client_cmd(id, "say ^"%s^"", msg);pamiętaj o cudzysłowie
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
sbstn
Rejestracja: 05.02.2010Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.03.2011 19:30





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 274
- Odwiedzin: 6 841
- Tytuł: Wszechwidzący
- Wiek: 32 lat
- Urodziny: Sierpień 23, 1992
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Szczecin
Kontakt
#224828 Scripting - Przechwytywanie sayu?
Napisane przez R3X
w 13.03.2011 10:24
#224826 Scripting - Przechwytywanie sayu?
Napisane przez byCZUS
w 13.03.2011 10:20
#144179 O nvault
Napisane przez G[o]Q
w 14.06.2010 20:44
public loadvault(id) { new auth_id[35] new nick[33] get_user_name(id,nick,32) get_user_authid(id,auth_id,34) new vaultkey[64] new vaultdata[256] format(vaultkey,63,"%s",auth_id) format(vaultdata,255,"%s",nick) nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255) new playernick[32] new playersid[32] parse(vaultdata, playernick, 31, playersid, 31) return PLUGIN_CONTINUE }
tyle ci wystarczy i w zmiennej playernick a raczej w tablicy znakow masz pierwszy ciag znakow
jesli chcesz dla kazdego usera to tworzysz
new player_nick[33][33] new player_sid[33][33] parse(vaultdata,player_nick[id],32,player_sid[id],32)
#132878 Troche o nVault
Napisane przez G[o]Q
w 07.05.2010 20:34
1. Opis uzywanych funkcji - opisze funkcje ktore beda nam nie zbedne
a) nvault_open - otwiera ona plik Vault do zapisu danych.
skladnia:
nvault_open ( const nazwa[] )
zwraca ona index pliku vault dlatego dobrze jest przypisac wywolanie funkcji do zmiennej globalnej i uzywac funkcji w plugin_init/plugin_cfg/plugin_precache
moze tez zwrocic -1( INVALID_HANDLE) wtedy gdy nie mozna otworzyc/stworzyc pliku Vault

skladnia:
nvault_close ('wskaznik')
wskaznik to wartosc zwracana przez nvault_open (zmienna do ktorej to przypisalismy)
c) nvault_set - pozwala nam zapisac dane do pliku identyfikatorem danych jest klucz ktory podajemy dlatego musimy zadbac aby dla kazdego wpisu byl inny
skladnia:
nvault_set ( wskaznik, const klucz[], const wartosci[] )
d) nvault_get - pozwala nam odczytac z pliku dane wlasciwe dla podanego klucza mozna uzyc przypisujac do zmiennej lub podac jako 3 parametr tablice a jako 4 jej dlugosc wtedy dane zapisane bd w tablicy
skladnia:
nvault_get ( wskaznik, const klucz[], ... )
e) nvault_remove - usuwa dany klucz z pliku
skladnia:
nvault_remove ( wskaznik, const klucz[] )
2. Przykladowe uzycie:
powiedzmy ze do zapisu i odczytu mamy liczbe fragow gracza ktora musi zostac zapisana przy rozlaczeniu i wczytana przy polaczeniu dodatkowo zapisujemy liczbe dead'ow. Przy okazji jest też pokazany sposób zapisania ciągu znaków, w tym przypadku nick gracza.
(wazniejsze linie maja komentarze)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <fun>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Plugin"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "G[o]Q"
new fragi[33] // fragi
new deads[33] // deady
new g_name[33][48]
new plik_vault
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say poka", "pokaz")
plik_vault = nvault_open("fragi") //tutaj podajemy "nazwe" pliku z danymi
if(plik_vault == INVALID_HANDLE)
set_fail_state("Nie moge otworzyc pliku :/");
}
public client_authorized(id)
load_frags(id);
public client_disconnect(id) {
save_frags(id)
fragi[id]=0 // zeby ktos kto wejdzie po nas nie mial naszych fragow zapisanych w tablicy
deads[id]=0
copy(g_name[id], 47, "");
// mozna by wyswietlic komunikat ale tylko gdy uzywamy komendy bo inaczej nie dosc ze nic sie nie wyswietli
// to w logach zobaczymy "index out of bound"
}
public plugin_end()
nvault_close(plik_vault)
public pokaz(id) // funkcje nie ustawiaja liczby frags/deads a plugin mial tylko pokazywac dzialanie stad komenda
client_print(id, print_chat, "fragi: %d deady: %d nick: %s", fragi[id], deads[id], g_name[id]);
public load_frags(id)
{
new name[48]
get_user_name(id,name,47)
new vaultkey[64],vaultdata[128]
formatex(vaultkey,63,"%s-fragi",name)
if(nvault_get(plik_vault,vaultkey,vaultdata,127)) { // pobieramy dane
new fragitemp[16], deadstemp[16], nametemp[48];
parse(vaultdata, fragitemp, 15, deadstemp, 15, nametemp, 47) // wydobywamy z ciagu vaultdata nasze dane
fragi[id]=str_to_num(fragitemp) // przypisujemy danym ich wartosci wczytane
deads[id]=str_to_num(deadstemp)
set_user_frags(id,fragi[id])
cs_set_user_deaths ( id, deads[id] )
copy(g_name[id], 47, nametemp);
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public save_frags(id) {
fragi[id]+=get_user_frags(id) // zwiekszamy liczbe fragow i deadow o stan bierzacy
deads[id]+=get_user_deaths(id)
new name[48]
get_user_name(id,name,47)
new vaultkey[64],vaultdata[128] // 2 zmienne na klucz i dane ktore bedziemy zapisywac
formatex(vaultkey,63,"%s-fragi",name) //formatujemy klucz czyli nasz identyfikator dostepu najlepiej zeby roznil sie on 1 czlonem od pozostalych
formatex(vaultdata,127,"%d %d ^"%s^"", fragi[id], deads[id], name) // formatujemy dane
nvault_set(plik_vault,vaultkey,vaultdata) // zapisujemy dane "pod" danym kluczem w pliku
return PLUGIN_CONTINUE
}
#127693 Godzina z serwera
Napisane przez Portek
w 23.04.2010 07:04
public checker()
{
new timer[9]
new hour = get_time("%H",timer,8)
new timerm[9]
new minut = get_time("%M",timerm,8)
if(hour==5 && minut==00 && zrobione==false)
{
funkcja()
}
}
albo w zasadzie, to powinno dać podobny efekt:
public checker()
{
new godzina, minuta
time(godzina,minuta)
if(godzina==5 && minuta==00 && zrobione==false)
{
funkcja()
}
}
#126870 Losowanie wśród graczy
Napisane przez Vertricus
w 18.04.2010 21:34
#126831 Losowanie wśród graczy
Napisane przez DarkGL
w 18.04.2010 20:00
#125657 Scope Alert
Napisane przez Abes Mapper
w 13.04.2010 21:41
by xPaw
http://www.youtube.com/watch?v=Lum3D--94i8

Kiedy przeciwnik przyceluje ze snajperki, ekran robi się na chwile czerwony.

sv_scopealert 1 // włącz/wyłącz plugin

Standardowa Instalacja Pluginów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Załączone pliki
-
ScopeAlert.amxx 2,89 KB 79 Ilość pobrań
-
ScopeAlert.sma 1,39 KB 303 Ilość pobrań
ScopeAlert.amxx
#111823 Pytanka ogólne
Napisane przez R3X
w 13.02.2010 21:30
#111819 Pytanka ogólne
Napisane przez Miczu
w 13.02.2010 21:27
2. event co lapie zmiane ammo i tam dawac noweif( get_user_team(id)==1) // terro
else if( get_user_team(id)==2) // ct
3. eee... co?
4. event zmiany broni + poprawiane predkosci
5. set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, red , blue, green, kRenderNormal, rozmiar) // kolory od 0-255, rozmiar tez od 0-255 (ale nie pamietam czy to akurat rozmiar powloki

Eventy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
#111820 Pytanka ogólne
Napisane przez R3X
w 13.02.2010 21:28
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #include <cstrike> #define PLUGIN "Modele" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "R3X" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player","fwSpawn",1); } public fwSpawn(id){ switch(cs_get_user_team(id)){ case CS_TEAM_CT: cs_set_user_model(id, "terror"); case CS_TEAM_T: cs_set_user_model(id, "gsg9"); } return HAM_IGNORED; }
Załączone pliki
-
colorchat.rar 881 bajtów 69 Ilość pobrań
#111821 Pytanka ogólne
Napisane przez DarkGL
w 13.02.2010 21:28
biblioteka cstrike
if(cs_get_user_team(id)&CS_TEAM_CT){ //model ct } else if(cs_get_user_team(id)&CS_TEAM_T){ //model tt }2.
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")i
public CurWeapon(id){ if(nie_ograniczone_ammo == true){ new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_cos",id) if(weapon_id) //jeżeli znaleziono broń - byt ma inną wartość niż 0 { cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 100) } } }3. załącznik
4.
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")i
new const Float:gfCSSpeeds[]={ 000.0, 250.0, 000.0, 260.0, 250.0, 240.0, 250.0, 250.0, 240.0, 250.0, 250.0, 250.0, 250.0, 210.0, 240.0, 240.0, 250.0, 250.0, 210.0, 250.0, 220.0, 230.0, 230.0, 250.0, 210.0, 250.0, 250.0, 235.0, 221.0, 250.0, 245.0 };i
public CurWeapon(id){ new bron=read_data(2) set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron]+ile_dodac_speeda); } }
Załączone pliki
-
include.rar 1,5 KB 42 Ilość pobrań
#111370 Prośba o plugin
Napisane przez Mochi
w 12.02.2010 12:24
#include <amxmodx> #define PLUGIN "Nowy plugin" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Mochi" new gmsgSayText public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) gmsgSayText = get_user_msgid("SayText"); set_task(5.0,"show_msg",0,_,_,"b") } public show_msg() { wiad(0,"^x03[BlaBLA]^x04 Blablablablabla^x03 /blablabla/") } wiad(player, const text[], any:...) { static szMessage[192]; vformat(szMessage, 191, text, 3); if(player==0) { new plist[32], playernum, player; get_players(plist, playernum); for(new i = 0; i < playernum; i++) { player = plist[i]; message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, player); write_byte(player); write_string(szMessage); message_end(); } } else { message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, player); write_byte(player); write_string(szMessage); message_end(); } }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: sbstn
- Regulamin