szukam pluginu takiego jak jest w amx super czyli gracze ktorzy juz nie zyja moga rozmawiac ze soba, a gracze zyjacy ich nie slysza tylko wlasny team...
a i nie chce VM
gdzies byl kiedys dead_all_talk ale nigdzie nie moge teraz znalezc
proszę o pomoc i z gory dziekuje
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
kiziol
Rejestracja: 09.02.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.06.2010 01:43
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 8
- Odwiedzin: 2 034
- Tytuł: Nowy
- Wiek: 44 lat
- Urodziny: Luty 29, 1980
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
wawa
Kontakt
0
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
kiziol nie posiada znajomych
Moje tematy
deadalltalk
13.03.2010 12:55
m_afk_guard
13.03.2010 12:20
Witam proszę o przerobienie ponizszego plugina by nie wywalal adminow z flaga A, #define FLAGA ADMIN_IMMUNITY, na forum znalazlem przerobke ale jest zle wklejona brakuje polowy kodu
Pozdrawiam i z gory dziekuje
Pozdrawiam i z gory dziekuje
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <cstrike> #define PLUGIN "m_afk_guard" #define VERSION "0.1" #define AUTHOR "Miczu" new Float: p_time[33] new Float: angle[33] public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_cvar("m_afk_kontrol_mode","2") //0 - off //1 - afk time -> kick //2 - afk time -> spec ->afk time 2 ->kick register_cvar("m_afk_kontrol_time","45") register_cvar("m_afk_kontrol_time2","255") register_think("Afk_Guard","g_think") make_guard() } public make_guard() { new ent = create_entity("info_target") entity_set_string(ent, EV_SZ_classname,"Afk_Guard") entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 1.0) } public client_PreThink(id) { if(get_user_button(id)!=get_user_oldbutton(id)) p_time[id]=get_gametime() } public g_think(ent) { if(get_cvar_num("m_afk_kontrol_mode")) { new players[32],num new time1 = get_cvar_num("m_afk_kontrol_time") new time2 = get_cvar_num("m_afk_kontrol_time2") new mode = get_cvar_num("m_afk_kontrol_mode") get_players(players,num) for(new i=0;i<num;i++) { if(!is_user_connected(players[i]) || is_user_bot(players[i])) continue new Float:a[3] entity_get_vector(players[i],EV_VEC_angles,a) if(a[0]!=angle[players[i]]) p_time[players[i]] = get_gametime() angle[players[i]] = a[0] if((p_time[players[i]]+time1)<get_gametime()) { if(mode==1) remove_him(players[i]) else { if(cs_get_user_team(players[i])!= CS_TEAM_SPECTATOR) { if(is_user_alive(players[i])) user_silentkill(players[i]) cs_set_user_team(players[i],CS_TEAM_SPECTATOR) } else if((p_time[players[i]]+time1+time2)<get_gametime()) { remove_him(players[i]) } } } } entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,get_gametime() + 1.0) } else entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 10.0) } public remove_him(id) { server_cmd("kick #%d", get_user_userid(id)) } public client_putinserver(id) { p_time[id] = get_gametime() }
Menu ON/OFF + normalne
11.03.2010 18:18
witam
proszę o plugin "menu" dla gracza ale na ON / OFF + normalne
czyli po wpisaniu np./menu pokazuje sie menu gracza z podpunktami:
1. hud_centerid (i obok) ON (a jak nadusi 1 to OFF) - cos jak amxmodmenu z komendami typu top 15
2. ruletka
3. itp
odnosnie pkt 1 i zeby zmienialo na 1 lub 0 w konsoli
z gory dziekuje pozdrawiam
proszę o plugin "menu" dla gracza ale na ON / OFF + normalne
czyli po wpisaniu np./menu pokazuje sie menu gracza z podpunktami:
1. hud_centerid (i obok) ON (a jak nadusi 1 to OFF) - cos jak amxmodmenu z komendami typu top 15
2. ruletka
3. itp
odnosnie pkt 1 i zeby zmienialo na 1 lub 0 w konsoli
z gory dziekuje pozdrawiam
przerobienie amx_roundsound
11.03.2010 18:08
witam mam prosbe czy kos moze przerobic ten plugin aby po wpisaniu przez gracza /sound muza przestaje grac i po ponownym wpisaniu /sound gra
z gory dziekuje pozdrawiam
// ========== // Kobra // www.ledsplej.net // Use it but give me credits! // ========== #include <amxmodx> #include <amxmisc> new gFiles[300][128] new gCount=0 new cSoundsDir[] = "sound/misc/ub1/" public plugin_init() { register_plugin("RoundSound","2.1","Kobra LeD") register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_terwin") register_event("SendAudio", "win", "a", "2&%!MRAD_ctwin") } public win() { if(gCount>0) { new rand = random_num(0,gCount-1) client_cmd(0,"stopsound") new cleanFile[128] format(cleanFile, 128, "%s", gFiles[rand]) replace_all(cleanFile, 128, "_", " ") replace_all(cleanFile, 128, ".mp3", "") set_hudmessage(255, 0, 0, 0.11, 0.11, 0, 6.0, 12.0) show_hudmessage(0, "%s",cleanFile) play_any_sound(gFiles[rand]) } return PLUGIN_HANDLED } public plugin_precache() { new rsFile[128],s[128],i get_configsdir(rsFile, 128) format(rsFile, 128 ,"%s/roundsound.ini", rsFile) // should be something like addons/amxmodx/configs/ i=fopen(rsFile,"rt") gCount=0 if(i==0){ log_amx("Error loading config file! [%s]", rsFile) } else { while (!feof(i)) // Reading rs config from roundsound.ini { fgets(i,s,128) trim(s) if(s[0]!=0) { log_amx("Loaded [%s]", s); copy(gFiles[gCount], 128, s) gCount++ } } fclose(i) } for(i=0;i<gCount;i++) { format(s, 200, "%s%s", cSoundsDir, gFiles[i]) precache_generic(s) } log_amx("Loaded music files: %d", gCount) return PLUGIN_CONTINUE } public play_any_sound(sound[]) { new is_mpeg = ( containi(sound, ".mp3") != -1 ) if ( is_mpeg ) client_cmd(0, "mp3 play ^"%s%s^"", cSoundsDir, sound) else client_cmd(0, "spk ^"%s%s^"", cSoundsDir, sound) }
z gory dziekuje pozdrawiam
bf2 zmiana nazw?
09.02.2010 13:54
dobra poradzilem sobie
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: kiziol
- Regulamin