Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

PiraT_ - zdjęcie

PiraT_

Rejestracja: 20.07.2020
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: wczoraj, 10:47
-----

Moje tematy

[ZP] Limit AP

28.07.2021 14:01

Witam!

 

Czy ktoś mógłby zmienić mi limit ap, tak aby zadziałał on dopiero gdy będzie nowa mapa? Teraz działa to tak, że gdy gracz dobije 300 AP, VIP 500 AP, to ani gracz, ani VIP nie może wbić więcej.

 

Dzięki!

Jetpack

15.01.2021 16:34

Witam!

 

Czy ktoś mógłby dodać mi do jetpacka limit raz na mapę dla każdego gracza, oraz zakaz korzystania z jetpacka na trybie nemesis?

 

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <zombieplague>
#include <xs>
 
//Uncomment this if your server is running ZP50 and above.
//#define UseZP50
 
#if defined UseZP50
#tryinclude <zp50_core>
#tryinclude <zp50_items>
#tryinclude <zp50_ammopacks>
#tryinclude <zp50_class_survivor>
#else
#tryinclude <zombieplague>
#endif
 
new bool:bIsAlive[33], iGas[33], SprSmoke, iMaxClients, iItem
#define JpPower 400
#define JpUp 200.0
#define MaxGas 20
#define ClassnameJp "n4d_jetpack"
#define ModelJp "models/zs/p_jp2.mdl"
#define SoundFly "zs/fly2.wav"
#define SoundBlow "zs/blow.wav"
#define ItemName "ML_JETPACK"
#define ItemCost 50
 
public plugin_precache()
{
SprSmoke = precache_model("sprites/smoke.spr")
precache_model(ModelJp)
precache_sound(SoundFly)
precache_sound(SoundBlow)
}
 
public plugin_init()
{
register_plugin(ItemName, "0.0.1", "wbyokomo")
 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "OnSpawnPost", 1)
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "OnKilled")
register_forward(FM_ClientDisconnect, "OnClientDisconnect")
register_think(ClassnameJp, "OnThinkJetPack")
 
iMaxClients = get_maxplayers()
 
#if defined UseZP50
iItem = zp_items_register(ItemName, ItemCost)
#else
iItem = zp_register_extra_item(ItemName, ItemCost, ZP_TEAM_HUMAN)
#endif
 
register_clcmd("say /jp","CmdBuyJetPack")
register_dictionary("zombie_plague.txt")
}
 
//this forward is from CSBot_Init API by [email protected], see http://forums.alliedmods.net/showpost.php?s=3faa8633e3e2573157f4cd48fbd4e19e&p=2080292&postcount=15
public CSBot_Init(id)
{
RegisterHamFromEntity(Ham_Spawn, id, "OnSpawnPost", 1)
RegisterHamFromEntity(Ham_Killed, id, "OnKilled")
}
 
public OnClientDisconnect(id)
{
bIsAlive[id] = false
ResetJetPack(id)
}
 
public OnSpawnPost(id)
{
if(!is_user_alive(id)) return;
 
bIsAlive[id] = true
}
 
public OnKilled(id)
{
bIsAlive[id] = false
ResetJetPack(id)
}
 
public OnThinkJetPack(ent)
{
if(ent < 1) return;
 
static id; id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
if(!(1<=id<=iMaxClients)) return;
if(!bIsAlive[id]) return;
 
static button; button = entity_get_int(id, EV_INT_button);
if((iGas[id] > 0) && (button & IN_DUCK) && (button & IN_JUMP))
{
static Float:Velocity[3], Float:Origin[3]
velocity_by_aim(id, JpPower, Velocity)
Velocity[2] = JpUp
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, Velocity)
 
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, Origin)
engfunc(EngFunc_MessageBegin, MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, Origin, 0)
write_byte(TE_BEAMFOLLOW)
write_short(id)
write_short(SprSmoke)
write_byte(2)
write_byte(7)
write_byte(128)
write_byte(32)
write_byte(8)
write_byte(192)
message_end()
 
iGas[id]--
if(iGas[id] > 5) emit_sound(id, CHAN_WEAPON, SoundFly, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
else emit_sound(id, CHAN_WEAPON, SoundBlow, VOL_NORM, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
else
{
if((iGas[id] < MaxGas) && !(button & IN_DUCK) && !(button & IN_JUMP))
{
iGas[id]++
}
}
 
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime()+0.1)
}
 
public CmdBuyJetPack(id)
{
if(!bIsAlive[id]) return PLUGIN_HANDLED;
 
#if defined UseZP50
if(zp_core_is_zombie(id)) return PLUGIN_HANDLED;
if(zp_class_survivor_get(id)) return PLUGIN_HANDLED;
#else
if(zp_get_user_zombie(id)) return PLUGIN_HANDLED;
if(zp_get_user_survivor(id)) return PLUGIN_HANDLED;
#endif
 
static iAP
#if defined UseZP50
iAP = zp_ammopacks_get(id)
#else
iAP = zp_get_user_ammo_packs(id)
#endif
if(iAP < ItemCost) return PLUGIN_HANDLED;
if(IsPlayerHasJetPack(id)) return PLUGIN_HANDLED;
 
CreateJetPack(id)
#if defined UseZP50
zp_ammopacks_set(id, iAP-ItemCost)
#else
zp_set_user_ammo_packs(id, iAP-ItemCost)
#endif
client_print(id, print_chat, "[ZP] Kupiles JetPack, like a Boss. Przytrzymaj SKOK+KUCANIE aby poleciec.")
 
return PLUGIN_HANDLED;
}
 
#if defined UseZP50
public zp_fw_items_select_pre(id, item, ignorecost)
{
if(item != iItem) return ZP_ITEM_AVAILABLE;
if(zp_core_is_zombie(id)) return ZP_ITEM_DONT_SHOW;
if(IsPlayerHasJetPack(id)) return ZP_ITEM_NOT_AVAILABLE;
 
return ZP_ITEM_AVAILABLE;
}
 
public zp_fw_items_select_post(id, item, ignorecost)
{
if(item != iItem) return;
 
CreateJetPack(id)
client_print(id, print_chat, "[ZP] You just bought a JetPack, fly like a BOSS. Hold JUMP+DUCK to fly.")
}
 
public zp_fw_core_infect_post(id)
{
ResetJetPack(id)
}
 
public zp_fw_core_cure_post(id)
{
ResetJetPack(id)
}
#else
public zp_extra_item_selected(id, item)
{
if(item == iItem)
{
if(IsPlayerHasJetPack(id)) return ZP_PLUGIN_HANDLED;
 
CreateJetPack(id)
client_print(id, print_chat, "[ZP] You just bought a JetPack, fly like a BOSS. Hold JUMP+DUCK to fly.")
}
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
public zp_user_infected_post(id)
{
ResetJetPack(id)
}
 
public zp_user_humanized_post(id)
{
ResetJetPack(id)
}
#endif
 
CreateJetPack(id)
{
new ent = create_entity("info_target")
if(ent < 1) return;
 
new Float:Origin[3]
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, Origin)
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, ClassnameJp)
entity_set_model(ent, ModelJp)
entity_set_origin(ent, Origin)
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
entity_set_edict(ent, EV_ENT_aiment, id)
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT)
entity_set_size(ent, Float:{0.0, 0.0, 0.0}, Float:{0.0, 0.0, 0.0})
entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id)
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, get_gametime()+0.1)
}
 
RemovePlayerJetPack(id)
{
new ent = -1
while((ent = find_ent_by_class(ent, ClassnameJp)))
{
if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) != id) continue;
 
entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, 0.0)
remove_entity(ent)
}
}
 
IsPlayerHasJetPack(id)
{
new ent = -1
new bHasJP = 0
while((ent = find_ent_by_class(ent, ClassnameJp)))
{
if(entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner) == id)
{
bHasJP = 1
break;
}
}
 
return bHasJP;
}
 
ResetJetPack(id)
{
iGas[id] = MaxGas
RemovePlayerJetPack(id)
}

[ROZWIĄZANE] [ZP] Problem %s

11.01.2021 12:09

Witam!

 

Mam problem, zamiast tekstu "Pozostalo Zycia:" pisze mi %s. Podobnie mam z trybami granatów. Ten problem pojawia się tylko u non steamowców na moim serwerze. Wie ktoś jak to naprawić?

 

1d7c949d1c9e2.jpg

Szukam pluginów

08.12.2020 19:42

Witam!

 

Poszukuję pluginów:

 

1. Plugin dzięki któremu po końcu rundy znika każdemu broń (jest nie widoczna, nie ma modelu)

2. Plugin który losowo dodaje jednemu terrorystowi łom + plugin który dodaje większe obrażenia dla łomu (LPM 25DMG, PPM 70DMG.)

[ROZWIĄZANE] Szukam pluginu

05.12.2020 13:49

Witam!

 

Szukam pluginu na całkowite wyłączenie/blokowanie radia CT/TT na serwerze.