Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Szybki Mati - zdjęcie

Szybki Mati

Rejestracja: 21.09.2020
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.10.2020 11:01
-----

Moje posty

W temacie: GunGame mod - pytanie o cvary

30.09.2020 11:38

Proszę bardzo, google nie gryzie :D

Basic cvars

gg_enabled 1 - gun game (dalej zwane gg) czy ma być właczone (bezużyteczna opcja)
gg_vote_setting 1 - głosowanie na mapę (jak zostanie się komuś ostatni lvl) czy z czytać mapę z pliku z mapami (gungame_mapcycle.txt)
gg_vote_custom "" - jeżeli posiadasz jakiegoś innego votera map
gg_changelevel_custom "" zmienia na konkretną mapę po zakończeniu - jeżeli ustawisz gg_vote_setting 0 i tu zostawisz puste to będzie wybierał z nextmap
gg_map_setup "mp_timelimit 45; mp_winlimit 0; sv_alltalk 0; mp_chattime 10; mp_c4timer 25" - ustawienia mapy (server.cfg jest ignorowane na czas rozgrywki)

gg_endmap_setup "" - jeżeli tu wpiszesz np. server.cfg to po zakończeniu mapy załaduje confing server.cfg
gg_join_msg 1 - pokazuje po podłączeniu do serwera "wiadomość powitalną"
gg_colored_messages 1 - czy wiadomości są kolorowe
gg_save_temp 300 - zapamiętuje ustawienia gracza co [wartość] i jak się połączy ponownie to będzie zaczynał od tej wartości
gg_status_display 0 - wyświetla specjalny status - legenda - 1=broń lidera, 2=Twoja broń, 3=Ilość do zabicia do następnego lvlu, 4=zabójstwa w tym lvlu, 0=standardowe
gg_map_iterations 1 - nie wiem o co chodzi podaje angielski opis: How many GunGame rounds to play before switching map
gg_ignore_bots 0 - jeżeli grasz z botami to czy gungame ma im dawać lvl
gg_block_equips 0 - też nie rozumiem tej funkcji - angielski opis - If set to 1, stops game_player_equip's from working, and if set to 2, additionally stops player_weaponstrip's from working.
Autovote Cvars
gg_autovote_rounds 0 - ile ma być rund przed starem vote
gg_autovote_delay 6.0 - ile sekund po ma być start rundy
gg_autovote_ratio 0.51 - wiadomo 6/10 musi zagłosować
gg_autovote_time 10.0 - 10 sekund na zagłosowanie

Stats cvars

gg_stats_file "gungame.stats" - zostawiamy
gg_stats_ip 0 - zapisuje statystyki albo na steamid (0) albo na ip (1)
gg_stats_prune 2592000 - jak stare (w sekundach) mają być statystyki
gg_stats_mode 1 zapisuje statystyki co lvl (1) co punkty (2) stosuje się punkty w przypadku winbonus (jak gracz wygrywa to coś tam dostaje osobiście odradzam tą opcję)
gg_stats_winbonus 1.5 (sam nie wiem dokładnie o co w tym chodzi)

Deathmatch Cvars

gg_dm (0) - wyłącza respawn (1) włącza
gg_dm_sp_time - ile czasu od zabicia do odrodzenia ma minąć (sekundy) standardowo 1 sekunda odradzane są mniejsze wartości
gg_dm_sp_mode ochrona spawnu chodzi o to że by drużyna wygrywająca nie raszowała na spawnie i nie dała się nikomu odrodzić (po prostu pojawiasz się nie zdążasz się odwrócić i nie żyjesz i tak w kółko) 1 - normalne działanie (widać Cię ale po strzelaniu nie schodzi energia (widać otoczkę)) 2 - jesteś kompletnie nie widoczny 0 - wyłącza
gg_dm_spawn_random jeżeli posiadasz CSDM to ustaw na 1 w przeciwnym razie ustaw 0
gg_dm_start_random - czy CSDM ma dawać rożne miejsca respawnu czy stałe (oczywiście w praktyce jak są to małe mapy nie standardowe - do gg gdzie nie ma pliku z miejscami można ustawić 0)
gg_dm_spawn_delay - czas ochrony po odrodzeniu
gg_dm_spawn_afterplant - czy po podłożeniu bomby będzie można nadal się odradzać
gg_dm_corpses - czy można stąpać po ziemi (nie rozumiem tego ale cóż...)
gg_dm_countdown - pokazywać czas do końca? 1=wypowiedź w say, 2= wiadomość typu HUD, 3=both (nie wiem)

Objective Cvars

gg_block_objectives 0 - usuwa bombę z mapy i hostessy (nie obsługuje map typu as)
gg_bomb_defuse_lvl 1 - czy gracz podkładający i rozbrajający ma dostać lvl za to
gg_host_touch_reward 0 - nagroda za "dotknięcie" hostessy
gg_host_rescue_reward 0 - nagroda za uwolnienie hostessy
gg_host_kill_reward 0 - extra nagroda dla terrorystów kiedy zabiją ct eskortującego hostessy
gg_host_kill_penalty 0 - zabiera jedno zabójstwo za zabicie jednej hostessy
Gameplay cvars
gg_ff_auto 1 - włącza automatyczne firlendy fire przez gg (zwykle jest włączone jak najlepszy gracz osiągnie poziom granata)
gg_max_lvl 3 - maksymalny lvl do zdobycia na osobę
gg_triple_on 0 - gracze są 10 sekundową gwiazdą (?)
gg_turbo 0 - włącza turbo mode - 1 zabicie nowy lvl
gg_knife_pro 0 - pozwala na kradnięcie lvl nożem (zabawa przednia)
gg_worldspawn_suicide 1 śmierć poprzez *worldspawn* (światowe odrodzenie?) jest traktowana jako samobójstwo
gg_allow_changeteam 0 - polecam dać na 0 a w zamian włączyć PTB
gg_pickup_others 0 - gracze mogą podnosić bronie nie ze swojego lvlu (bez sensu)
gg_handicap_on 1 - jeżeli jest 1 to gracze (nowi) podłączający się do serwera mają średni lvl a z kolei jeżeli jest 2 to do najższego na serwerze - 0 nowi gracze po podłączeniu zaczynają gre od początku
gg_top10_handicap 1 - pokazuje graczy którzy skorzystali z funkcji handicap
gg_warmup_timer_setting 60 - czas rundy rogrzewkowej
gg_knife_warmup 1 - podczas rundy rozgrzewkowej mają być dostępne tylko noże?
gg_warmup_multi 0 urozmaicona rozgrzewka (?)
gg_nade_glock 0 - lvl z granatem będzie dostępny po zabicu 4 osób z magazynkiem 50 naboi
gg_nade_smoke 0 - dostępny granat dymny
gg_nade_flash 0 - dostępny flashbang
gg_extra_nades 0 - gracze mogą podnieść innego granata z planszy i zabić czym kolwiek z planszy
gg_nade_refresh 0.0 - gracze dostają granata typu HE automatycznie co (ilość w sekundach)
gg_kills_per_lvl 1 - zabójstwa wymagane do następnego lvl (polecam 4)
gg_give_armor 100 - ilość pancerza na starcie
gg_give_helmet 1 - pancerz z ochroną głowy?
gg_ammo_amount 200 - ilość amunicji do dowolnej broni
gg_refill_on_kill 1 - gracze mogą zbierać z planszy "akcesoria" tzn. amunicję i pancerz
gg_tk_penalty 0 - punkty karne za tk (jeżeli używasz ATAC (który się nie gryzie)) daj na 0
gg_awp_oneshot 1 - jeżeli masz awp to możesz wykonać tylko jeden strzał i później jest przeładowanie, jeżeli kogoś trafisz i zabijesz to automatycznie nie musisz przeładowywać

W temacie: GunGame mod - pytanie o cvary

30.09.2020 11:38

Proszę bardzo, google nie gryzie :D

Basic cvars

gg_enabled 1 - gun game (dalej zwane gg) czy ma być właczone (bezużyteczna opcja)
gg_vote_setting 1 - głosowanie na mapę (jak zostanie się komuś ostatni lvl) czy z czytać mapę z pliku z mapami (gungame_mapcycle.txt)
gg_vote_custom "" - jeżeli posiadasz jakiegoś innego votera map
gg_changelevel_custom "" zmienia na konkretną mapę po zakończeniu - jeżeli ustawisz gg_vote_setting 0 i tu zostawisz puste to będzie wybierał z nextmap
gg_map_setup "mp_timelimit 45; mp_winlimit 0; sv_alltalk 0; mp_chattime 10; mp_c4timer 25" - ustawienia mapy (server.cfg jest ignorowane na czas rozgrywki)

gg_endmap_setup "" - jeżeli tu wpiszesz np. server.cfg to po zakończeniu mapy załaduje confing server.cfg
gg_join_msg 1 - pokazuje po podłączeniu do serwera "wiadomość powitalną"
gg_colored_messages 1 - czy wiadomości są kolorowe
gg_save_temp 300 - zapamiętuje ustawienia gracza co [wartość] i jak się połączy ponownie to będzie zaczynał od tej wartości
gg_status_display 0 - wyświetla specjalny status - legenda - 1=broń lidera, 2=Twoja broń, 3=Ilość do zabicia do następnego lvlu, 4=zabójstwa w tym lvlu, 0=standardowe
gg_map_iterations 1 - nie wiem o co chodzi podaje angielski opis: How many GunGame rounds to play before switching map
gg_ignore_bots 0 - jeżeli grasz z botami to czy gungame ma im dawać lvl
gg_block_equips 0 - też nie rozumiem tej funkcji - angielski opis - If set to 1, stops game_player_equip's from working, and if set to 2, additionally stops player_weaponstrip's from working.
Autovote Cvars
gg_autovote_rounds 0 - ile ma być rund przed starem vote
gg_autovote_delay 6.0 - ile sekund po ma być start rundy
gg_autovote_ratio 0.51 - wiadomo 6/10 musi zagłosować
gg_autovote_time 10.0 - 10 sekund na zagłosowanie

Stats cvars

gg_stats_file "gungame.stats" - zostawiamy
gg_stats_ip 0 - zapisuje statystyki albo na steamid (0) albo na ip (1)
gg_stats_prune 2592000 - jak stare (w sekundach) mają być statystyki
gg_stats_mode 1 zapisuje statystyki co lvl (1) co punkty (2) stosuje się punkty w przypadku winbonus (jak gracz wygrywa to coś tam dostaje osobiście odradzam tą opcję)
gg_stats_winbonus 1.5 (sam nie wiem dokładnie o co w tym chodzi)

Deathmatch Cvars

gg_dm (0) - wyłącza respawn (1) włącza
gg_dm_sp_time - ile czasu od zabicia do odrodzenia ma minąć (sekundy) standardowo 1 sekunda odradzane są mniejsze wartości
gg_dm_sp_mode ochrona spawnu chodzi o to że by drużyna wygrywająca nie raszowała na spawnie i nie dała się nikomu odrodzić (po prostu pojawiasz się nie zdążasz się odwrócić i nie żyjesz i tak w kółko) 1 - normalne działanie (widać Cię ale po strzelaniu nie schodzi energia (widać otoczkę)) 2 - jesteś kompletnie nie widoczny 0 - wyłącza
gg_dm_spawn_random jeżeli posiadasz CSDM to ustaw na 1 w przeciwnym razie ustaw 0
gg_dm_start_random - czy CSDM ma dawać rożne miejsca respawnu czy stałe (oczywiście w praktyce jak są to małe mapy nie standardowe - do gg gdzie nie ma pliku z miejscami można ustawić 0)
gg_dm_spawn_delay - czas ochrony po odrodzeniu
gg_dm_spawn_afterplant - czy po podłożeniu bomby będzie można nadal się odradzać
gg_dm_corpses - czy można stąpać po ziemi (nie rozumiem tego ale cóż...)
gg_dm_countdown - pokazywać czas do końca? 1=wypowiedź w say, 2= wiadomość typu HUD, 3=both (nie wiem)

Objective Cvars

gg_block_objectives 0 - usuwa bombę z mapy i hostessy (nie obsługuje map typu as)
gg_bomb_defuse_lvl 1 - czy gracz podkładający i rozbrajający ma dostać lvl za to
gg_host_touch_reward 0 - nagroda za "dotknięcie" hostessy
gg_host_rescue_reward 0 - nagroda za uwolnienie hostessy
gg_host_kill_reward 0 - extra nagroda dla terrorystów kiedy zabiją ct eskortującego hostessy
gg_host_kill_penalty 0 - zabiera jedno zabójstwo za zabicie jednej hostessy
Gameplay cvars
gg_ff_auto 1 - włącza automatyczne firlendy fire przez gg (zwykle jest włączone jak najlepszy gracz osiągnie poziom granata)
gg_max_lvl 3 - maksymalny lvl do zdobycia na osobę
gg_triple_on 0 - gracze są 10 sekundową gwiazdą (?)
gg_turbo 0 - włącza turbo mode - 1 zabicie nowy lvl
gg_knife_pro 0 - pozwala na kradnięcie lvl nożem (zabawa przednia)
gg_worldspawn_suicide 1 śmierć poprzez *worldspawn* (światowe odrodzenie?) jest traktowana jako samobójstwo
gg_allow_changeteam 0 - polecam dać na 0 a w zamian włączyć PTB
gg_pickup_others 0 - gracze mogą podnosić bronie nie ze swojego lvlu (bez sensu)
gg_handicap_on 1 - jeżeli jest 1 to gracze (nowi) podłączający się do serwera mają średni lvl a z kolei jeżeli jest 2 to do najższego na serwerze - 0 nowi gracze po podłączeniu zaczynają gre od początku
gg_top10_handicap 1 - pokazuje graczy którzy skorzystali z funkcji handicap
gg_warmup_timer_setting 60 - czas rundy rogrzewkowej
gg_knife_warmup 1 - podczas rundy rozgrzewkowej mają być dostępne tylko noże?
gg_warmup_multi 0 urozmaicona rozgrzewka (?)
gg_nade_glock 0 - lvl z granatem będzie dostępny po zabicu 4 osób z magazynkiem 50 naboi
gg_nade_smoke 0 - dostępny granat dymny
gg_nade_flash 0 - dostępny flashbang
gg_extra_nades 0 - gracze mogą podnieść innego granata z planszy i zabić czym kolwiek z planszy
gg_nade_refresh 0.0 - gracze dostają granata typu HE automatycznie co (ilość w sekundach)
gg_kills_per_lvl 1 - zabójstwa wymagane do następnego lvl (polecam 4)
gg_give_armor 100 - ilość pancerza na starcie
gg_give_helmet 1 - pancerz z ochroną głowy?
gg_ammo_amount 200 - ilość amunicji do dowolnej broni
gg_refill_on_kill 1 - gracze mogą zbierać z planszy "akcesoria" tzn. amunicję i pancerz
gg_tk_penalty 0 - punkty karne za tk (jeżeli używasz ATAC (który się nie gryzie)) daj na 0
gg_awp_oneshot 1 - jeżeli masz awp to możesz wykonać tylko jeden strzał i później jest przeładowanie, jeżeli kogoś trafisz i zabijesz to automatycznie nie musisz przeładowywać

W temacie: GunGame mod - pytanie o cvary

30.09.2020 11:38

Proszę bardzo, google nie gryzie :D

Basic cvars

gg_enabled 1 - gun game (dalej zwane gg) czy ma być właczone (bezużyteczna opcja)
gg_vote_setting 1 - głosowanie na mapę (jak zostanie się komuś ostatni lvl) czy z czytać mapę z pliku z mapami (gungame_mapcycle.txt)
gg_vote_custom "" - jeżeli posiadasz jakiegoś innego votera map
gg_changelevel_custom "" zmienia na konkretną mapę po zakończeniu - jeżeli ustawisz gg_vote_setting 0 i tu zostawisz puste to będzie wybierał z nextmap
gg_map_setup "mp_timelimit 45; mp_winlimit 0; sv_alltalk 0; mp_chattime 10; mp_c4timer 25" - ustawienia mapy (server.cfg jest ignorowane na czas rozgrywki)

gg_endmap_setup "" - jeżeli tu wpiszesz np. server.cfg to po zakończeniu mapy załaduje confing server.cfg
gg_join_msg 1 - pokazuje po podłączeniu do serwera "wiadomość powitalną"
gg_colored_messages 1 - czy wiadomości są kolorowe
gg_save_temp 300 - zapamiętuje ustawienia gracza co [wartość] i jak się połączy ponownie to będzie zaczynał od tej wartości
gg_status_display 0 - wyświetla specjalny status - legenda - 1=broń lidera, 2=Twoja broń, 3=Ilość do zabicia do następnego lvlu, 4=zabójstwa w tym lvlu, 0=standardowe
gg_map_iterations 1 - nie wiem o co chodzi podaje angielski opis: How many GunGame rounds to play before switching map
gg_ignore_bots 0 - jeżeli grasz z botami to czy gungame ma im dawać lvl
gg_block_equips 0 - też nie rozumiem tej funkcji - angielski opis - If set to 1, stops game_player_equip's from working, and if set to 2, additionally stops player_weaponstrip's from working.
Autovote Cvars
gg_autovote_rounds 0 - ile ma być rund przed starem vote
gg_autovote_delay 6.0 - ile sekund po ma być start rundy
gg_autovote_ratio 0.51 - wiadomo 6/10 musi zagłosować
gg_autovote_time 10.0 - 10 sekund na zagłosowanie

Stats cvars

gg_stats_file "gungame.stats" - zostawiamy
gg_stats_ip 0 - zapisuje statystyki albo na steamid (0) albo na ip (1)
gg_stats_prune 2592000 - jak stare (w sekundach) mają być statystyki
gg_stats_mode 1 zapisuje statystyki co lvl (1) co punkty (2) stosuje się punkty w przypadku winbonus (jak gracz wygrywa to coś tam dostaje osobiście odradzam tą opcję)
gg_stats_winbonus 1.5 (sam nie wiem dokładnie o co w tym chodzi)

Deathmatch Cvars

gg_dm (0) - wyłącza respawn (1) włącza
gg_dm_sp_time - ile czasu od zabicia do odrodzenia ma minąć (sekundy) standardowo 1 sekunda odradzane są mniejsze wartości
gg_dm_sp_mode ochrona spawnu chodzi o to że by drużyna wygrywająca nie raszowała na spawnie i nie dała się nikomu odrodzić (po prostu pojawiasz się nie zdążasz się odwrócić i nie żyjesz i tak w kółko) 1 - normalne działanie (widać Cię ale po strzelaniu nie schodzi energia (widać otoczkę)) 2 - jesteś kompletnie nie widoczny 0 - wyłącza
gg_dm_spawn_random jeżeli posiadasz CSDM to ustaw na 1 w przeciwnym razie ustaw 0
gg_dm_start_random - czy CSDM ma dawać rożne miejsca respawnu czy stałe (oczywiście w praktyce jak są to małe mapy nie standardowe - do gg gdzie nie ma pliku z miejscami można ustawić 0)
gg_dm_spawn_delay - czas ochrony po odrodzeniu
gg_dm_spawn_afterplant - czy po podłożeniu bomby będzie można nadal się odradzać
gg_dm_corpses - czy można stąpać po ziemi (nie rozumiem tego ale cóż...)
gg_dm_countdown - pokazywać czas do końca? 1=wypowiedź w say, 2= wiadomość typu HUD, 3=both (nie wiem)

Objective Cvars

gg_block_objectives 0 - usuwa bombę z mapy i hostessy (nie obsługuje map typu as)
gg_bomb_defuse_lvl 1 - czy gracz podkładający i rozbrajający ma dostać lvl za to
gg_host_touch_reward 0 - nagroda za "dotknięcie" hostessy
gg_host_rescue_reward 0 - nagroda za uwolnienie hostessy
gg_host_kill_reward 0 - extra nagroda dla terrorystów kiedy zabiją ct eskortującego hostessy
gg_host_kill_penalty 0 - zabiera jedno zabójstwo za zabicie jednej hostessy
Gameplay cvars
gg_ff_auto 1 - włącza automatyczne firlendy fire przez gg (zwykle jest włączone jak najlepszy gracz osiągnie poziom granata)
gg_max_lvl 3 - maksymalny lvl do zdobycia na osobę
gg_triple_on 0 - gracze są 10 sekundową gwiazdą (?)
gg_turbo 0 - włącza turbo mode - 1 zabicie nowy lvl
gg_knife_pro 0 - pozwala na kradnięcie lvl nożem (zabawa przednia)
gg_worldspawn_suicide 1 śmierć poprzez *worldspawn* (światowe odrodzenie?) jest traktowana jako samobójstwo
gg_allow_changeteam 0 - polecam dać na 0 a w zamian włączyć PTB
gg_pickup_others 0 - gracze mogą podnosić bronie nie ze swojego lvlu (bez sensu)
gg_handicap_on 1 - jeżeli jest 1 to gracze (nowi) podłączający się do serwera mają średni lvl a z kolei jeżeli jest 2 to do najższego na serwerze - 0 nowi gracze po podłączeniu zaczynają gre od początku
gg_top10_handicap 1 - pokazuje graczy którzy skorzystali z funkcji handicap
gg_warmup_timer_setting 60 - czas rundy rogrzewkowej
gg_knife_warmup 1 - podczas rundy rozgrzewkowej mają być dostępne tylko noże?
gg_warmup_multi 0 urozmaicona rozgrzewka (?)
gg_nade_glock 0 - lvl z granatem będzie dostępny po zabicu 4 osób z magazynkiem 50 naboi
gg_nade_smoke 0 - dostępny granat dymny
gg_nade_flash 0 - dostępny flashbang
gg_extra_nades 0 - gracze mogą podnieść innego granata z planszy i zabić czym kolwiek z planszy
gg_nade_refresh 0.0 - gracze dostają granata typu HE automatycznie co (ilość w sekundach)
gg_kills_per_lvl 1 - zabójstwa wymagane do następnego lvl (polecam 4)
gg_give_armor 100 - ilość pancerza na starcie
gg_give_helmet 1 - pancerz z ochroną głowy?
gg_ammo_amount 200 - ilość amunicji do dowolnej broni
gg_refill_on_kill 1 - gracze mogą zbierać z planszy "akcesoria" tzn. amunicję i pancerz
gg_tk_penalty 0 - punkty karne za tk (jeżeli używasz ATAC (który się nie gryzie)) daj na 0
gg_awp_oneshot 1 - jeżeli masz awp to możesz wykonać tylko jeden strzał i później jest przeładowanie, jeżeli kogoś trafisz i zabijesz to automatycznie nie musisz przeładowywać

W temacie: CS:GO Mod v2 by O'Zone

21.09.2020 16:27

 

Witam, zainstalowałem paczkę na serwer. Mam problem z modelami, które zajmują znacznie więcej miejsca. Pliki mam wrzucone na fast dl, wszystko niby jest fajnie, ale nie pobiera mi tych plików, przez co nie mogę wejść na serwer. Dodam, że inni też tak mają.

BUILD 2186 SERVER (0 CRC)
Server # 1
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_bayonet/v_knife_bayonet_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_butterfly/v_knife_butterfly_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_flip/v_knife_flip_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_gut/v_knife_gut_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_huntsman/v_knife_huntsman_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_huntsman/v_knife_huntsman_1.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_karambit/v_knife_karambit_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_karambit/v_knife_karambit_1.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_m9_bayonet/v_knife_m9_bayonet_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_stiletto/v_knife_stiletto_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/ak47/v_ak47_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/ak47/v_ak47_1.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/ak47/v_ak47_2.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/m4a1/v_m4a1_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/m4a1/v_m4a1_1.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/m4a4/v_m4a4_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/m4a4/v_m4a4_1.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/awp/v_awp_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/awp/v_awp_1.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/awp/v_awp_2.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/deagle/v_deagle_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/deagle/v_deagle_1.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/usp/v_usp_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/p90/v_p90_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/p228/v_p228_0.mdl'
Processing models/parachute.mdl
Processing sprites/flame.spr
Processing sprites/csgo_ranks/0.spr
Processing sprites/csgo_ranks/1.spr
Processing sprites/csgo_ranks/2.spr
Processing sprites/csgo_ranks/3.spr
Processing sprites/csgo_ranks/4.spr
Processing sprites/csgo_ranks/5.spr
Processing sprites/csgo_ranks/6.spr
Processing sprites/csgo_ranks/7.spr
Processing sprites/csgo_ranks/8.spr
Processing sprites/csgo_ranks/9.spr
Processing sprites/csgo_ranks/10.spr
Processing sprites/csgo_ranks/11.spr
Processing sprites/csgo_ranks/12.spr
Processing sprites/csgo_ranks/13.spr
Processing sprites/csgo_ranks/14.spr
Processing sprites/csgo_ranks/15.spr
Processing sprites/csgo_ranks/16.spr
Processing sprites/csgo_ranks/17.spr
Processing sprites/csgo_ranks/18.spr
Error: could not load file models/csgo_ozone/knife_bayonet/v_knife_bayonet_0.mdl
Model models/csgo_ozone/knife_bayonet/v_knife_bayonet_0.mdl not found and not available from server
Cannot continue without model models/csgo_ozone/k

/EDIT:

- Wszystkie pliki z którymi jest problem, zajmują więcej niż 10 MB. 

- Po podmienieniu na jakieś inne losowe pliki .mdl , poszczególne błędy znikają...

W temacie: CS:GO Mod v2 by O'Zone

21.09.2020 15:24

Witam, zainstalowałem paczkę na serwer. Mam problem z modelami, które zajmują znacznie więcej miejsca. Pliki mam wrzucone na fast dl, wszystko niby jest fajnie, ale nie pobiera mi tych plików, przez co nie mogę wejść na serwer. Dodam, że inni też tak mają.

BUILD 2186 SERVER (0 CRC)
Server # 1
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_bayonet/v_knife_bayonet_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_butterfly/v_knife_butterfly_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_flip/v_knife_flip_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_gut/v_knife_gut_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_huntsman/v_knife_huntsman_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_huntsman/v_knife_huntsman_1.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_karambit/v_knife_karambit_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_karambit/v_knife_karambit_1.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_m9_bayonet/v_knife_m9_bayonet_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/knife_stiletto/v_knife_stiletto_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/ak47/v_ak47_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/ak47/v_ak47_1.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/ak47/v_ak47_2.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/m4a1/v_m4a1_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/m4a1/v_m4a1_1.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/m4a4/v_m4a4_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/m4a4/v_m4a4_1.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/awp/v_awp_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/awp/v_awp_1.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/awp/v_awp_2.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/deagle/v_deagle_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/deagle/v_deagle_1.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/usp/v_usp_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/p90/v_p90_0.mdl'
Error: server failed to transmit file 'models/csgo_ozone/p228/v_p228_0.mdl'
Processing models/parachute.mdl
Processing sprites/flame.spr
Processing sprites/csgo_ranks/0.spr
Processing sprites/csgo_ranks/1.spr
Processing sprites/csgo_ranks/2.spr
Processing sprites/csgo_ranks/3.spr
Processing sprites/csgo_ranks/4.spr
Processing sprites/csgo_ranks/5.spr
Processing sprites/csgo_ranks/6.spr
Processing sprites/csgo_ranks/7.spr
Processing sprites/csgo_ranks/8.spr
Processing sprites/csgo_ranks/9.spr
Processing sprites/csgo_ranks/10.spr
Processing sprites/csgo_ranks/11.spr
Processing sprites/csgo_ranks/12.spr
Processing sprites/csgo_ranks/13.spr
Processing sprites/csgo_ranks/14.spr
Processing sprites/csgo_ranks/15.spr
Processing sprites/csgo_ranks/16.spr
Processing sprites/csgo_ranks/17.spr
Processing sprites/csgo_ranks/18.spr
Error: could not load file models/csgo_ozone/knife_bayonet/v_knife_bayonet_0.mdl
Model models/csgo_ozone/knife_bayonet/v_knife_bayonet_0.mdl not found and not available from server
Cannot continue without model models/csgo_ozone/k