Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

szuper - zdjęcie

szuper

Rejestracja: 07.01.2010
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 26.03.2010 14:17
-----

Moje posty

W temacie: Ujemne statystyki

25.03.2010 21:59

Prawdopodobnie blad ten robi sie tylko gdy sie dostanie jakis przedmiot z ringiem na koniec mapy.

Czy cos takiego zalatwi ten problem?:

public skill_menu(id, key) 
{ 
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if (player_intelligence[id]<100){
				player_point[id]-=1
				player_intelligence[id]+=1
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
			
		}
		case 1: 
		{	
			if (player_strength[id]<100){
				player_point[id]-=1	
				player_strength[id]+=1
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
		}
		case 2: 
		{	
			if (player_agility[id]<100){
				player_point[id]-=1
				player_agility[id]+=1
				player_damreduction[id] = (55.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06789*float(player_agility[id])/4))/100)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
			
		}
		case 3: 
		{	
			if (player_dextery[id]<100){
				player_point[id]-=1
				player_dextery[id]+=1
				set_speedchange(id)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
		}
	}
	
	if (player_point[id] > 0) 
		skilltree(id)

	if (player_intelligence[id]<0) reset_skill(id)
	if (player_strenght[id]<0) reset_skill(id)
        if (player_agility[id]<0) reset_skill(id)
        if (player_dextery[id]<0) reset_skill(id)

	return PLUGIN_HANDLED
}

Nie wykluczam ze cos baza danych laguje.