Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

sbstn - zdjęcie

sbstn

Rejestracja: 05.02.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.03.2011 19:30
*****

#224828 Scripting - Przechwytywanie sayu?

Napisane przez R3X w 13.03.2011 10:24

client_cmd(id, "say ^"%s^"", msg);
pamiętaj o cudzysłowie
  • +
  • -
  • 1


#224826 Scripting - Przechwytywanie sayu?

Napisane przez byCZUS w 13.03.2011 10:20

Prędzej:

#include <amxmodx>

public plugin_init() {
register_plugin("Say", "1.0", "byQQ");

register_clcmd("amx_komenda", "przechwyc");
}

public przechwyc(id)
{
new msg[256];
read_args(msg, 255);

client_cmd(id, "say %s", msg);
}

  • +
  • -
  • 1


#144364 IP serwera

Napisane przez R3X w 15.06.2010 19:31

pobrać IP do stringa możesz get_user_ip(0,...);

porównywanie to już standardowo equal
  • +
  • -
  • 1


#144179 O nvault

Napisane przez G[o]Q w 14.06.2010 20:44

public loadvault(id) 
{ 
        new auth_id[35]
        new nick[33]
        get_user_name(id,nick,32)
        get_user_authid(id,auth_id,34) 
        new vaultkey[64]
        new vaultdata[256]
        
        format(vaultkey,63,"%s",auth_id) 
        format(vaultdata,255,"%s",nick)
        
        nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255) 
        new playernick[32]
        new playersid[32] 
        parse(vaultdata, playernick, 31, playersid, 31) 
       
        
        return PLUGIN_CONTINUE 
}

tyle ci wystarczy i w zmiennej playernick a raczej w tablicy znakow masz pierwszy ciag znakow

jesli chcesz dla kazdego usera to tworzysz

new player_nick[33][33]
new player_sid[33][33]
parse(vaultdata,player_nick[id],32,player_sid[id],32)

  • +
  • -
  • 1


#132878 Troche o nVault

Napisane przez G[o]Q w 07.05.2010 20:34

Chcialbym opisac tutaj jeden ze sposobow zapisu danych jaki mozemy uzyc tworzac nasze pluginy.

1. Opis uzywanych funkcji - opisze funkcje ktore beda nam nie zbedne
Spoiler



2. Przykladowe uzycie:

powiedzmy ze do zapisu i odczytu mamy liczbe fragow gracza ktora musi zostac zapisana przy rozlaczeniu i wczytana przy polaczeniu dodatkowo zapisujemy liczbe dead'ow. Przy okazji jest też pokazany sposób zapisania ciągu znaków, w tym przypadku nick gracza.
(wazniejsze linie maja komentarze)

Spoiler

  • +
  • -
  • 35


#127693 Godzina z serwera

Napisane przez Portek w 23.04.2010 07:04

public checker()
{
new timer[9]
new hour = get_time("%H",timer,8)
new timerm[9]
new minut = get_time("%M",timerm,8)
if(hour==5 && minut==00 && zrobione==false)
{
funkcja()
}
}


albo w zasadzie, to powinno dać podobny efekt:
public checker()
{
new godzina, minuta
time(godzina,minuta)
if(godzina==5 && minuta==00 && zrobione==false)
{
funkcja()
}
}

  • +
  • -
  • 2


#126870 Losowanie wśród graczy

Napisane przez Vertricus w 18.04.2010 21:34

Optymalniej powinno działać:
stock GetRandomPlayer()
{
new iPlayers[32], iNum
get_players(iPlayers, iNum)
return iPlayers[random(iNum-1)]
}

pobierasz
new Player = GetRandomPlayer()

  • +
  • -
  • 1


#126831 Losowanie wśród graczy

Napisane przez DarkGL w 18.04.2010 20:00


new id[33];
new ktory_gracz = 0;
for(new i = 1;i<33;i++){
if(is_user_connected(i)){
id[ktory_gracz] = i;
ktory_gracz++;
}
}
new wylosowany = id[random_num(0,ktory_gracz-1)]

  • +
  • -
  • 1


#125657 Scope Alert

Napisane przez Abes Mapper w 13.04.2010 21:41

Scope Alert
by xPaw

http://www.youtube.com/watch?v=Lum3D--94i8

Dołączona grafika
Kiedy przeciwnik przyceluje ze snajperki, ekran robi się na chwile czerwony.

Dołączona grafika
sv_scopealert 1 // włącz/wyłącz plugin

Dołączona grafika
Standardowa Instalacja Pluginów - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#111823 Pytanka ogólne

Napisane przez R3X w 13.02.2010 21:30

cs_get_user_team(id)&CS_TEAM_CT
to jest prawdziwe też dla Spectatora, więc błędnie :P (0011 & 0010 = 0010)

  • +
  • -
  • 1


#111819 Pytanka ogólne

Napisane przez Miczu w 13.02.2010 21:27

1.

if( get_user_team(id)==1) // terro
else if( get_user_team(id)==2) // ct

2. event co lapie zmiane ammo i tam dawac nowe
3. eee... co?
4. event zmiany broni + poprawiane predkosci
5. set_rendering(ent, kRenderFxGlowShell, red , blue, green, kRenderNormal, rozmiar) // kolory od 0-255, rozmiar tez od 0-255 (ale nie pamietam czy to akurat rozmiar powloki :D

Eventy - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1


#111820 Pytanka ogólne

Napisane przez R3X w 13.02.2010 21:28

1
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Modele"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player","fwSpawn",1);
}
public fwSpawn(id){
	switch(cs_get_user_team(id)){
		case CS_TEAM_CT: cs_set_user_model(id, "terror");
		case CS_TEAM_T: cs_set_user_model(id, "gsg9");
	}
	return HAM_IGNORED;
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#111821 Pytanka ogólne

Napisane przez DarkGL w 13.02.2010 21:28

1.
biblioteka cstrike
if(cs_get_user_team(id)&CS_TEAM_CT){
//model ct
}
else if(cs_get_user_team(id)&CS_TEAM_T){
//model tt
}
2.
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
i
public CurWeapon(id){
	if(nie_ograniczone_ammo == true){
		new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_cos",id)
		if(weapon_id) //jeżeli znaleziono broń - byt ma inną wartość niż 0
		{
			cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 100) 
		}
	}
}
3. załącznik
4.
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1")
i
new const Float:gfCSSpeeds[]={ 
	000.0,
	250.0, 000.0, 260.0, 250.0, 240.0, 
	250.0, 250.0, 240.0, 250.0, 250.0,                
	250.0, 250.0, 210.0, 240.0, 240.0,    
	250.0, 250.0, 210.0, 250.0, 220.0,              
	230.0, 230.0, 250.0, 210.0, 250.0,            
	250.0, 235.0, 221.0, 250.0, 245.0
};
i
public CurWeapon(id){
	new bron=read_data(2)
set_user_maxspeed(id,gfCSSpeeds[bron]+ile_dodac_speeda);
	}
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#111370 Prośba o plugin

Napisane przez Mochi w 12.02.2010 12:24

#include <amxmodx>



#define PLUGIN "Nowy plugin"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "Mochi"



new gmsgSayText

public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	gmsgSayText = get_user_msgid("SayText");

	set_task(5.0,"show_msg",0,_,_,"b")

}

public show_msg()

{

	wiad(0,"^x03[BlaBLA]^x04 Blablablablabla^x03 /blablabla/")

}

wiad(player, const text[], any:...)

{

static szMessage[192];

vformat(szMessage, 191, text, 3);

if(player==0)

{

	new plist[32], playernum, player;

	get_players(plist, playernum);

	for(new i = 0; i < playernum; i++)

	{

		player = plist[i];

		message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, player);

		write_byte(player);

		write_string(szMessage);

		message_end();

	}

}

else

{

	message_begin(MSG_ONE, gmsgSayText, {0,0,0}, player);

	write_byte(player);

	write_string(szMessage);

	message_end();

}

}

  • +
  • -
  • 1