* Radiacja - jest to dość duża ikonka po lewej stronie zmieniająca kolor w zależności od odległości między nami a predatorem. Jeżeli jest dosc sporo od nas ikonki wcale nie będzie, jeżeli się zbliży, pojawi się słabo zielona, w miarę malejącej odległości radiator zmienia kolor z zielonego na jasno zielony, jasnożółty, ciemnożółty, pomarańczowy, aż do czerwonego, co oznacza że albo nie żyjemy, albo właśnie patrzymy się oko w oko z bestią :D
* Klasa infantry dostaje automatyczny spadochron, to znaczy że nie trzeba wciskać 'e' za każdym razem gdy spadamy, spadochron otworzy się samoistnie. Jedynie gdy wysokość nie jest zbyt duża spadochron się nie zdąży otworzyć, jednak nie stracimy ani 1 HP
* Jeżeli dobrze odczytałem skrypt, predator nie może, powtarzam NIE MOŻE zostać trafiony w głowe
Objaśnienia

* Po wpisaniu /settings mamy 4 opcje do wyboru (jako marines, ponieważ jako predator wyłącza nam sie opcja czy mamy mieć tryb podkradania się czy nie)

1. voice-system - parenaście albo parędziesiąt dodatkowych dźwięków podczas gry
2. wybór predatora - jeżeli wyłączymy tą opcję nie zostaniemy nigdy predatorem (coś dla tych którzy np nie będą lubili nim grać
3. jako marines wyglądam jak dziewczyna - no to co pisze :D będziemy wyglądać jak niezła dzi(e)weczka xD
4. automatyczne używanie niewidzialności - jak jest włączone zawsze będziemy niewidzialni jako predator, ale nie mamy harpunu, za to jak wyłączymy tą opcje to będziemy musieli cały czas kontrolować czy mamy włączoną niewidzialność (zielona tarcza po prawo)
Jakby ktoś coś chciał, pomoc, ewentualnie przeróbki w kodzie, ale nie jakieś widzimisię nie wiadomo co, to chętnie w miarę możliwości przerobie, np usunięcie custom modeli i zostawienie dla przykładu tylko model predatora, wiadomo że nie każdy chce mieć tylu modeli do ściągnięcia.

Powodzenia w graniu i instalowaniu tego wspaniałego dodatku

Screen

Dołączona grafika

//poniewaz w oryginale klasa SCOUT ma jako bron mp5navy a jest to troche dupiasta bron postanowilem zmienic kod i dodac zamiast tej broni famasa ;> na dole zalacznik z modelem i instrukcja gdzie wrzucic

//poza tym ten mod jak widac wymaga sporo modeli, jezeli bedzie pare prosb moge usunac z kodu all modele (broni, klas) i zostawic jedynie predatora i jego model pazurow by ograniczyc sciaganie

//zeby nie bylo niejasnosci, sam jedyny to przerobilem wiec niech nie bedzie pier**lenia o prawach autorskich

//wypuscilem wersje bez dodatkowych modeli jednak zostawilem trzy
- samego predatora
- v_knife_predator
- oraz p_speargun & v_speargun

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 3