Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Diurasel - zdjęcie

Diurasel

Rejestracja: 26.01.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.09.2010 10:55
-----

Moje tematy

[COD MOD] Pare "innych" problemow

04.09.2010 18:42

Witam,

Proboje zrobic dosc zbalansowanego CoDa. Chcialbym zeby roznil on sie od innych modyfikowanych wersji. Mam pare problemow z niektorymi kodami. Nie wszystkie dzialaja jak powinny. Dodam ze jestem poczatkujacy jesli chodzi o programowanie i uzywajac logicznego myslenia i znajomosci angielskiego, brne w tym kodzie.

Wiec zacznijmy:

Ilosc Skokow:
Udalo mi sie dotychczas dodac do niektorych klas, podwojny skok. Jednak chcialbym osiagnac potrojny lub poczworny skok dla klas premium. Wpisywalem w [id] zamiast 2, 3 lub 4. Jednak nie przynosilo to zadnego efektu.

Ciche Bieganie:
Chcialbym zeby wybrane klasy, mogly biegac kompletnie bezglosnie. Dopisywalem pod switch(klasa_gracza[id]), docelowa klasa; set_user_footsteps(id, 1); zeby bylo slychac kroki, a pod postacia pod, ktora nie chce slyszec krokow; set_user_footsteps(id, 2); jednak nie przynosi to zadnych efektow.

Klasa Policjant:
Dodalem klase w ktorej jest uzywana tarcza. Wczesniej mialem problem iz klasa nie dostawala tarczy, teraz tarcze owszem dostaje, lecz po zmianie klasy tarcza zostaje, Bog wie czemu.

Odpornosc na Dynamit:
Obronca ma odpornosc na miny, wiec mysle ze jest mozliwe ustawic zeby klasa byla calkowicie odporna w moim przypadku na DYNAMIT. Posiadam klase premium, ktora jest szybka, posiada uzi i 10 dynamitow. Jest ona zabojcza w korytarzach i nikt nie ma z nim szans. Chcialbym do dwoch klas dodac odpornosc na dynamit (Szturmowiec + Szeregowy Armii Cudzoziemskiej). Nie mam zielonego pojecia gdzie tego szukac i jak to zrobic.

1/1 z Noza i Snajperka:
Klasie "Martial Artist" (z Ang. Sztukmistrz Walk), dalem 1/1 z noza. Jednak bywa tak ze musze uderzyc z kosy typa 4-5 razy zeby umarl. Chce osiagnac pelna gwarancje ze przeciwnik zginie od jednego uderzenia.
if(klasa_gracza[idattacker] == Martial )
			damage = float(health);

Drugim bledem w tej klasie jest otrzymanie itemu; Snajperki. Klasa moze normalnie sobie biegac ze snajperka i zabijac, pomimo tego ze dopisalem kod:
strip_user_weapons(id);

Item 1/1 Granat (Tajemnica Generala + Podrecznik Szpiega):
Tak jak wyzej, ten granat nie zabija ludzi z duza iloscia HP... Chcialbym zeby zabijal bez wzgledu na ilosc HP. Nie mam pojecia gdzie tego szukac.

Dolaczam plik .sma z moim dotychczasowym wynikiem prac. Zastrzegam sobie wykorzystywanie .sma, zawartosci mojej modyfikacji. Nie chcialbym zeby byl wykorzystywany gdzie indziej niz na serwerach CSArena.

Prosilbym o pomoc, wskazanie bledow i wyedytowanie dla mnie pliku .sma gdyz nie mam pojecia jak sie za to zabrac, przeszukalem cale forum a rozwiazan nie znalazlem. Oczywiscie wytlumaczenie i rozwiazanie moze sie przydac dla innych graczy, ktorzy modyfikuja CoD Moda.

Pozdrawiam,
Bury

[PILNE] Problem z odpalaniem Pluginow do Metamod

04.09.2010 10:50

Witam

Otoz borykam sie z powaznym problemem. Postanowilem zrobic na nowo folder addons, skopiowalem najwazniejsze pluginy, bazy danych, logi itp. itd.
Moduly, biblioteki, wszystko wgralem na nowo. Wszystko wrzucilem do folderu addons a stary nazwalem stary_addons.

AmxModX w ogóle nie chce sie ladowac... W logach jest tylko informacja: failed query, no such file or location. Angielski znam, wiem co to znaczy, jednak sprawdzalem XX razy czy sciezka jest prawidlowa i czy plik plugins.ini w metamodzie jest poprawny. Wszystko jest tak jak powinno, lblist.gam jest stary, ten ktory dzialal. O 2 w nocy przestalem sie bawic i poszedlem spac. Serwer caly czas lezal nietkniety. Rano wchodze, ktos go postawil na nogi, serwer, ktory wczoraj zrobilem, dzialal o dziwo. Wchodze na ftp; zadnych zmian. Zmieniam nazwy zeby uzyc nowego folderu addons. Nie dziala, dalej ten sam blad, najpierw dzialal dproto, potem nawet dproto przestal dzialac.

Zanim napiszesz post w stylu: "sprawdz sciezki, na pewno sa zle wpisane", czytaj wyzej; jestem na 100% pewny ze sciezki sa prawidlowe, wszystko jest na swoim miejscu jak byc powinno... Pliki tez sa, jednak nie mam zielonego pojecia czemu nie chce dzialac...

Napisalem ten temat w dziale HLDS, bo dotyczy on serwera dedykowanego, nie sadze zeby taki problem byl z serwerem wykupionym w jakims hostingu. Dlatego zwracam sie uprzejmie o bardzo pilna pomoc!

[COD] Bug z Kondycja

24.08.2010 16:48

Witam serdzecznie

W temacie kodowania jestem laikiem. Korzystalem z opcji kopiuj/wklej + to co wykminilem z jezyka angielskiego. Otoz pojawil sie problem, ze nie majac odpowiednio wysokiego lvla, np. posiadajac poziom 14, mozna ladowac maxymalna ilosc punktow do kondycji. Bardzo mnie to denerwuje i nie potrafie tego zrobic.
Bylby ktos w stanie mi to naprawic?
PS. Przy okazji chcialbym wyeliminowac bledy zwiazanie z indentation :P

Czekam niecierpliwie,
Pozdrawiam