Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

kiziol - zdjęcie

kiziol

Rejestracja: 09.02.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.06.2010 01:43
-----

Moje tematy

deadalltalk

13.03.2010 12:55

szukam pluginu takiego jak jest w amx super czyli gracze ktorzy juz nie zyja moga rozmawiac ze soba, a gracze zyjacy ich nie slysza tylko wlasny team...

a i nie chce VM

gdzies byl kiedys dead_all_talk ale nigdzie nie moge teraz znalezc

proszę o pomoc i z gory dziekuje

m_afk_guard

13.03.2010 12:20

Witam proszę o przerobienie ponizszego plugina by nie wywalal adminow z flaga A, #define FLAGA ADMIN_IMMUNITY, na forum znalazlem przerobke ale jest zle wklejona brakuje polowy kodu
Pozdrawiam i z gory dziekuje :)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "m_afk_guard"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Miczu"

new Float: p_time[33]
new Float: angle[33]

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_cvar("m_afk_kontrol_mode","2")		//0 - off
							//1 - afk time -> kick
							//2 - afk time -> spec ->afk time 2 ->kick		
	register_cvar("m_afk_kontrol_time","45")
	register_cvar("m_afk_kontrol_time2","255")
	
	register_think("Afk_Guard","g_think")
	make_guard()
}

public make_guard()
{
	new ent = create_entity("info_target")
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname,"Afk_Guard")
	entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 1.0)
}

public client_PreThink(id)
{
	if(get_user_button(id)!=get_user_oldbutton(id)) p_time[id]=get_gametime()
}

public g_think(ent)
{
	
	if(get_cvar_num("m_afk_kontrol_mode"))
	{
		new players[32],num
		new time1 = get_cvar_num("m_afk_kontrol_time")
		new time2 = get_cvar_num("m_afk_kontrol_time2")
		new mode = get_cvar_num("m_afk_kontrol_mode")
		
		get_players(players,num)
		
		for(new i=0;i<num;i++)
		{
			if(!is_user_connected(players[i]) || is_user_bot(players[i])) continue
			
			new Float:a[3]
			entity_get_vector(players[i],EV_VEC_angles,a)
			
			if(a[0]!=angle[players[i]]) p_time[players[i]] = get_gametime()
			
			angle[players[i]] = a[0] 
			
			if((p_time[players[i]]+time1)<get_gametime())
			{
			
				if(mode==1) remove_him(players[i])
				else
				{
					if(cs_get_user_team(players[i])!= CS_TEAM_SPECTATOR)
					{
						if(is_user_alive(players[i])) user_silentkill(players[i])
						cs_set_user_team(players[i],CS_TEAM_SPECTATOR)
					}
					else if((p_time[players[i]]+time1+time2)<get_gametime())
					{
						remove_him(players[i])
						
					}
					
				}
			}
		}
		entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,get_gametime() + 1.0)
	}
	else entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 10.0)
}

public remove_him(id)
{
	server_cmd("kick #%d", get_user_userid(id))
}

public client_putinserver(id)
{
	p_time[id] = get_gametime()
}

Menu ON/OFF + normalne

11.03.2010 18:18

witam

proszę o plugin "menu" dla gracza ale na ON / OFF + normalne

czyli po wpisaniu np./menu pokazuje sie menu gracza z podpunktami:
1. hud_centerid (i obok) ON (a jak nadusi 1 to OFF) - cos jak amxmodmenu z komendami typu top 15
2. ruletka
3. itp

odnosnie pkt 1 i zeby zmienialo na 1 lub 0 w konsoli :)

z gory dziekuje pozdrawiam

przerobienie amx_roundsound

11.03.2010 18:08

witam mam prosbe czy kos moze przerobic ten plugin aby po wpisaniu przez gracza /sound muza przestaje grac i po ponownym wpisaniu /sound gra :)

// ==========
// Kobra
// www.ledsplej.net
// Use it but give me credits!
// ==========

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

new gFiles[300][128]
new gCount=0
new cSoundsDir[] = "sound/misc/ub1/"

public plugin_init()
{
	register_plugin("RoundSound","2.1","Kobra LeD")
	register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
	register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}

public win()
{
	if(gCount>0)
	{
		new rand = random_num(0,gCount-1)
		client_cmd(0,"stopsound")
		new cleanFile[128]
		format(cleanFile, 128, "%s", gFiles[rand])
		replace_all(cleanFile, 128, "_", " ")
		replace_all(cleanFile, 128, ".mp3", "")
		set_hudmessage(255, 0, 0, 0.11, 0.11, 0, 6.0, 12.0)
		show_hudmessage(0, "%s",cleanFile)
		play_any_sound(gFiles[rand])
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
	new rsFile[128],s[128],i
	get_configsdir(rsFile, 128)
	format(rsFile, 128 ,"%s/roundsound.ini", rsFile) // should be something like addons/amxmodx/configs/
	i=fopen(rsFile,"rt")
	gCount=0
	if(i==0){
		log_amx("Error loading config file! [%s]", rsFile)
	} else {
		while (!feof(i)) // Reading rs config from roundsound.ini
		{
			fgets(i,s,128)
			trim(s)
			if(s[0]!=0) {
				log_amx("Loaded [%s]", s);
				copy(gFiles[gCount], 128, s)
				gCount++
			}
		}
		fclose(i)
	}
	for(i=0;i<gCount;i++)
	{
		format(s, 200, "%s%s", cSoundsDir, gFiles[i])
		precache_generic(s)
		}
	log_amx("Loaded music files: %d", gCount)
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public play_any_sound(sound[])
{
new is_mpeg = ( containi(sound, ".mp3") != -1 )
if ( is_mpeg )
	client_cmd(0, "mp3 play ^"%s%s^"", cSoundsDir, sound)
else
	client_cmd(0, "spk ^"%s%s^"", cSoundsDir, sound)
}

z gory dziekuje pozdrawiam

bf2 zmiana nazw?

09.02.2010 13:54

dobra poradzilem sobie