codperk_awp_protection.sma 842 bajtów 84 Ilość pobrań
codperk_awp_protection.amxx
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
DonPedro
Rejestracja: 09.02.2021Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.03.2025 16:31





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 59
- Odwiedzin: 2 086
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Pedro
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
#716497 prośba o perk "odpornosc na awp"
Napisane przez Asiap
w 21.12.2015 03:01
#778732 Pytanie dotyczące wpisania danej komendy po X czasu od startu mapy
Napisane przez PANDA_2zl
w 01.08.2024 05:36
https://amxx.pl/topi...ienne-co-i-jak/
Używasz jej w warunku if żeby zablokować
https://amxx.pl/topic/2682-warunek-if/
Żeby odblokować po określonym czasie w publicu plugin_init dajesz taśma
https://amxx.pl/topi...unkcje-czasowe/
W funkcji taska zmieniasz wartość zmiennej którą stworzyłeś na początku, można też bez zmiennej zrobić i użyć natywu "task_exists" który sprawdza czy istnieje dany task
https://amxx.pl/topic/20034-natywy/
A natywy tworzysz aby używać funkcje z innych pluginów
#778733 Pytanie dotyczące wpisania danej komendy po X czasu od startu mapy
Napisane przez Boski Z Polski
w 01.08.2024 09:03
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Task" #define VERSION "1.0.0" #define AUTHOR "Boski Z Polski" #define MAIN_TASK 1000 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /losuj", "cmd_losuj"); register_clcmd("say_team /losuj", "cmd_losuj"); set_task(2 /*LICZBA MINUT*/ * 60.0, "taskHandle", MAIN_TASK); } public taskHandle(taskId) return; public cmd_losuj(index) { if (!is_user_connected(index)) return PLUGIN_CONTINUE; if (task_exists(MAIN_TASK)) { client_print(index, print_chat, "Komendę możesz użyć po 2minutach od rozpoczęcia mapy!"); return PLUGIN_CONTINUE; } client_print(index, print_chat, "losuj"); return PLUGIN_CONTINUE; }
#777076 Aktualizacje
Napisane przez DarkGL
w 19.07.2023 22:14
#776894 Aktualizacje
Napisane przez DarkGL
w 06.06.2023 17:40
#775839 [ROZWIĄZANE] Problem z Kompliacja - Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1
Napisane przez glut
w 29.12.2022 02:23
#448948 Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.5.1a
Napisane przez glut
w 20.08.2012 11:38
#630728 Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1
Napisane przez Misiaczek ;c
w 07.04.2014 16:06
Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1
by MisieQ
Bazuje na Battlefield 2 : Rank Mod v.1.5.3 by pRED*
(poprawki z 1.5.5 sa wgrane )
Jest to system rang znany z popularnej gry Battlefield 2
Im więcej wrogów zabijesz, tym większą masz rangę.
Można otrzymać Specjalne Odznaki które są w 4 poziomach: Podstawowy, Weteran, Expert, Profesjonalista.
Dla każdego poziomu gdy się korzysta z danej broni, można otrzymać różne bonusy.
Są także medale
Zapis rankingu jest na nick/steamid/ip ustawiane za pomocą cvaru "csstats_rank" w amxx.cfg
Cvary
Skopiuj i wklej do amxx.cfg
// [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1 ] // // [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1 | Ustawienia Glowne ] // bf2_active 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz Plugin (Standardowo 1 - Wlaczony) bf2_badges 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz system odznak (Standardowo 1 - Wlaczone) bf2_badgepowers 1 //(1|0) - Wlacz/wyłącz moce dla odznak (Standardowo 0 - Wylaczone) bf2_awp 0 //(1|0) - AWP/Scout. Co ma dostac gracz jesli posiada odznake za bron snajperska (Standradowo 0 - Scout) bf2_ffa 0 //(1|0) - Wlacz/wyłącz atakowanie druzyny dla zdobycia fragow i uzycia odznak (Standardowo 0 - Wylaczone) bf2_xpmultiplier 0.1 //(dziesietna) - Wielkosc jaka ma byc do nastepnej rangi. (z 0.1 to jest: 15 trzeba zabic aby miec range 1, 20 000 zabic aby byc w top randze) (Standradowo 0.1) bf2_xpminplayers 2 //(int) - Minimalna ilosc graczy, wymagana aby zdobywac pkt za wybuch/rozbrojenie bomby oraz za kradziez flag (jesli gramy w tryb CTF) (Standradowo 2) bf2_icon_time 1.5 //(dziesietna) - Czas w jakim maja sie wyswietlac ikony nad graczami (info o randze) jak na nich nacelujesz (Standradowo 1.5) bf2_help_url "http://misieq.amxx.pl/amxx/bf2webdocs/" //(znaki) - strona na ktorej umieszczone sa pliki pomocy (opcjonalnie) nie dodawaj na koncu / bf2_statustext 1 //(int) - Wlacz/wyłącz punkty, # odznaki, rang info oraz inne w hud (Standradowo 1 - Wlaczone) bf2_hud_options "abcde" //(flagi) - Ustawienia hud gracza, nie dziala jesli Opcja PlayerName jest wlaczona (Standradowo "abcde") //flag a - Wyswietl Zdrowie/Pancerz/Bron dla druzyny //flag b - Wyswietl Range dla druzyny //flag c - Wyswietl Range dla wrogow //flag d - Nie wyswietlaj informacji jesli wrog jest niewidzialny (dana odznaka umozliwia niewidzialnosc) //flag e - Wyswietl graficzna Range nad glowami graczy // [ Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1 | Dodatkowe Ustawienia ] // bf2_wymus "1" //(1|0) - Wlacz/wyłącz wymuszanie hud_centerid 0 oraz cl_shadows 0
Komendy Gracza
/bf2menu - pokazuje menu główne
bf2menu - j/w
/bf2 - j/w
bf2 - j/w
/menu - j/w
menu - j/w
/ranks - pokazuje dostępne rangi do zdobycia
/odznaki1 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.1
/odznaki2 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.2
/odznaki3 - pokazuje liste odznak i wymagan cz.3
/gracze - pokazuje jacy gracze grają na serwerze i jaką mają range
/hud - odświeża hud
/pomoc - pokazuje okienko z pomocą
/bf2helpmenu - pokazuje menu z pomocą
/bf2adminmenu - pokazuje menu admina
/bf2stats - pokazuje twoje statystyki broni
Komendy Admina
bf2_addbadge <gracz> <odznaka> <level> - możliwość dania graczowi odznake. Odznaki w granicach 0-7 a level w granicach 0-4
bf2_addkills <gracz> <zabicia> - możliwość dodania fragów dla gracza.
Konfiguracja
1.Zapis rankingu i wszelkiego rodzaju XP zależy od cvaru w amxx.cfg
// Rank mode // 0 - na nick // 1 - na SteamID // 2 - na IP // csstats_rank 0
W takim przypadku będzie zapisywało na nick.
2. Możemy edytować poziomy rang. Są one w core.inl
new const gRankXP[ MAX_RANKS ] = { 0, 150, 500, 800, 2500, [...]
Z tego co widzę to po prostu jeżeli chcemy inny rank np.: zamiast 15 dać 34 i zamiast 50 dać 56 to trzeba dodać na końcu zero - 0
Czyli będzie to mniej więcej tak:
new const gRankXP[ MAX_RANKS ] = { 0, 340, 450, 900, 4500, [...]
3. Pliki pomocy są na hostingu moim prywatnym hostingu więc będą na AMEN
Oczywiście możemy wrzucić wszystko na swój hosting i trzeba jedynie zmienić w cvarze.
Cvar można także zostawić pusty i wszystko załaduje się z addons/amxmodx/configs/bf2 lecz w mniej rozbudowanym kodzie.
Moj hosting z Plikami Pomocy;)
bf2_help_url "http://misieq.amxx.pl/amxx/bf2webdocs"
4. Możemy także edytować flage admina. Znajduje się to w core.inl:
#define ADMIN_LEVEL ADMIN_FLAG_X
Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!
5. Dane do zapisu na MySQL. Znajduje się to w core.inl:
znajdź:
new gPluginCvar[ PluginCvar ] = { "host bazy danych", "user bazy danych", "haslo bazy danych", "baza danych" };
Uzupełnij dane i skompiluj plugin
Nie zapomnijcie o ponownym skompilowaniu pluginu!
Instalacja
W BF2 Rank Mod 1.3.1 PL znajduje się folder WWW, należy go wypakować na hosting jeżeli chcemy mieć na swoim czyli tak aby było np.: www.jakas-strona.pl/bf2webdocs
W BF2 Rank Mod 1.3.1 PL znajduje się folder AMXX, jego chyba wiadomo gdzie wypakować.
Na koniec trzeba tylko otworzyć plugins.ini i dopisać: bf2rank.amxx
Wymagane Moduły
CStrike
CSX
FakeMeta
Hamsandwich
MySQL
Lista Zmian
1.3.2 - BETA!
* Przeniesienie fixa na ciche chodzenie z głownego SMA do forwards.inl
* Przeniesienie natywów z głownego SMA do natives.inl
* Usunięcie sprawdzania czy serwer jest typu LAN ( zbędne )
* Dodano Prefix z aktualną rangą w say oraz cvar do tego (bf2_prefix)
* Dodano możliwośc wyboru HUD, między standardowym a tym z coda (bf2_hudtype (1 - cod | 0 - standard )
1.3.1
* Poprawka ham.inl
* Dodanie core.inl
* Usunięcie const.inl
* Oczyszczenie głownego pliku SMA
1.1.0 - 1.3.0
* Poprawka Bugu z Cichym Chodzeniem
* Sporo poprawek w kodzie
* Zmiany w kodzie pluginu
* Poprawka SQL
* Dodanie Natywów
* Usunięcie wsparcia CS Flags
* Usunięcie zbędnych cvarów od CS Flags
* Przywrócenie modułu CStrike
* Poprawki językowe oraz dodanie include Końcówka
* ColorChat domyślnie włączony
* Usunięcie define ADMIN_RESET, jest ADMIN_LEVEL to starczy

* Usunięcie cvarów od MySQL, wpisujemy dane w SMA.
* Usunięcie cvaru od resetowania danych co iles dni niekatywności ( zbędne

* Usunięcie resetowania statystyk całkowicie z pluginu, rozwijanie tylko 1 wersji ( statystyki można resetować czyszcząc baze z bf2

* Wsparcie dla Battlefield 2 : Rank Mod Web Stats
* Sporo innych zmian których już nie pamiętam, wypisałem tylko te co pamiętałem
1.1.0:
* Usunięcie modułu CStrike

* Usunięcie modułu Fun
* Dodanie nowego pliku inl (stock.inl) z dodatkowymi stockami które pomogły zastąpić moduły Fun oraz CStrike

1.0.7:
* Łatwiejsza konfiguracja MySQL(osobne cvary)
* Poprawiony cvar bf2_wymus

1.0.6:
* Poprawiono numeracje (wcześniej pisało 1.0.4

* Poprawione ze jak się miało 12 odznak to się nie dostawało pancerza

* Poprawiono błąd z dawaniem maksymalnej wartości pancerza
* Poprawiona komenda bf2_resetserverstats
* Poprawiona odznak Assaul Badge(HP) aby dodawała hp tylko w tedy gdy nasza wartość jest mniejsza od tej którą aktualnie mamy(usuwa bugi erroru z vip plugin itp)
* Zmieniono 3 ostatnie odznaki aby można je było zdobyć gdy odznaki są wyłączone
* Zmieniono tryb ładowania danych, na szybszy i aby nie powodował błędów z botam
1.0.5:
* Zamieniono komendy bf2_hud i bf2_shadows na bf2_wymus
* Poprawiono menu
* Poprawiono wymuszanie ustawień
1.0.4:
* Poprawione komendy bf2_hud i bf2_shadows
* Naprawiono błąd cichego chodzenia
* Mała poprawka w plikach pomocy
1.0.3:
* Poprawka odznaki odpowiedzialnej za dawanie HE oraz optymalizacja owego kodu
* Dodanie wymuszanie cl_shadows (mozna to wylaczyc

* Dodanie przycisku Wstecz w menu
* Lekkie zmiany w menu

* Dodanie pliku .amxx z colorchatem aktywnym
* Zmieniony opis jednej z odznak
1.0.2:
* Usunięcie starej definicji semicolon
* Male poprawki w menu
* Mini poprawka błędu z 1.0.1
1.0.1:
* Naprawiono zapis odznaki Profesjonalista
* Poprawiona mały błąd wywołujący error
* Poprawiono informacje o ilosci zdobytych odznak
1.0:
* Naprawiony błąd z zapisame nvalut
* Dodano Kolorowy Say
* Poprawka kilku błędów
* Dodanie 21 rangi "Marszalek Polski"
* Dodanie 4 Poziomu odznak "Profesjonalista"
* Dodanie komendy "/gracze" ktorej brakowało

* Dodanie wymuszanie hudcenterid "1" (mozna to wylaczyc

* Poprawione pliki pomocy
* Dodanie colorchat.inc do paczki
* Mod bazuje na Battlefield 2 : Rank Mod v1.5.3 by pRED*
Jeżeli ktoś zauważy jakieś błędy językowe bądź inne to proszę pisać

W Przypadku usunięcia informacji o autorze edycji, pomoc nie zostanie udzielona
Pobierz
Aktualna Wersja


Starsze Wersje
Battlefield 2 - Rank Mod 1.0.7 PL Z Możliwością Restartowania Statystyk

Battlefield 2 - Rank Mod 1.0.7 PL Bez Możliwości Restartowania Statystyk

Battlefield 2 - Rank Mod 1.1.0 PL Z Możliwością Restartowania Statystyk

Battlefield 2 - Rank Mod 1.1.0 PL Bez Możliwości Restartowania Statystyk

Ostrzeżenie
Zakaz kopiowania Moda na inne fora/strony grozi to banem na stronie!. Wersja tylko dla użytkowników AMXX.pl
#718784 Battlefield 2 : Rank Mod PL v1.3.1
Napisane przez Pakol
w 22.01.2016 18:33
#775278 [Poradnik]Ubranie wroga
Napisane przez PANDA_2zl
w 10.11.2022 14:25
#746459 jak podmienić model tarczy ?
Napisane przez glut
w 01.02.2018 21:09
#746830 jak dodac vipa do HUD?
Napisane przez glut
w 11.02.2018 21:35
//EDIT
teraz powinno wszystko ładnie działać
Załączone pliki
-
ranga.sma 2,86 KB 145 Ilość pobrań
ranga.amxx
#746480 HUD na zwykly serwer?
Napisane przez glut
w 02.02.2018 15:14
#746495 HUD na zwykly serwer?
Napisane przez glut
w 02.02.2018 21:39
#include <amxmodx>
#define PLUGIN "Health Display"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "test"
new g_HudSyncObj
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR)
register_message(get_user_msgid("Health"), "Message_Health")
g_HudSyncObj = CreateHudSyncObj()
}
public Message_Health(iMsgId, MSG_DEST, id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
new Time[9];
new iHealth = get_user_health(id)
new czas = get_time("%H:%M:%S",Time,8)
if(iHealth > 255) // credit to vittu
{
set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, 255)
}
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.25, 0.75, 2, 0.05, 1000.0, 0.1, 3.0, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_HudSyncObj, ".:DD2+BF2:.^n|Forum: ******|^n|Godzina : %s|^n|GG H@ : *******|^n|TimeHealth: %d|^n", czas,iHealth)
}
#746829 Model Vipa u jednego z teamow
Napisane przez glut
w 11.02.2018 21:31
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
forward amxbans_admin_connect(id);
new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], g_Hudmsg, skoki[33];
new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};
public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStartPre");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
g_Array=ArrayCreate(64,32);
for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
}
g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 262144 == 262144){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new szName[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
if(equal(g_Name, szName)){
return 0;
}
}
ArrayPushString(g_Array,g_Name);
set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "SuperVip %s wbija na serwer !",g_Name);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
public CmdStartPre(id, uc_handle){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
CmdStartPreVip(id, uc_handle);
}
}
}
public CmdStartPreVip(id, uc_handle){
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]>0){
--skoki[id];
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id,pev_velocity,velocity);
} else if(flags & FL_ONGROUND && skoki[id]!=-1){
skoki[id] = 3;
}
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
skoki[id]=3;
set_user_health(id, get_user_health(id)+100);
cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 300), armortype);
new CsTeams:team
team = cs_get_user_team(id)
if(team == CS_TEAM_T)
{
cs_set_user_model(id,"jailbreak_mafiozot");
}
}
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);
if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?15:10),250));
}
public VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
}
public ShowVips(id){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
new szName[64];
get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
if(!equal(szName,Name)){
ArrayPushString(g_Array,szName);
new g_Size=ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
}
}
public plugin_end(){
ArrayDestroy(g_Array);
}
public plugin_precache(){
precache_model("models/player/jailbreak_mafiozot/jailbreak_mafiozot.mdl");
}
public amxbans_admin_connect(id){
client_authorized(id);
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: DonPedro
- Regulamin