Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

BeeF - zdjęcie

BeeF

Rejestracja: 08.02.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.02.2012 17:10
-----

#85721 Deagles' Map Management 3.24 - NOWA WERSJA! [29-01-2012]

Napisane przez Szyfrant w 04.10.2009 19:40

Deagles' Map Management 3.24 - NEW


Opis

Aktualnie najlepszy menager zarządzania opcjami Votowania MAP.

Changelog w języku angielsku

Spoiler


Konfiguracja

Cvary
  • dmap_strict 0/1 - (Domyślnie 0) Jeżeli ustawimy na 1 jedynie mapy z mapcycle mogą być nominowane.
  • enforce_timelimit 0/1 - (Domyślnie 0) zmiana mapy tylko i wyłącznie po upływie czasu
  • timelimit czyli czasu mapy, kiedy jest ustawione na 1.
  • emptymap_allowed 0/1 - (Domyślnie 0) Aby włączyć / wyłączyć tę funkcję
  • amx_emptymap 0/1 - (Domyślnie "" albo 0 ) Chcesz aby serwer zmieniał na jakąkolwiek mape
  • amx_staytime <sec> - (Domyślnie 0) po ilu sekundach można nominować następną mape
  • amx_idletime <godz> - (Domyślnie 0) Ile godzin gracz nie możę zostać połączony z serwerm
  • nominations_allowed 1/0 - umożliwia godzenie się z nominacjami
  • weapon_delay - Na mapach fy_ itp umożliwia czekanie zanim wezmiesz broń
Nowy Plik Konfiguracjyjny
  • ----dmaptags.ini---------(Opcjonalny)
    Pozwala dodać TAG do danej mapy
Przykład:


;Przykładowe otagowanie
fy_iceworld2k GunGame
de_westwood WC3FT
fun_matrix_revolutions Brak pluginów

de_dust WC3FT
cs_assault_necro Ta mapa jest za***ista

Te tagi będą wyświetlanie przy głosowaniu na następną mapę

Przykładowy wygląd głosowania :
1. fy_iceworld2k (Custom) [GunGame]
2. de_westwood (Custom) [WC3FT]
3. fun_matrix_revolutions (Custom) [Brak pluginów]
4. de_dust [WC3FT]
5. cs_assault_necro (Custom) [Ta mapa jest za***ista]


Multilang
  • BP: Warden, reidark
  • BS: Superstar Games
  • CZ: RTG
  • DE: D o o m, [pc]Raba, Mordekay
  • ES: Spider-Cerdo, mademan, niqo
  • FR: vlad, die-demoneye, teol
  • HU: kiki33hun
  • HR: tomba2k
  • NL: Lorre69, Atmegaown
  • PL: Sylwester, MmikiM
  • RO: dorin2oo7, georgik57,
  • RU: mozart123, lexikon
  • SR: JinX
  • SV: Trut, modernwarfare

Attached Files Dołączona grafika Get Plugin or Get Source (deagsmapmanager.sma - 107.0 KB) Dołączona grafika deagsmapmanager3.24.zip (171.7 KB)

Wyświetl pełny artykuł (Ang)
  • +
  • -
  • 21


#281206 Głosowanie na zmianę mapy

Napisane przez Abes Mapper w 11.08.2011 12:37

Sprawdź ten kod:
/* AMX Mod script. 
*
* © Copyright 2002, OLO
* This file is provided as is (no warranties).
*
*/

#include <amxmod>

/* cvars:
* max. time on which map can be extended (there will be always min. one vote)
* amx_extendmap_max < value >
*
* when voting is successful set how much time we want play
* amx_extendmap_step < value >
*/

new gShowVote = 1
new gVotes
new bool:cstrike_running
new logfilename[256]

public check_votes(){
new players[32], inum
get_players(players,inum,"c")
new Float:step_time = get_cvar_float("amx_extendmap_step")
new Float:mp_time = get_cvar_float("mp_timelimit")
new Float:vote_ratio = get_cvar_float("amx_extendmap_ratio")
new Float:result_v = inum ? (float(gVotes) / float(inum)) : 0.0
if (result_v >= vote_ratio) {
client_print(0,print_chat,"[AMX] Voting successful. Map will be extended to next %.0f minutes",step_time)
log_to_file(logfilename,"Vote: Voting for the map extending successful (ratio ^"%.2f^") (needed ^"%.2f^") (time ^"%.0f^")",
result_v,vote_ratio,step_time)
new Float:new_time = mp_time + step_time
set_cvar_float("mp_timelimit",new_time)
if (new_time < get_cvar_float("amx_extendmap_max") )
gShowVote = 1
else
remove_task(7777)
}
else {
remove_task(7777)
client_print(0,print_chat,"[AMX] Voting failed. Map won't be extended")
log_to_file(logfilename,"Vote: Voting for the map extending failed (ratio ^"%.2f^") (needed ^"%.2f^")",
result_v, vote_ratio)
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public vote_count(id,key){
if (get_cvar_float("amx_vote_answers")) {
new name[32]
get_user_name(id,name,31)
client_print(0,print_chat,"* %s voted %s extending",name,key ? "against" : "for")
}
if (!key) ++gVotes
return PLUGIN_HANDLED
}

public vote_extend(){
new timeleft = get_timeleft()
if (gShowVote&&(timeleft>0)&&(timeleft<120)){
gShowVote = 0
gVotes = 0
new mapname[64]
get_mapname(mapname,63)
new menu[256]
if (cstrike_running)
format(menu,255,"\yAMX Extend map %s?\w^n^n1. Yes^n2. No",mapname)
else
format(menu,255,"AMX Extend map %s?^n^n1. Yes^n2. No",mapname)
show_menu(0,(1<<0)|(1<<1),menu,10)
set_task(10.0,"check_votes")
client_cmd(0,"spk Gman/Gman_Choose2")
client_print(0,print_chat,"[AMX] Voting for the map extending started...")
log_to_file(logfilename,"Vote: Voting for the map extending started (map ^"%s^")",mapname)
}
return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_init(){
register_plugin("Map Extend Vote","1.0","default")
register_menucmd(register_menuid("AMX Extend map "),(1<<0)|(1<<1),"vote_count")
register_cvar("amx_extendmap_ratio","0.4")
register_cvar("amx_extendmap_max","90")
register_cvar("amx_extendmap_step","15")
register_cvar("amx_vote_answers","0")
set_task(10.0,"vote_extend",7777,"",0,"b")
new mod_name[32]
get_modname(mod_name,31)
cstrike_running = equal(mod_name,"cstrike") ? true : false
get_time("addons/amx/logs/admin%m%d.log",logfilename,255)
return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 1


#247749 2 mody na 1 serwerze - jedna mapa !

Napisane przez Abes Mapper w 09.05.2011 13:18

Vote Mod (Version 4.6) - AlliedModders
Multimod Plugin - AlliedModders
  • +
  • -
  • 2


#235180 bf2rank 5 błedów - kompilacja

Napisane przez Lukasz5 w 10.04.2011 14:03

Musisz mieć jeszcze plik include ColorChat... ;)
  • +
  • -
  • 1


#110559 [Plugin] Bomba !

Napisane przez honey w 08.02.2010 17:29

Zobacz to:

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

new const g_weapon_c4[] = "weapon_c4"

public plugin_init() {
register_plugin("Block weapon_c4", "0.1", "VEN")
register_forward(FM_CreateNamedEntity, "fwCreateNamedEntity")
}

public fwCreateNamedEntity(iClassname) {
static szClassname[sizeof g_weapon_c4 + 1]
engfunc(EngFunc_SzFromIndex, iClassname, szClassname, sizeof g_weapon_c4)
if (equal(szClassname, g_weapon_c4))
return FMRES_SUPERCEDE

return FMRES_IGNORED
}