Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kusek - zdjęcie

Kusek

Rejestracja: 09.02.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.11.2020 23:29
*****

#630728 Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1

Napisane przez Misiaczek ;c w 07.04.2014 16:06

Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1
by MisieQ
Bazuje na Battlefield 2 : Rank Mod v.1.5.3 by pRED*
(poprawki z 1.5.5 sa wgrane )


Opis




Jest to system rang znany z popularnej gry Battlefield 2
Im więcej wrogów zabijesz, tym większą masz rangę.
Można otrzymać Specjalne Odznaki które są w 4 poziomach: Podstawowy, Weteran, Expert, Profesjonalista.
Dla każdego poziomu gdy się korzysta z danej broni, można otrzymać różne bonusy.
Są także medale wink.gif
Zapis rankingu jest na nick/steamid/ip ustawiane za pomocą cvaru "csstats_rank" w amxx.cfg

Cvary



Skopiuj i wklej do amxx.cfg

// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1 ] //
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1 | Ustawienia Glowne ] //
bf2_active 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz Plugin (Standardowo 1 - Wlaczony)
bf2_badges 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz system odznak (Standardowo 1 - Wlaczone)
bf2_badgepowers 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz moce dla odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)
bf2_awp 0 //(1|0) - AWP/Scout. Co ma dostac gracz jesli posiada odznake za bron snajperska (Standradowo 0 - Scout)
bf2_ffa 0 //(1|0) - Wlacz/wyłącz atakowanie druzyny dla zdobycia fragow i uzycia odznak (Standardowo 0 - Wylaczone)
bf2_xpmultiplier 0.1 //(dziesietna) - Wielkosc jaka ma byc do nastepnej rangi. (z 0.1 to jest: 15 trzeba zabic aby miec range 1, 20 000 zabic aby byc w top randze) (Standradowo 0.1)
bf2_xpminplayers 2 //(int) - Minimalna ilosc graczy, wymagana aby zdobywac pkt za wybuch/rozbrojenie bomby oraz za kradziez flag (jesli gramy w tryb CTF) (Standradowo 2)
bf2_icon_time 1.5 //(dziesietna) - Czas w jakim maja sie wyswietlac ikony nad graczami (info o randze) jak na nich nacelujesz (Standradowo 1.5)
bf2_help_url "http://misieq.amxx.pl/amxx/bf2webdocs/" //(znaki) - strona na ktorej umieszczone sa pliki pomocy (opcjonalnie) nie dodawaj na koncu /
bf2_statustext 1 //(int) - Wlacz/wyłącz punkty, # odznaki, rang info oraz inne w hud (Standradowo 1 - Wlaczone)
bf2_hud_options "abcde" //(flagi) - Ustawienia hud gracza, nie dziala jesli Opcja PlayerName jest wlaczona (Standradowo "abcde")
//flag a - Wyswietl Zdrowie/Pancerz/Bron dla druzyny
//flag b - Wyswietl Range dla druzyny
//flag c - Wyswietl Range dla wrogow
//flag d - Nie wyswietlaj informacji jesli wrog jest niewidzialny (dana odznaka umozliwia niewidzialnosc)
//flag e - Wyswietl graficzna Range nad glowami graczy
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1 | Dodatkowe Ustawienia ] //
bf2_wymus "1" //(1|0) - Wlacz/wyłącz wymuszanie hud_centerid 0 oraz cl_shadows 0

Komendy Gracza



/bf2menu - pokazuje menu główne
bf2menu - j/w
/bf2 - j/w
bf2 - j/w
/menu - j/w
menu - j/w
/ranks - pokazuje dostępne rangi do zdobycia
/odznaki1 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.1
/odznaki2 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.2
/odznaki3 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.3
/gracze - pokazuje jacy gracze grają na serwerze i jaką mają range
/hud - odświeża hud
/pomoc - pokazuje okienko z pomocą
/bf2helpmenu - pokazuje menu z pomocą
/bf2adminmenu - pokazuje menu admina
/bf2stats - pokazuje twoje statystyki broni

Komendy Admina




bf2_addbadge <gracz> <odznaka> <level> - możliwość dania graczowi odznake. Odznaki w granicach 0-7 a level w granicach 0-4
bf2_addkills <gracz> <zabicia> - możliwość dodania fragów dla gracza.

Konfiguracja




1.Zapis rankingu i wszelkiego rodzaju XP zależy od cvaru w amxx.cfg
 

// Rank mode
// 0 - na nick
// 1 - na SteamID
// 2 - na IP
//
csstats_rank 0

W takim przypadku będzie zapisywało na nick.

2. Możemy edytować poziomy rang. Są one w core.inl

new const gRankXP[ MAX_RANKS ] = { 
	0, 150, 500, 800, 2500,
[...]

Z tego co widzę to po prostu jeżeli chcemy inny rank np.: zamiast 15 dać 34 i zamiast 50 dać 56 to trzeba dodać na końcu zero - 0
Czyli będzie to mniej więcej tak:
 

new const gRankXP[ MAX_RANKS ] = { 
	0, 340, 450, 900, 4500,
[...]

3. Pliki pomocy są na hostingu moim prywatnym hostingu więc będą na AMEN biggrin.gif
Oczywiście możemy wrzucić wszystko na swój hosting i trzeba jedynie zmienić w cvarze.
Cvar można także zostawić pusty i wszystko załaduje się z addons/amxmodx/configs/bf2 lecz w mniej rozbudowanym kodzie.
Moj hosting z Plikami Pomocy;)

bf2_help_url "http://misieq.amxx.pl/amxx/bf2webdocs"

4. Możemy także edytować flage admina. Znajduje się to w core.inl:

#define ADMIN_LEVEL ADMIN_FLAG_X

Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!

5. Dane do zapisu na MySQL. Znajduje się to w core.inl:
znajdź:

new gPluginCvar[ PluginCvar ] = { "host bazy danych", "user bazy danych", "haslo bazy danych", "baza danych" };

Uzupełnij dane i skompiluj plugin :)
Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!

Instalacja




W BF2 Rank Mod 1.3.1 PL znajduje się folder WWW, należy go wypakować na hosting jeżeli chcemy mieć na swoim czyli tak aby było np.: www.jakas-strona.pl/bf2webdocs
W BF2 Rank Mod 1.3.1 PL znajduje się folder AMXX, jego chyba wiadomo gdzie wypakować.
Na koniec trzeba tylko otworzyć plugins.ini i dopisać: bf2rank.amxx

Wymagane Moduły




CStrike
CSX
FakeMeta
Hamsandwich
MySQL

Lista Zmian


1.3.2 - BETA!

* Przeniesienie fixa na ciche chodzenie z głownego SMA do forwards.inl

* Przeniesienie natywów z głownego SMA do natives.inl

Usunięcie sprawdzania czy serwer jest typu LAN ( zbędne )

* Dodano Prefix z aktualną rangą w say oraz cvar do tego (bf2_prefix)

* Dodano możliwośc wyboru HUD, między standardowym a tym z coda (bf2_hudtype (1 - cod | 0 - standard )
1.3.1
* Poprawka ham.inl
* Dodanie core.inl
* Usunięcie const.inl
* Oczyszczenie głownego pliku SMA
1.1.0 - 1.3.0

Spoiler

1.1.0:
Spoiler

1.0.7:
Spoiler

1.0.6:
Spoiler

1.0.5:
Spoiler

1.0.4:
Spoiler

1.0.3:
Spoiler

1.0.2:
Spoiler

1.0.1:
Spoiler

1.0:
Spoiler


Jeżeli ktoś zauważy jakieś błędy językowe bądź inne to proszę pisać smile.gif

W Przypadku usunięcia informacji o autorze edycji, pomoc nie zostanie udzielona

Pobierz



Aktualna Wersja



Załączony plik  Battlefield 2 Rank Mod (1.3.1).7z   539,16 KB  314 Ilość pobrań

Załączony plik  Battlefield 2 Rank Mod (1.3.1).rar   541,91 KB  925 Ilość pobrań

 

Starsze Wersje



Battlefield 2 - Rank Mod 1.0.7 PL Z Możliwością Restartowania Statystyk
Załączony plik  Battlefield 2 - Rank Mod 1.0.7 PL Z Mozliwoscią Restartowania Statystyk.rar   702,5 KB  269 Ilość pobrań

Battlefield 2 - Rank Mod 1.0.7 PL Bez Możliwości Restartowania Statystyk
Załączony plik  Battlefield 2 - Rank Mod 1.0.7 PL Bez Mozliwosci Restartowania Statystyk.rar   708,4 KB  225 Ilość pobrań

Battlefield 2 - Rank Mod 1.1.0 PL Z Możliwością Restartowania Statystyk
Załączony plik  Battlefield 2 - Rank Mod 1.1.0 PL Z Mozliwoscią Restartowania Statystyk.rar   703,74 KB  296 Ilość pobrań

Battlefield 2 - Rank Mod 1.1.0 PL Bez Możliwości Restartowania Statystyk
Załączony plik  Battlefield 2 - Rank Mod 1.1.0 PL Bez Mozliwosci Restartowania Statystyk.rar   710,77 KB  277 Ilość pobrań

 

Ostrzeżenie

Zakaz kopiowania Moda na inne fora/strony grozi to banem na stronie!. Wersja tylko dla użytkowników AMXX.pl


  • +
  • -
  • 10


#621857 [ROZWIĄZANE] Switch...case...DEFAULT

Napisane przez speedkill w 02.03.2014 14:16

Zauważ, że gdy wybierzesz opcję pierwszą - kwadrat, wartość zmiennej wyrobpole będzie równa 0, a więc default. ;)

#include <iostream>
#include <conio.h>

using namespace std;

//deklaracja zmiennych
int wybor1, wyrobpole, wyborobw; //zmienne do wyboru co chce uzytkownik robic
int bok1, bok2,bok3; //na pole i obwod prostokata, kwadratu, trojkata
int wysokosc; //do obliczenia pola trojkata

int main(){
	cout<<"Co chcesz wykonac?"<<endl;
	cout<<"1. Obliczyc obwod"<<endl;
	cout<<"2. Obliczyc pole"<<endl;
	cin>>wybor1;
	
	switch(wybor1){
		case 1:{
			cout<<"Na jakiej figurze?"<<endl;
			cout<<"1. Kwadrat"<<endl;
			cout<<"2. Prostokat"<<endl;
			cout<<"3. Trojkat"<<endl;
			cin>>wyborobw;
			break;
		}
		case 2:{
			cout<<"Na jakiej figurze?"<<endl;
			cout<<"1. Kwadrat"<<endl;
			cout<<"2. Prostokat"<<endl;
			cout<<"3. Trojkat"<<endl;
			cin>>wyrobpole;
			break;
		}
		default: {
			cout<<"Sa tylko dwie opcje, 1 albo 2!"<<endl;
			break;
		}
	}
	
	if(wyborobw){
		switch(wyborobw){
			case 1: {
				cout<<"Podaj bok: ";
				cin>>bok1;
				cout<<"Obwod twojego kwadratu to: "<<4*bok1 <<endl;
				break;
			}
			case 2: {
				cout<<"Podaj dluzszy bok: ";
				cin>>bok1;
				cout<<"Podaj krotszy bok: ";
				cin>>bok2;
				cout<<"Obwod twojego prostokatu to: "<<2*bok1+2*bok2 <<endl;
				break;
			}
			case 3: {
				cout<<"Podaj pierwszy bok: ";
				cin>>bok1;
				cout<<"Podaj drugi bok: ";
				cin>>bok2;
				cout<<"Podaj trzeci bok: ";
				cin>>bok3;
				cout<<"Obwod twojego trojkata to: "<<bok1+bok2+bok3 <<endl;
				break;
			}
			default: {
				cout<<"Sa tylko trzy opcje, 1, 2 lub 3! obw"<<endl;
				break;
			}
		}
	}
	
	if(wyrobpole){
		switch(wyrobpole){
			case 1: {
				cout<<"Podaj bok: ";
				cin>>bok1;
				cout<<"Pole twojego kwadratu to: "<<bok1*bok1 <<endl;
				break;
			}
			case 2: {
				cout<<"Podaj dluzszy bok: ";
				cin>>bok1;
				cout<<"Podaj krotszy bok: ";
				cin>>bok2;
				cout<<"Pole twojego prostokatu to: "<<bok1*bok2 <<endl;
				break;
			}
			case 3: {
				cout<<"Podaj bok: ";
				cin>>bok1;
				cout<<"Podaj wysokosc: ";
				cin>>wysokosc;
				cout<<"Pole twojego trojkata to: "<<(bok1+wysokosc)/2 <<endl;
				break;
			}
			default:{
				cout<<"Sa tylko trzy opcje, 1, 2 lub 3! pole"<<endl;
				break;
			}
		}
		return 0;
	}
	
	getch();
}

  • +
  • -
  • 1


#413466 SMS Shop 2.0 by G[o]Q

Napisane przez G[o]Q w 22.05.2012 20:36

Przedstawiam mój sklepik do CS'a w pełni zintegrowany z amxbans oraz dotpay.
Sklepik jest bardzo prosty w obsłudze m.in dzięki łatwemu dodawaniu własnych modułów(usług).

Sklep zawiera prosty system rejestracji/logowania oraz panel admina w którym możemy zarządzać newsami,dodawać użytkownikom daną ilość naszej waluty oraz kilka innych rzeczy.

W paczce jest wrzucone kilka modułów a cala konfiguracja sklepu to tylko edycja plików w folderze configs.

Jeśli chodzi o dodawanie modułów to w panelu wpisujemy nazwę modułu, nazwę w menu oraz link do pliku php obsługującego moduł(ścieżka względna np diablo/diablo.php)

Zakładka serwery w PA służy do włączania modułów dla danego serwera oczywiście jeśli moduł wspiera taką opcję na liście są servery pobrane dynamicznie z amxbans i pod kazdym serverem mozemy zaznaczyć jaki moduł ma być aktywny w praktyce ma to sens np przy module od rezerwacji mianowicie przy którym serverze zaznaczymy rezerwacje to pojawi się on na liście rozwijalnej w module rezerwacja

UWAGA
Jedynym warunkiem z mojej strony jako udostępniającego skrypt jest nie usuwanie zakładki autor z menu oraz nie usuwanie stopki

UWAGA2
Jeśli macie pomysły dt. skryptu lub znaleźliście jakiś bug piszcie w tym temacie to pomysły zostaną wprowadzone w życie.
Jeśli ktoś jest chętny może zrobić grafikę którą ja zakoduję i tez udostępnię wersję z inną grafiką

UWAGA3
Kiedy pisałem skrypt obsługa dotpay'a była ok i wszystko działało ale nie jestem pewien czy coś się nie zmieniło od strony dotpay'a więc jak będzie jakiś problem to piszcie

Live demo: Sklep
logowanie admin:admin

Czekam na opinie :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 46


#418815 Diablo Mod by Stachu

Napisane przez Nakupenda. w 08.06.2012 09:17

przegiąłeś chłopie. Teraz byle dzieciak bez żadnej wiedzy będzie miał wypasione diablo i jeszcze może je sobie przypisywać, bo przecież je edytował.
A Ci bardziej doświadczeni bedą mieli dużo większy orzech do zgryzienia, jak wymyśleć coś jeszcze bardziej "innego" i innowacyjnego, bo zaraz każdy będzie miał artefakty i gildie.

Jżeeli o mnie chodzi to sory ale minus.
  • +
  • -
  • -34


#327483 [ROZWIĄZANE] Poszukuję klucza francuskiego albo cos na ksztalt

Napisane przez VirusX w 27.11.2011 19:54

Naucz się polskiego a pod modele zdobędziesz używając program Half-Life Model Viewer ale z głową.


A więc, Panie Filolog, pragnę zapewnić, iż język ojczysty opanowałem w stopniu wystarczającym już za czasów, kiedy Ty srałeś jeszcze w pieluchy.
W dodatku ciężko jest mi przejść obojętnie obok Twojej rady, która świadczy o tym, iż jesteś ignorantem albo kompletnym idiotą lub też, co bardziej prawdopodobne, niedouczonym smarkiem.
HLMV służy co najwyżej do wyświetlania modeli i ich drobnej edycji.

Brnąc przez zawiłość jaką wprowadzasz w swoim krótkim acz kretyńskim poście chciałbym również wytknąć Ci parę uchybień.

Nie mam bladego pojęcia czym są pod modele, wszak jest to na gruncie lingwistyki inne słowo aniżeli 'podele', którego ja całkowicie przypadkowo użyłem.
używając programU - tak powinien brzmieć zwrot - odmiana przez przypadki też Ci najwyraźniej nie idzie
użyć programu HLMV z głową - dziękuję ze ostrzeżenie, gdyby nie ta pomocna informacja spaliłbym sobie komputer albo kto wie - może odpalił jakąś głowicę nuklearną. Od teraz będę go używał z głową i pełną rozwagą. Jakkolwiek, pomimo najszczerszych chęci zdarzyło mi się już wysadzić dzięki temu programowi piekarnik sąsiadów i zbytnio podgrzać wodę w prysznicu. Mea culpa...

Abstrahując od przypadku napinacza, którego reprezentujesz, po raz kolejny nasuwa mi się pytanie - gdzie się podziała cholerna życzliwość i czy pokolenie internetowe jest już zupełnie zwolnione z jakiejkolwiek etykiety?

Nie pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 56


#346663 4 Urodziny Forum !

Napisane przez kur3k w 08.01.2012 18:05

wysyłać do mnie wódę, ja zapłodniłem amxx.pl!
  • +
  • -
  • 2


#346491 4 Urodziny Forum !

Napisane przez _Marcin w 08.01.2012 13:16

Jak miło jest mi napisać temat który może nieść tylko ze sobą pozytywne myśli.
Jesteśmy razem już przeszło 4 lata! 4 lata który niosły za sobą ogrom pracy włożonej w to aby na forum znajdowało się wszystko to co może przydać się Wam, żeby przeglądania i pisanie na nim było wygodniejsze, po prostu za nami 4 lata ciężkiej pracy, która nie poszła na marne i została nagrodzona takim oto owocem Waszej jak i naszej pracy. Lecz nigdy nie szło zawsze "z górki", forum zmieniało właściciela wiele razy, napotkaliśmy mase problemów, wymuszone przenosiny itd. Lecz jak widać nie poddaliśmy się i jesteśmy cały czas razem z Wami. Taki temat jest także okazją do pochwalenia się naszymi osiągami, " a co mi tam". Mamy dokładnie 19476 użytkowników, 66777 napisanych tematów oraz 334293 napisanych postów, w ciągu jednego dnia odwiedzio nas ponad 10 tysięcy unikalnych użytkowników ! Liczby które mogą imponować każdemu i to wszystko Wasza zasługa.

Cała załoga forum chcę podziękować wszystkim którzy przyczynili się do ogólnego sukcesu forum! Pamiętajcie bez Was tego by nie było !
  • +
  • -
  • 19


#345175 [ROZWIĄZANE] Copy, delete, insert nie działa mi w kompilatorze

Napisane przez G[o]Q w 05.01.2012 22:03

dodaj tekst z debuggera

te teksty od debuggera są po to zeby je czytać zle uzywasz funkcji insert

dodatkowo insert i delete to procedury a nie funkcje kod powinien wygladac tak

program slowa;
uses crt;
var a,b,c,d,e:string;
begin
write('podaj pierwsze slowo: '); readln(a);
write('podaj drugie slowo: '); readln( B);
c:=copy(a,2,2);
delete(b,1,2);
insert(c,d,1);
writeln('powstale slowo to: ',e);
end.

nie powiedziales o co dokladnie chodzi to zrobilem przyklad program usuwa z drugiego slowa 2 pierwsze litery a potem wstawia do zmiennej d tekst ze zmiennej c zaczynając od początku oczywiscie program nic nie wypisze by wypisujesz zmienna e jakbys powiedzial co dokladnie chcesz zrobić to było by latwiej
  • +
  • -
  • 1


#345189 [ROZWIĄZANE] Copy, delete, insert nie działa mi w kompilatorze

Napisane przez G[o]Q w 05.01.2012 22:09

zamien insert na
insert(a,d,1);
insert(b,d,1);

i tego write'a ostatniego zamien z e na d i sprobuj czy dziala

EDIT

masz caly kod

program slowa;
uses crt;
var a,b,c,d,e:string;
begin
write('podaj pierwsze slowo: '); readln(a);
write('podaj drugie slowo: '); readln( B);
c:=copy(a,2,2);
delete(b,1,2);
insert(a,d,1);
insert(b,d,1);
writeln('powstale slowo to: ',d);
readln;
end.

  • +
  • -
  • 1


#344298 Kto napisze kilka zdań z niemieckiego?

Napisane przez Portek w 03.01.2012 21:06

[ot]Nie daj się germanizować![/ot]
  • +
  • -
  • 9


#94910 AMX SSBan v2.6

Napisane przez _Marcin w 22.11.2009 21:18

AMX SSBan v2.6 by God@Dorin & Fysiks



Informacje:

Plugin który umożliwia adminowi zrobienie graczowi screen-ów. Jest to najnowsza wresja Wydana przed God-a i Fysiks-a.
Do Pluginu zostało dodane menu, oraz automatyczne banowanie normalnie albo automatycznie przez amxbans.
Przy robieniu ss-ów graczowi wyświetla się na say Nick admina robiącego screeny, nazwa serwera, godzina itd.
Wersja językowa Polska.

Instalacja: Standardowa

Cvary:

* amx_ssdelay "1.0"
Czas między robionymi screenshot-ami
* amx_bandelay "10.0"
Czas w którym ban zostanie dany po zrobieniu screenshoot-ów
* amx_ssnumber "3"
Ilość robionych screenshot-ów
* amx_website "www.amxx.pl"
Strona na której zbanowany może ubiegać się o Unbana
* amx_msg_type "3"
Gdzie ma się pojawić wiadomość dla gracza/admina: 1 - chat | 2- hud | 3- chat+hud (Def.: "3")


Komendy Admina:

* amx_ss <name or #userid>
Robienie screenshotów ręcznie (Robienie ss-ów poprzez wpisanie komendy i nicku)
* amx_ssban <name or #userid> <minutes> [reason]
Po zrobieniu screenshot-ów gracz otrzymuje bana (Robienie ss-ów i ban poprzez wpisanie w konsole Komendy, Nicku, minut i powodu)
* amx_ssmenu
Robienie screenshotów poprzez menu (Robienie Samych ss-ów Przez menu)
* amx_ssbanmenu
Robienie screenshot-ów przez menu łącznie z banem (SS + Ban Przez menu)


Przykłady:

Gdy banuje gracza
http://img190.images...ansion0002.png/
Gdy poprzez menu musimy na koncu wpisać powód
http://img193.images.../banreason.jpg/


Możliwość zmiana na ban przez amxbans:
Podmień w amx_ssban.sma linijki (Linijka 105)

#define AMXBANS 0 // Set this to 1 to enable AmxBans support. (Uses amx_ban <minutes> <userid> [reason])

Na taką:

#define AMXBANS 1 // Set this to 1 to enable AmxBans support. (Uses amx_ban <minutes> <userid> [reason])


Źródło:
http://alliedmods.net/


Download:

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 49


#338233 Działy dla 2 modów

Napisane przez G[o]Q w 22.12.2011 19:41

z tego co widze to na forum nie ma az tak wiele tresci o Zombie wiec sam prefix wystarczy
  • +
  • -
  • 1


#327012 Zaraź swą muzyką

Napisane przez -PainKiller- w 26.11.2011 20:00

Piosenka: AC/DC - Hells Bells
Czemu mam tego słuchać: Bo to jest muzyka a nie jakieś elektroniczne *****.

P.S żałosny temat....


#320355 Valve zaliczyło wpadkę

Napisane przez Portek w 11.11.2011 12:11

Od ubiegłej niedzieli, oficjalne forum Steam było wyłączone po ataku, jaki przeprowadziła dotąd do końca nie znana grupa hakerów.
Od tego czasu, forum jest wyłączone, a ludzie w Valve badają całą sprawę.

Niestety, okazało się, że dostęp do bazy forum był tylko efektem uzyskania dostępu do bazy danych Steam, więc poza uzyskaniem dostępu do danych dotyczących użytkowników forum, zagrożone mogą być również dane kont Steam i co ważniejsze, kart kredytowych, z których dokonywano transakcji w sklepie Steam.

Dane te, były co prawda szyfrowane, ale nie zaszkodzi zmiana przypisanych do nich haseł oraz monitorowanie karty kredytowej z której korzystaliście lub wręcz jej wymiana.

Na ranem naszego czasu ukazało się oświadczenie CEO Valve:


Dear Steam Users and Steam Forum Users:

Our Steam forums were defaced on the evening of Sunday, November 6. We began investigating and found that the intrusion goes beyond the Steam forums.

We learned that intruders obtained access to a Steam database in addition to the forums. This database contained information including user names, hashed and salted passwords, game purchases, email addresses, billing addresses and encrypted credit card information. We do not have evidence that encrypted credit card numbers or personally identifying information were taken by the intruders, or that the protection on credit card numbers or passwords was cracked. We are still investigating.

We don’t have evidence of credit card misuse at this time. Nonetheless you should watch your credit card activity and statements closely.

While we only know of a few forum accounts that have been compromised, all forum users will be required to change their passwords the next time they login. If you have used your Steam forum password on other accounts you should change those passwords as well.

We do not know of any compromised Steam accounts, so we are not planning to force a change of Steam account passwords (which are separate from forum passwords). However, it wouldn’t be a bad idea to change that as well, especially if it is the same as your Steam forum account password.

We will reopen the forums as soon as we can.

I am truly sorry this happened, and I apologize for the inconvenience.

Gabe.


Chwała choć systemow SteamGuard, choć w wiadomości mowa tylko o kontatch na forum i jak mówią "We do not know of any compromised Steam accounts, so we are not planning to force a change of Steam account passwords" - aczkolwiek przezorny, zawsze ubezpieczony, więc zmieniamy hasełka :D

Źródło: tf2.com.pl
  • +
  • -
  • 7


#307752 Generator klas COD Mod

Napisane przez R3X w 14.10.2011 18:40

Przygotowaliśmy dla Was Generator klas (link również w menu Dodatki AMXX)

Wypełnij formularz i pobierz własną klasę do nowego Cod moda. Oprócz wyboru broni i statystyk klasy możliwe jest też dołączanie różnych dodatków. Na razie jest ich kilka, niedługo będą kolejne.

Mam nadzieję, że się przyda :)
  • +
  • -
  • 98