Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

GuCciBoy - zdjęcie

GuCciBoy

Rejestracja: 03.01.2021
Aktualnie: Przegląda forum Poradniki, Łatki oraz Pluginy
Poza forum Ostatnio: 22.07.2021 20:05
-----

Moje posty

W temacie: System Monet

30.05.2021 11:42

Taki mam na serwerze.

W temacie: System Monet

29.05.2021 14:46

 

Mam taki problem, że po wydaniu monet i rlogu/zmianie mapy znowu mamy tyle samo monet co przed ich wydaniem

A dodawałas/zmieniałes cos w tym kodzie?

 

 

 

Nie

W temacie: System Monet

28.05.2021 18:46

Mam taki problem, że po wydaniu monet i rlogu/zmianie mapy znowu mamy tyle samo monet co przed ich wydaniem

W temacie: [ROZWIĄZANE] Frakcje

30.04.2021 18:54

Do zamknięcia

W temacie: TOP 15 oparte na 'największym' poziomie.

28.04.2021 18:55

 

 

Witam.

Zainstalowałem plugin /codtop15 by Czaso Umilacz.

Problem polega na tym, że plugin sam w sobie działa lecz nie pobiera statystyk oraz lvl. 

 nvault_util.inc został poprawnie dodany do include.

Komenda jest standardowa jaką podał autor. 

2. Podawanie zapisu (nazwa pliku .nvault, bez .nvault, np standardowo: codmod):

cod_top15_save_file Gracze.vault

Nie wiem co może wadzić. 

Proszę o wskazóki. 
 

 

mam to samo :(

 

Jakby ktoś miał z tym jeszcze problem 

 

Wchodzisz w swój silnik i szukasz vault = nvault_open("Nazwa");

Wchodzisz w sama cod_top15 i szukasz register_cvar("cod_top15_save_file", "CodMod");

i zmieniasz  "CodMod"); na nazwe ktorą masz ("Nazwa"); , kompilujesz  i działa